پودر تمپورا

صنعت غذایی در چند دهه اخیر بسیار مورد تغییر و دستخوش قرار گرفته است. به طوری که نه تنها غذا ها عوض شده اند، بلکه نوع پخت و مواد تشکیل دهنده آن ها هم عوض شده اند و غذا های جدیدی تشکیل شده است. علاوه بر آن روش پخت غذاها با مواد دیگری که باعث شده ظاهر و طعم آن ها متفاوت باشد هم تغییر پیدا کرده است. یکی از عواملی که باعث ایجاد تغییر شده پودر تمپورا است. این پودر باعث ظهور طعم های خوشمزه تر و جالبی در غذا ها شده که مورد استقبال مردم در فست فود ها بوده است.

این پودر هم شکل غذا را عوض میکند و هم طعم آن را تغییر می دهد. البته باید در نظر داشت که پودر های تمپورا دارای طعم ها و مزه های مختلفی است. همانند طعم های تند و فلفلی، طعم ها و عصاره مرغ و … را می توان در آن ها یافت. نحوه ی استفاده از آن اینگونه است که اول ماده خام را (گوشت مرغ) در تخم مرغ گذاریم . سپس آن را درآورده و در پودر سوخاری قرار می دهیم. سپس بعد از مالیدن تمام سطوح دوباره درون تخم مرغ ها می گذاریم و این سری به پودر تمپورا آغشته می کنیم و در نهایت در روغن قرار داده و سرخ می کنیم.

فروشگاه عرضه پودر تمپورا

آشنایی با خواص پودر تمپورا

آشنایی با خواص پودر تمپورا این پودر ترکیبی از روغن، ذرت، گندم و کمی نمک است که هیچ بوی بدی را ندارد و در هنگام سرخ کردن آن بوی انواع ادویه جات را می توانید مشاهده کنید. در ضمن در رستوران ها چون مشغله ی کاری بسیار زیاد است و اکثر مواقع از یادشان می رود تخم مرغ را مصرف کنند ولی این محصول چون با آب مخلوط می شود پس مسمومیت ای را ایجاد نمی کند. وقتی مواد غذایی خام را به آن آغشته می کنیم در هنگام سرخ شدن غذا شکل ترد ای را به خود میگیرد که بسیار خوشمزه می باشد. و در نهایت هم باید گفت که کمی مقرون به صرفه تر از بقیه رقبا اش هست و اگر مصرف بالایی دارید بهتر است که از این پودر استفاده کنید.

تولیدکننده عمده پودر تمپورا

تولیدکننده عمده پودر تمپورا پخش پودر تمپورا به صورت وارداتی در کشور انجام می شود و مردم می توانند در مغازه ها و فروشگاه های بزرگ به صورت بسته بندی های شکیل و مناسب آن را تهیه کنند. می توان گفت که تولید کننده ای در ایران وجود ندارد که این محصول را بسازد و این محصول از کشور ژاپن به ایران و دیگر کشور های متقاضی ارسال می شود. در ایران پودر تمپورا بیشتر در رستوران ها مصرف می شود و خریدار اصلی این پودر، همان رستوران ها می باشند و مصارف خانگی به میزان ناچیزی است به طوری که بسته بندی های این پودر مقدار پایینی را دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *