مرینت سوخاری از جمله پودرهای کاربردی در تهیه انواع غذاها، برای داشتن طعم مطلوب و به اصطلاح طعم دار کردن و هم چنین خاصیت تردی بیشتر آن می باشد، پس با توجه به تهیه انواع مواد غذایی و کاربردهای مختلف آن در رستوران ها و مصارف خانگی، عرضه کنندگان و مراکز فروش درصدد فروش با کیفیت ترین مرینت سوخاری می باشد تا به نوعی به این، نیاز بازار پاسخ دهند.

خرید بدون واسطه مرینت سوخاری

تفاوت پودر سوخاری با مرینت سوخاری در چیست؟

تفاوت پودر سوخاری با مرینت سوخاری در چیست؟ همان طور که می دانید از پودر سوخاری همبرگر برای پخت وپز انواع غذا استفاده می شود که در ادامه تفاوت پودرسوخاری ومرینت سوخاری و چند مورد از کاربردهای آن می پردازیم:

  • از پودر سوخاری مرغوب برای تهیه مایع کتلت، شامی وانواع کباب استفاده می شود، به طوری که بعد از حاضر کردن مایع غذای مورد نظر، به عنوان مثال کتلت که بسته به حجم و مقدار غذا، چند قاشق غذا خوری آرد سوخاری به آن اضافه می کنیم تا علاوه بر ترد و خوشمزه کردن غذای شما، باعث انسجام آن نیز می شود.
  • از دیگر کاربردهای آرد سوخاری استفاده از آن در پخت قارچ سوخاری ماهی سوخاری، مرغ سوخاری و انواع گوشتهای مختلف که می توان در سوخاری کردن آنها از این آرد استفاده نمود.
  • تفاوت اصلی که مرینت سوخاری با پودر سوخاری دارد تنها در وجود طعم قالب در مرینت سوخاری می باشد، بطوری که از مرینت سوخاری علاوه بر ترد کردن و به اصطلاح کرانچی کردن غذا، برای دادن طعمِ ویژه به مواد استفاده می شود، به عنوان مثال برای طعم دار کردن مرغ می توان از انواع مرینت سوخاری چون مرینت سوخاری پیاز یا مرینت سوخاری سیری ویا مرینت سوخاری سرکه ای غیره استفاده نمود؛ در واقع واژه “مرینت” به طعم دار کردن مواد با ادویه ها و چاشنی های مختلفی چون نمک، سرکه و بسیاری از گیاهان عطر دار می ‌گویند.

صادرات مرینت سوخاری بسته بندی

صادرات مرینت سوخاری بسته بندی این مرکز یکی از مراکز خرید مرینت سوخاری صادراتی با کیفیت حداکثری می باشد که سعی دارد انواع مرینت سوخاری را با حجم های متفاوت و کاملا بهداشتی عرضه کند.

تولیدکننده مرینت سوخاری و یا بطور کلی مواد غذایی باید به بهداشت محصولات خود توجه ویژه کنند، ازاین رو، این مرکز سعی دارد با استفاده از بهترین روش ها در امر بسته بندی وامر تولید به امر توجه ویژه ای کند تا علاوه بر قرار گرفتن در رده تولیدکنندگان نمونه انواع پودر سوخاری شنیسل آرد سوخاری مرغ کنتاکی، پودر سوخاری رنگی، پودر مرینت سوخاری رضایت حداکثری مشتری را نیز جلب کند.

این بازرگانی با هدف پخش انواع پودر و آرد سوخاری با حذف واسطه ها و دلالان بازار سعی در صرفه جویی در هزینه وزمان خریدار گرامی می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *