پودر سوخاری پانکو یکی از طعم دهنده های پرطرفدار است و درخوراکی های مثل میگو و مرغ طعم بسیار خوبی ایجاد می کند. این محصول در رستوران ها، فست فودها، آشپز خانه ها صنعتی بسیار کاربرد دارد. شرکت تولیدی پودر سوخاری درشت پانکو این محصول را توسط نمایندگان خود با کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب در سایت حاضر به فروش می رساند.

شرکت تولید پودر سوخاری درشت پانکو

ویژگی بهترین نوع پودر سوخاری

ویژگی بهترین نوع پودر سوخاری همان طور که از نام پودر سوخاری مشخص است نوعی پودر برای انواع غذاهای سوخاری می باشد، این پودر خوشمزه برای تهیه غذاهای مثل مرغ، میگو، قارچ، سیب زمینی سرخ شده و… استفاده می شود.

پودر یا آرد سوخاری معمولا از نان های حجیم تولید می شوند. این نان ها به نحوی حرارت می بینند که رطوبتشان گرفته، خشک، قهوه ای و برشته می شوند و زمانی که این نان ها خشک شد به صورت آرد و پودر شده تبدیل می شود که پودر سوخاری نان دارد. معمولا پودر سوخاری در نمونه دانه درشت، ادویه دار، سوزنی و … تولید می شود.

پودر های سوخاری انواع متنوعی دارد که هر کدام برای تهیه غذاهای مختلف کاربرد دارد بنابراین برای تهیه کتلت، قارچ سوخاری، ماهی، شانی، مرغ از این پودر ها استفاده می شود که طعم و ظاهری بسیار خوبی به غذاهای سرخ کردنی می دهند. همچنین پودر سوخاری یکی از متنوع ترین محصولات غدایی در جهان به حساب می آید.

پودر سوخاری مرغوب باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • پودر سوخاری مرغوب بوی کهنگی نان نمی دهد و بسیار خوش بو و معطر است.
  • دانه بندی آن یکسان و یکدست می باشد.
  • پودر سوخاری درجه یک در هنگام استفاده عذا را بسیار برشته و ترد می کند.
  • در تولید آن تمام اصول بهداشتی رعایت می شود.
  • علاوه بر کیفیت خوب دارای قیمت مناسبی می باشد.
  • د بستد بندی های بهداشتی و استاندارد برای دارد.و بر روز بسته بندی آن تاریخ انقضا و تولید درج شده است.

فروش ویژه پودر سوخاری درشت پانکو

فروش ویژه پودر سوخاری درشت پانکو پودر سوخاری نارنجی پانکو به دلیل درشت و سوزنی شکل بودن بسیار پر طرفدار و پر کاربرد می باشد که برای تمامی غذاهای سرخ کردنی استفاده می شود. شرکت پانکو این محصول را در مدل های و طعم های متنوعی چون پودر سوخاری سفید یا ساده، تند یا طلایی، پاپریک یا نارنجی و پودر سوخاری اسپایسی تولید می کند.

قیمت پودر سوخاری در بازار ایران به عوامل و فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به چند نمونه از آن مانند نوع پودر سوخاری، برند و کارخانه تولید کننده، نوع بسته بندی، میزان حجم سفارش، شیوه خرید اشاره کرد.

بهترین راه برای خرید پودر سوخاری با قیمت مناسب و کیفیت خوب خرید اینترنتی می باشد با مراجعه به سایت های اینترنتی ما می توانید از فروش ویژه پودر سوخاری درشت پانکو بهرمند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *