پودر سوخاری

آیا آشپزی را دوست دارید؟ اگر این کار را انجام می دهید، حداقل یک بار در تجربه آشپزی خود، باید خرده نان را به غذاهای خود اضافه کنید. پودر نان معمولاً برای خرد کردن غذاهای سرخ شده و پخته استفاده می شود تا طعم ترد و ترد را به آن اضافه کند. همچنین خرده های نان را به عنوان رویه در کاسه ها پیدا خواهید کرد.

در غذاهای ژاپنی، پانکو را به عنوان یک پوشش ترد در غذاهای سرخ شده خواهید دید. پانکو در مقایسه با سایر انواع خرده نان، بافت تردتری دارد. با گذشت زمان، آرد سوخاری پانکو با پودر پاپریکا شیرین در خارج از ژاپن نیز رایج شد و در سراسر جهان تولید می شود. (همچنین بخوانید: فواید نان لواش برای سلامتی)

اما، آیا می دانید که آرد نان پانکو فواید سلامتی نیز دارد؟ درست است، خوردن غذاهایی با پودر نان پانکو فقط برای طعم ترد نیست. از خوردن آن نیز فوایدی برای سلامتی خواهید داشت. (همچنین نگاه کنید به: فواید سلامتی خوردن نان پیتا)

ارزش غذایی آرد سوخاری پانکو

هر 100 گرم آرد نان پانکو حاوی:

395 کالری
5 گرم (7%) چربی کل
1.2 گرم (6%) چربی اشباع شده
2.1 گرم چربی غیراشباع چندگانه
1 گرم چربی تک غیر اشباع
0 میلی گرم (0٪) کلسترول
732 میلی گرم (30%) سدیم
196 میلی گرم (5%) پتاسیم
72 گرم (24%) کربوهیدرات کل
4.5 گرم (18%) فیبر رژیمی
6 گرم شکر
13 گرم (26%) پروتئین
0% ویتامین A
0% ویتامین C
18 درصد کلسیم
26 درصد آهن
0% ویتامین D
5٪ ویتامین B-6
10 درصد منیزیم
لطفاً توجه داشته باشید که درصدهای موجود در این لیست بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است. مقادیر شما ممکن است بسته به کالری مصرفی روزانه شما متفاوت باشد.

 

در اینجا فواید پودر نان پانکو برای سلامتی آورده شده است:

1. فشار خون را حفظ کنید

سدیم موجود در خرده نان پانکو می تواند با کنترل انقباضات قلب به کنترل فشار خون کمک کند.

2. عضله به دست آورید

خرده نان پانکو حاوی مقادیر متوسطی چربی است که به اندازه کافی قابل مصرف است. افرادی که چربی کافی مصرف می کنند، راحت تر عضله سازی می کنند. زیرا برای عضله سازی باید درصد چربی بدن را حفظ کرد تا متعادل شود.

3. به عنوان یک تقویت کننده خلق و خو عمل می کند

شرایط فیزیکی بیرونی با شرایط روحی درونی شما همخوانی دارد. بنابراین، اگر احساس ناراحتی می کنید، خسته و ناسالم به نظر می رسید. افرادی که احساس افسردگی می‌کنند معمولاً در هنگام فروپاشی ذهنی خود برخی از بیماری‌ها را انتخاب می‌کنند.  فواید آرد سوخاری می تواند به عنوان یک تقویت کننده خلق و خو به دلیل طعم ترد و خوشمزه آن و همچنین به دلیل وجود پروتئین. پروتئین ها تعادل هورمونی را حفظ می کنند، بنابراین ذهن ما آرام می شود. (شاید بخواهید بخوانید: فواید خوردن نان حزقیال برای سلامتی)

 

4. تفکر خود را بهبود بخشید

پودر نان پانکو  و پودر سوخاری پانکو فواید بیشتری برای سلامتی دارد. پروتئین های موجود در خرده نان پانکو برای ساخت هورمون ها و آنزیم هایی که عملکرد مغز شما را تقویت می کنند مورد نیاز است. اضافه کردن پودر نان پانکو به منوی صبحانه شما را در طول روز متمرکز نگه می دارد و باعث می شود در کلاس خود تیز بمانید.

5. باعث می شود شما آرام بخوابید

غذاهایی که حاوی کربوهیدرات هستند آرامش بخش و گرم کننده هستند. همچنین از گرسنگی شما جلوگیری می کند. اگر معده تان پر باشد، شب ها راحت تر و آرام می خوابید. شما نیز با روحیه خوب از خواب بیدار خواهید شد. (همچنین بخوانید: فواید شکر قهوه ای برای یک رژیم غذایی سالم و طبیعی)

6. به عنوان کنترل کننده وزن عمل می کند

آیا تا به حال احساس می کنید که وزن کمی دارید یا زیاد؟ سپس باید شروع به خوردن خرده نان پانکو کنید. بعد از چند روز مصرف چند پوند به وزن شما اضافه می کند. (شاید علاقه مند باشید: فواید غذاهای آسیایی برای سلامتی)

 

 

احتیاط در استفاده از آرد سوخاری پانکو

آرد نان پانکو یک غذای طبیعی نیست، یعنی یک غذای ساخته دست بشر است. بنابراین، سعی کنید در خوردن آن زیاده روی نکنید. علاوه بر این، حاوی موادی است که می تواند بر قند خون تأثیر بگذارد، مانند کربوهیدرات ها. از این رو برای یک فرد دیابتی غذای سالمی نیست.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *