امروزه تمامی مردم از آرد سوخاری در تهیه انواع غذاها استفاده می کنند زیرا باعث دلچسب تر شدن و لذیذ تر شدن غذاها می شود.

ما عرضه آرد سوخاری ناگت را به صورت مستقیم، در دست گرفته ایم و فقط بهترین نوع آرد سوخاری را که دارای کیفیت بی نظیری است و تمام خصوصیات یک آرد سوخاری خوب را دارا می باشد عرضه می کنیم و توجه داشته باشید که انواع آرد سوخاری در طعم‌های گوناگون، توسط ما عرضه می شوند.

عرضه مستقیم آرد سوخاری ناگت

خصوصیات آرد سوخاری مرغوب ناگت

خصوصیات آرد سوخاری مرغوب ناگت آرد سوخاری ناگت مرغوب، دارای ویژگی ها و خصوصیات بیشماری است.

آرد سوخاری می بایست کاملا خشک‌ شده باشد، در صورتی که حتی درصد خیلی کمی مرطوب باشد، به سرعت کپک‌‌ می زند و می‌تواند به راحتی باکتری و میکروب ها را به خود جذب کند، همانطور که می دانید، آرد سوخاری، در طعم‌های مختلفی وجود دارد و آرد سوخاری هر طعم، می بایست طعم واقعی عصاره اش را بدهد نه اینکه شباهتی به آن داشته باشد.

آرد سوخاری می بایست به صورت ریز و کاملا یک دست باشد، یعنی برخی از دانه های آن ریز و برخی دیگر درشت نباشد، گلوله، گلوله نباشد، رنگ و بویی کاملا مطلوب و خوب داشته باشد، نباید بوی نان کهنه و خراب بدهد، زیرا در این صورت نشان دهنده این است که آرد، از نان کهنه و بیات تولید شده است و بی کیفیت است و حتی می تواند برای بدن مضر نیز باشد.

آرد سوخاری مرغوب، در زمان پخت، به راحتی به گوشت و مرغ و هر چیزی که قصد سوخاری کردن آن است، می‌ چسبد و به هیچ عنوان کنده و جدا نمی شود و بعد از پخت نیز بسیار ترد و خوش طعم‌ می شود.

در واقع آرد سوخاری، از نان تولید می شود، یعنی همانند فرآیند تولید نان، یکبار نان پخته می شود، و برای بار دوم همان نان را به مدت زمانی طولانی و با دمای خیلی کم می‌پزند تا به راحتی پودر شود و ویژگی آرد سوخاری را داشته باشد، البته لازم به ذکر است که بسیاری ادویه و مواد افزودنی نیز به این پودر اضافه می شود.

برترین برند های تولید آرد سوخاری ناگت

برترین برند های تولید آرد سوخاری ناگت

ما برترین تولید کننده آرد سوخاری ناگت هستیم که دارای برترین برند های آرد سوخاری می‌باشیم و محصولات ما دارای کیفیت و طعمی بی نظیر هستند که با یکبار امتحان آن، کاملا به این‌ موضوع پی خواهید برد.

شما مشتریان‌ گرامی می‌توانید جهت کسب اطلاعات، از نحوه فروش، قیمت و حتی تولید آرد سوخاری، به وب سایت درج شده مراجعه فرمایید و یا در صورت تمایل با دفاتر فروش مراجعه کنید و محصولی با کیفیت را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *