پودر سوخاری

ما همیشه در تلاش هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که اطلاعات مربوط به پودر سوخاری که می فروشیم همیشه تا حد امکان دقیق هستند. با این حال، از آنجایی که محصولات به طور منظم بهبود می یابند، اطلاعات محصول، مواد تشکیل دهنده، راهنمای تغذیه و توصیه های غذایی یا آلرژی ممکن است گاهی تغییر کند.

پودر سوخاری ناگت با قیمت مناسب - آراد فود

در نتیجه، توصیه می کنیم همیشه قبل از استفاده یا مصرف پودر سوخاری یک کیلویی، برچسب آن را به دقت مطالعه کنید. لطفاً فقط به اطلاعات ارائه شده در این وب سایت اعتماد نکنید. Walmart Canada هیچ گونه مسئولیتی در قبال هرگونه نادرستی یا اطلاعات نادرست موجود در این وب سایت نمی پذیرد. برای جزئیات بیشتر به شرایط استفاده مراجعه کنید. برای اطلاعات به روز در مورد محصولات، لطفا با سازنده صحبت کنید. شرح آرد کاساوا یکی از رایج ترین مواد در آشپزی برزیلی است، چه به عنوان یک ماده اولیه و چه به عنوان غذای جانبی و پایه و اساس فاروفای سنتی است.

سیاست بازگشت سیاست بازگشت: اقلام غذایی تعهد ما: رضایت 100٪ تضمین شده یا بازپرداخت پول شما. تازگی برای ما مهم است، به همین دلیل است که همکاران ما فقط تازه ترین اقلام موجود را انتخاب می کنند و سفارش شما را با دقت بسته بندی می کنند. ما به اندازه شما نسبت به کیفیت آگاه هستیم و فقط مواردی را انتخاب می کنیم که خودمان انتخاب کنیم. با توجه به گستردگی اقلام موجود، خط مشی تازگی ما بسته به اقلام و بخش متفاوت است.

هر نوع پودر سوخاری که برای شما انتخاب می‌کنیم با بهترین تاریخ‌های ممکن انتخاب می‌شود و در بهترین تاریخ‌های پیشنهادی سازنده قبل یا انقضا به شما تحویل داده می‌شود. سیاست بازگشت: اقلام غیر خوراکی ما درک می کنیم که گاهی اوقات ممکن است لازم باشد یک مورد را برگردانید. می‌توانید به‌صورت آنلاین پودر جوجه سوخاری درخواست بازپرداخت کنید یا کالا را همراه با رسید خود به فروشگاه والمارت بیاورید تا درخواست بازپرداخت کنید.

طرز تهیه آرد سوخاری خانگی با سه روش - کتاب کاله

پودر سوخاری تند

لطفاً قبل از درخواست بازپرداخت، خط مشی بازگشت ما را بررسی کنید تا مطمئن شوید کالا واجد شرایط است. تعویض ها: اگر جایگزینی را انتخاب کرده‌اید و کالایی که سفارش داده‌اید در دسترس نیست یا با استانداردهای کیفیت ما مطابقت ندارد، ممکن است این مورد را با کالایی با ارزش برابر یا بیشتر جایگزین کنیم. اگر جایگزین مناسبی وجود نداشته باشد، ما پول شما را به طور کامل برای کالای سفارش داده شده بازپرداخت می کنیم. اگر به هر دلیلی 100٪ از کالای جایگزین راضی نیستید، لطفاً برای درخواست بازپرداخت آنلاین به حساب Walmart.ca خود وارد شوید یا برای درخواست بازپرداخت کالا را همراه با رسید خود به فروشگاه Walmart بیاورید. برای سفارش‌های والمارت پیکاپ، می‌توانید هر اقلام جایگزین را در زمان تحویل رد کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *