فروش پودر سوخاری مرغ که امروزه به دلیل استقبال زیاد مشتریان از فست فود ها و غذا های کریسپی پر رونق شده است در مدلهای متنوعی توسط کارخانه های  تولیدکننده و شرکت های ایرانی با حجم بسیاری تولید و در سراسر کشور توزیع می شوند. بسیاری از خریداران یا مصرف کنندگان این محصول انواع آرد سوخاری مرغ را به صورت عمده در بسته بندی های کیلویی از نمایندگی ها خریداری می کنند. آرد یا پودر سوخاری که از نان های حجیمی مانند تست و باگت تهیه میشوند ازحرارت دو مرحله ای نان و سپس الک یا پودر کردن آن به دست می آیند.

از آنجایی که تاثیر پودر های سوخاری روی عطر و طعم غذا بسیار زیاد است انتخاب آرد سوخاری با کیفیت, تازه و خوش بو برای مصرف کنندگان آن اهمیت بسیار بالایی دارد.

فروش پودر سوخاری مرغ دانه درشت | لیست قیمت فروش آن

انواع پودرهای سوخاری مرغ که بیشترین حجم تولید در کشور را دارند شامل:

انواع پودرهای سوخاری مرغ که بیشترین حجم تولید در کشور را دارند شامل:

پودر ها یا آرد های سوخاری در انواع مختلف به بازار ارائه شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته اند.
پر کاربرد ترین آرد های سوخاری که بالاترین حجم تولید در کشور را دارند به دسته های زیر طبقه بندی می شوند:
  1. پودر سوخاری درشت نارنجی
  2. پودر سوخاری درشت سفید
  3. پودر سوخاری درشت طلایی
  4. پودر سوخاری درشت طعم دار

این انواع پودر های سوخاری بصورت یکسان در مراحل اولیه تهیه می شوند و در مرحله آخر و زمانی که قرار است بر اساس الک های مختلف الک شوند یا با ادویه های متنوع طعم دار شوند با یکدیگر تفاوت پیدا می کنند.

  • پودر سوخاری نارنجی از انواع پودر های سوخاری است که از ترکیب پودر سوخاری سفید یا ساده به با رنگ طبیعی پابریکا تهیه و تولید می شود. البته شایان ذکر است برخی از تولید کنندگان ممکن است بجای رنگ طبیعی از رنگ های صنعتی استفاده کنند.
  • پودر یا آرد سوخاری طلایی که هم می تواند با قرار گرفتن در حرارت طولانی تر( در مرحله دوم پخت نان) به رنگ قهوه ای کم رنگ در بیاید و هم با اضافه کردن درصد زیادی فلفل که به عنوان پودر سوخاری تند یا اسپایسی که در فست فودها بسیار پر طرفدار است به مرحله تولید و به فروش می رسد.
  • پودر یا آرد های سوخاری طعم دار که امروزه از پرفروش ترین انواع پودر سوخاری است نیز از ترکیب بی نظیر پودر سوخاری ساده با انواع ادویه های معطر تهیه می شود. این نوع از آرد های سوخاری که می توانند ریز یا درشت باشند هم به عنوان پودر پوششی و هم درون محصول پر کاربرد هستند.

پودرهای سوخاری را میتوان در منزل به صورت خانگی نیز تولید کرد. طرز تهیه پودر سوخاری پفکی به این صورت است که ابتدا نان باگت را با آب کمی نم دار میکنیم تا خمیر نشود. سپس روی آن نمک, پودر سیر, آویشن و زرد چوبه ریخته مدتی می گذاریم تا خشک شود. وقتی باگت خشک شد آن را با بیکینگ پود و پودر پفک به حالت پودری در می آوریم و در تهیه انواع مرغ و ماهی سوخاری از آن استفاده می کنیم. طرز تهیه آرد سوخاری با پفک یکی از متداول ترین روش های تولید پودر سوخاری است.

گاهی ممکن است به عنوان مصرف کننده فکر کنید تفاوت آرد سوخاری با پودر سوخاری در چیست؟ در اصل این دو باهم تفاوتی ندارند و در واقع پودر سوخاری همان نوع پودری آرد سوخاری است که از خشک و برشته شدن نان حجیم به دست می آید.

آرد سوخاری ممکن است با روش های دیگری نیز تولید شود.طرز تهیه ارد سوخاری با ارد گندم که در آن آرد گنوم جاگزین تکه های نان خشک شده می شود را می توانید به راحتی جستجو کرده و در منزل تهیه کنید.

فروش پودر سوخاری مرغ دانه درشت

فروش پودر سوخاری مرغ دانه درشتپودر سوخاری دانه درشت یکی از انواع آرد های سوخاری می باشد که بر اساس نوع و نحوه الک و آسیاب کردن آرد سوخاری اندازه اش تغییر می کند.

پودر های سوخاری دانه درشت که عموما برای تکه های مرغ ( انواع کنتاکی و فیله مرغ ) بسیار پرکاربرد هستند بالاترین حجم فروش خود را در رستوران ها و فست فودی ها دارند.

پودر های سوخاری از نوع دانه درشت جزو آرد های سوخاری پوششی هستند و قبل از قرار دادن محصول ( معمولا تیکه های مرغ یا ماهی) در داخل روغن بطور کامل سطح آن ماده غذایی را پوشش می دهند.

فروش این نوع از پودر های سوخاری به صورت بسته بندی های تکی به دست مصرف کننده خانگی و در بسته بندی های عمده بدست رستوران دار ها و فست فودی ها می رسند.

روش ارسال بار از نمایندگی ها به سایر نقاط کشور

فروش ارد و پودر سوخاری به دو صورت امکان پذیر است:

فروش جزئی پودر های سوخاری که در بسته های 200 گرمی, 250 گرمی یا 300 گرمی به بازار ارائه می شود به صورت تکی از سراسر فروشگاه های کشور و کارتنی از کارخانه اصلی قابل ارائه می باشد.

فروش عمده یا فله ای آرد سوخاری که عموما در بسته های 10 و یا 40 کیلوگرمی می باشد و از طریق کارخانه تولید کننده مستقیما و بدون دخالت دلالان امکان پذیر است.

سفارش و ارسال بار پود سوخاری عموما به این صورت است که شرکت های باربری طرف قرارداد با کارخانه های تولیدی از جلوی درب کارخانه سفارشات را بر اساس حجم سفارش و مقصد آن دسته بندی کرده و به دست مصرف کننده می رسانند. هزینه حمل و نقل این پودر های سوخاری به علت قرارداد شرکت های باربری با کارخانه ها بسیار مناسب بوده و بعد از تحویل بار به مشتری توسط خود مشتری پرداخت می شود.

لیست قیمت انواع پودر های سوخاری

لیست  قیمت انواع پودر های سوخاری قیمت انواع پودر های سوخاری با توجه به اندازه و وزن آن و همچنین داخلی یا خارجی بودن آن متفاوت است. آرد های سوخاری خارجی به علت ادغام شدن قیمت ارز با قیمت واقعی پودر سوخاری از هزینه بالاتری برخوردار هستند.

پودر ها و آرد های سوخاری را میتوان به صورت فله ای در بسته های 10 کیلویی و 40 کیلویی بطور بی واسطه از خود کارخانه تولید کننده تهیه کرد.

برای اطلاع از لیست قیمت انواع پودر های سوخاری است کافی است با نمایندگان فروش و پشتیبانی کارخانه های تولید کننده یک تماس برقرار کنید تا علاوه بر اطلاع از قیمت آن از اطلاعات مناسب و کارشناسی متخصصین قبل از خرید خود آگاه شوید.

باکیفیترین فروش انواع پودر سوخاری در ایران

باکیفیترین فروش انواع پودر سوخاری در ایرانیکی از اطلاعاتی که به عنوان مصرف کننده پودر سوخاری باید داشته باشیم شناخت آرد یا پودر سوخاری با کیفیت است.

به علت رطوبت کم آرد یا پودر سوخاری احتمال فساد و خرابی آن بسیار کم است و در یک حالت امکان پذیر است: در شرایط نامناسب مرطوب نگه داری شود, مدت بسیار طولانی از تولید آن بگذرد یا در تهیه آن از نان های کپک زده استفاده شده باشد.

لازم است پودر یا آرو سوخاری مورد استفاده ما بوی کهنگی ندهد, ذرات پودری آن یکنواخت باشد و رنگ آن تیره نباشد.

گاهی ممکن است بوی کهنگی آرد را با اضافه کردن ادویه و طعم دار کردن آن بگیرند.لذا خرید پودر سوخاری مطمئن و با کیفیت می تواند شما را از خرید آرد سوخاری لازم مطمئن کند.

تولید انواع پودرهای سوخاری مرغوب

تولید انواع پودرهای سوخاری مرغوبانواع پودر های سوخاری در دو نوع درون محصولی و پوششی به بازار ارائه می شوند.

پودر ها یا آرد های سوخاری از نوع پوششی معمولا برای سرخ کردن انواع مرغ و ماهی و کراکت و … به کار می روند به گو نه ای که غذای مورد نظر در این پودر سوخاری غلت داده می شود و سپس داخل روغن قرار گرفته و سرخ می شود.

آرد های سوخاری درون محصولی جزو مواد اولیه غذا هایی همچون کتلت, فلافل, همبرگر و … می باشد به گونه ای که به عنوان ماده اولیه با سایر مواد مخلوط شده و سپس داخل روغن قرار می گیرند. هدف از مخلوط آرد سوخاری در دستور این غذاها ایجاد تردی و کریسپی کردن غذا می باشد.

با توجه به هدف کاربرد پودر های سوخاری می توانید اقدام به خرید انواع مرغوب آن کنید.

قیمت عمده پودرهای سوخاری

قیمت عمده پودرهای سوخاریدر هر نوع محصول موجود در بازار قیمت عمده و فله ای آن تفاوت بسیار عمده ای با فروش جزئی دارد. لذا همواره به مشتریان پر مصرف یا شرکت های فروش و توزیع کننده پیشنهاد می شود خرید های خود را به صورت عمده انجام دهند.

پودر های سوخاری نیز از این امر مستثنی نبوده و بسیاری از مشتریان, رستوران ها و توزیع کننده های مواد غذایی اقدام به خرید پودر های سوخاری به صورت عمده می کنند.

این امر با سفارش مستقیم از کارخانه تولید پودر سوخاری و بدون واسطه در سریع ترین زمان ممکن با یک تماس تلفنی قابل سفارش است. البته پیشنهاد می شود با اطلاع از قیمت ها و شرایط فروش عمده اقدام به خرید کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!