آرد سوخاری تایلندی از حرارت دادن نان های حجیم یا نان سوخاری تهیه می شود. برای آرد سوخاری خانگی کافی است داخل نان های حجیم داخل باگت ها را بیرون آورد و آن ها را در سینی ریخته تا خشک شود و زمانی که کاملا خشک شد آسیاب کنید. آردسوخاری برای سرخ کردن بسیاری از غذا ها از قبیل مرغ، قارچ، میگو، ماهی، ناگت و شامی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشندگان آرد سوخاری تایلندی

کالری موجود در ۱۰۰ گرم آرد سوخاری

کالری موجود در 100 گرم آرد سوخاری آرد سوخاری در انواع دانه های ریز و درشت در بازار موجود می باشد و کسانی که قصد درست کردن آرد سوخاری در خانه دارند می تواند نان حجیم های خشک شده را کاملا آسیاب کنند تا به دانه های ریز تبدیل شود یا آن ها را در هاونگ بکوبند تا دانه درشت مورد نظر تهیه شود. برای تهیه آن باید تمام رطوبت آن را گرفت که با حرارت دادن نان حجیم  امکان پذیر می باشد.

برای خرید آرد سوخاری از بازار باید به شکل ظاهری آن ها از قبیل بو، رنگ و طعم آن ها توجه کرد تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل شود. بعضی ها برای این که آرد سوخاری خراب وارد بازار کنند آن را طعم دار می کنند تا مشتریان متوجه خراب شدن آن نشوند. اگر رنگ آرد سوخاری تغییر کرد دیگر نباید استفاده کنند.

کالری آرد سوخاری کم می باشد و هم چنین ارزش غذایی ندارد زیرا آرد سوخاری با حرارت دادن تهیه می شود این حرارت دادن باعث تولید ماده سرطانی می شود که باعث افزایش بروز سرطان در افراد می شود. آراد سوخاری صنعتی دو بار حرارت می بیند و ماده سرطانی بیش تری تولید می  کند ولی آرد سوخاری خانگی فقط یک بار حرارت داده می شود و ماده سرطانی کم تری دارد و توصیه می شود آرد سوخاری را خود در خانه تهیه کرد. در کل مصرف آرد سوخاری توصیه نمی شود زیرا خطر آن بیش تر از فواید آن می باشد.

هنگام خرید پودر سوخاری باید روی پاکت آن را که مواد ترکیب و اجزای تشکیل دهنده آن، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، مهر پروانه بهداشت، وزن آن، شرایط نگهداری، شماره سریال ساخت و نام تولید کننده دقت کرد تا بهترین پودر سوخاری را خریداری کنید. پودر سوخاری که در بازار موجود می باشد معمولا از نان های تستی که بیات شده ای که قابل استفاده نیست تهیه می کنند. آرد سوخاری را باید در جای خشک و خنک نگه داری کرد تا از خراب شدن آن جلوگیری کرد.

ارائه کننده آرد سوخاری تایلندی

ارائه کننده آرد سوخاری تایلندی متقاضیان می توانند برای تهیه آرد سوخاری مورد نیاز از ارائه کننده آرد، خرید خود را انجام دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *