فروشگاه آرد سوخاری پولکی در تبریز این محصول را به روش های مختلف به خریداران ارائه می کند و با توجه به مرغوبیت و کیفیت بالا استقبال بسیار خوبی از خرید این محصول صورت می گیرد و بسیاری از متقاضیان انواع پودر سوخاری را به شکل کلی و با مناسب ترین قیمت تهیه می کنند. امروزه بازار خرید و فروش انواع پودر سوخاری پررونق بوده و طرفداران زیادی دارد.

فروشگاه مرکزی آرد سوخاری پولکی در تبریز

آشنایی با خصوصیات آرد سوخاری پولکی

آشنایی با خصوصیات آرد سوخاری پولکی خصوصیات آرد سوخاری پولکی چیست؟

  • این پودر با استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت تهیه شده است که بسیار ترد و سبک می باشد.
  • دارای دانه بندی درشت و هم اندازه می باشد و فاقد بوی ماندگی و کهنگی می باشد.
  • بسته بندی استانداد و متنوعی داشته و بر روی بسته تمامی مشخصات محصول از جمله تاریخ تولید و انقضاء، برند و شرکت تولید کننده، پروانه بهداشت، وزن محصول درج شده است.
  • در رنگ های متنوع سفید، طلایی و نارنجی وجود دارد و در طعم های معمولی و تند و … ارائه می شود.
  • این محصول فاقد مواد نگهدارنده بوده و دارای رنگی طبیعی است.

با استفاده از این پودر می توان انواع میگوهای سوخاری خوشمزه، ماهی سوخاری، مرغ و قارچ، حلقه های پیاز و .. را با بهترین کیفیت با طعم و مزه عالی تهیه کرد. این پودر تردی خاصیب به غذاهای سرخ کردنی بخشیده و با توجه به کیفیت درجه یک مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده است و این روزها طرفداران زیادی در شهرهای مختلف کشور دارد و بسیاری از رستوران ها، آشپزخانه های صنعتی و فست فودی ها و … از خریداران عمده این پودر می باشند.

قیمت عمده آرد سوخاری پولکی

قیمت عمده آرد سوخاری پولکی قیمت عمده آرد سوخاری پولکی نسبت به قیمت جزیی این محصول بسیار مقرون به صرفه تر می باشد و به همین دلیل امروزه اغلب مشتریان به صورت عمده این محصول را خریداری می کنند. قیمت آرد سوخاری تحت تأثیر فاکتورهای متعددی قرار دارد و مواردی نظیر کیفیت این محصول، نوع ترکیبات استفاده شده در آن، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، نوع بسته بندی، داخلی و یا خارجی بودن آن، میزان و حجم خرید و …. بر قیمت این محصول مؤثر هستند.

در حال حاضر شرکت های تولید کننده متعددی در داخل و خارج از کشور در زمینه تولید انواع پودر سوخاری فعالیت می کنند و این تولیدی ها با استفاده از بهترین مواد اولیه و به وسیله دستگاه های پیشرفته و مجهز این محصول را به روشی کاملا بهداشتی و با رعایت استانداردهای مربوطه تولید نموده و پس از آماده شده در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *