آردهای سوخاری محصول نان های خشکی هستند که به صورت پودر و آرد در می آیند، آرد های سوخاری در انواع آرد سوخاری دانه درشت و آرد سوخاری دانه ریز موجود هستند. آردهای سوخاری در فروشگاه های معتبر سراسر کشور به فروش می رسند، که محصول شرکت های مختلفی هستند. این محصول کاربردهای متنوعی دارد، که برای سوخاری کردن اکثر مواد غذایی از آن استفاده می شود.فروش آرد سوخاری دانه درشت

کاربرد آرد سوخاری دانه درشت

کاربرد آرد سوخاری دانه درشت امروزه غذاهای سوخاری یکی از از دلچسبترین و همچنین پرطرفدارترین غذا های فست فود محسوب می شوند. آردهای سوخاری که انواع زیادی در نوع محصول ارائه شده و همچنین طعم های آن دارند برای مصارف گوناگونی نیز استفاده می شوند.

این محصول با نام ادویه های سوخاری نیز در بازار شناخته شده اند. آردهای سوخاری دانه درشت به آرد سوخاری پولکی معروف هستند و مردم با این نام آشناتر می باشند.

آردهای سوخاری برای غذاهایی مانند ناگت مرغ، قارچ، سیب زمینی و … استفاده می شوند، اما در مقابل برای غذاهایی مانند میگو، آرد سوخاری درشت کاربرد ندارد و از آردهای سوخاری که دانه های ریز تری دارند استفاده می شود. البته آردهای سوخاری دانه درشت دارای مزیت های نسبت به آرد سوخاری ریز هستند. این محصول به دلیل دانه های درشتی که دارد، ظاهر زیباتری به غذا می بخشد، که خود باعث افزایش اشتها می گردد و همچنین استفاده از این محصول از خمیری شدن غذا جلوگیری می کند، چرا که دارای بافت درشت و ترد تری می باشد. آرد سوخاری مستلزم این است که دارای ویژگی های بارزی باشد از جمله این ویژگی ها می توان اشاره داشت به:
۱: این محصول باید در جایی نگهداری شود که عاری از رطوبت باشد تا نم نگیرد،
۲: در روند تولید این محصول باید توجه داشت که دانه های این آرد زیادی برشته نشوند و به عبارتی طعم سوختگی و رنگ مایل به سیاه پیدا نکنند چراکه این سوختگی علاوه بر اینکه ظاهری بد به محصول می دهد، طعم آن را عوض کرده و فاقد ارزش می باشد.
این محصول، به نسبت کیفیتش دارای قیمت مناسب می باشد، که این قیمت وابسته به عوامل زیادی همچون: حجم محصول، شرکت تولیدی آن، مواد اولیه ای که در تولید این محصول به کار رفته است و نوسانات بازار می باشد.

سفارش عمده آرد سوخاری دانه درشت

سفارش عمده آرد سوخاری دانه درشت برای سفارش آرد سوخاری درشت، می توان به مراکز و نمایندگی هایی که در زمینه توزیع و پخش این محصول فعالیت دارند مراجعه کرد. و یا به صورت غیر حضوری و تلفنی به سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند رجوع کرد، و به صورت آنلاین ثبت سفارش کرد تا در موعد مقرر محصول مورد نظر را تحویل بگیرند. این سفارشات می توانند به صورت عمده و یا مصرف شخصی با تعداد کم باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *