قیمت آرد سوخاری زرد مخصوص کتلت با توجه به اینکه برندهای مختلف اقدام به تولید این محصول می کنند در بازار متفاوت است. کیفیت و طعم این محصول نیز در برند های مختلف متفاوت است و این به دلیل استفاده از مواد اولیه با درجه بندی مختلف و همنطور استفاده از ادویه های متفاوت است.

به هر حال مصرف آرد سوخاری به خصوص آرد سوخاری مخصوص کتلت در بین خانواده ها متداول است. ومطمئنم همه ما دیدیم که مادرانمان حداقل در تهیه یک نوع غذا از آرد سوخاری استفاده می کنند.

قیمت آرد سوخاری زرد مخصوص کتلت

آموزش تهیه آرد سوخاری مخصوص کتلت

آموزش تهیه آرد سوخاری مخصوص کتلت دستورهای متفاوتی برای تهیه آرد سوخاری وجود دارد که البته تمامی آنها در روش تهیه یکسان هستند و فقط در ترکیبات آن تفاوت دارند.

دستور زیر متداولترین دستور در تهیه آرد سوخاری مخصوص کتلت است.

برای درست کردن این چاشنی خوشمزه به مواد زیر نیاز داریم:

  • نان تست یا نان باگت یک بسته
  • فلفل سیاه و فلفل قرمز هر کدام یک قاشق چایخوری
  • زردچوبه یک قاشق مربا خوری
  • پفک نرم شده یک بسته
  • نمک یک قاشق چایخوری
  • آویشن یک قاشق چایخوری
  • پودر پاپریکا یک قاشق چایخوری
  • پودرسیر هم یک قاشق چایخوری

ابتدا نان تست یا باگت را به قطعه های کوچک تقسیم میکنیم، سپس به وسیله فر یا آون تستر آنها را در دمای ۱۸۰ درجه برشته میکنیم تقریبا نان ها درمدت زمان ۱۵ تا ۲۰ دقیق به خوبی برشته خواهند شد.

یادتان باشد قبل از قرر دادن نان ها در سینی فر حتما کف سینی کاغذ روغنی قرار دهید تا مانع از چسبیدن نان ها به کف سینی شود.

بعد از طی این مدت زمان نان ها را از فر خارج می کنیم و اجازه می دهیم تا کاملا خنک شوند.

سپس اگر میخواهید آرد سوخاریتان همانند آرد های پانکو موجود در بازار درشت باشد آنها را درشت تر خرد کنید اما اگر به صورت پودری دوست دارید میتوانید از مخلوط کن برای انجام اینکار استفاده کنیدو نان ها را کاملا پودر کنید.

بعد از این مرحله پفک و ادویه ها را به پودر سوخاری اضافه کنید اما پیشنهاد می کنم ادویه ها را در هنگام مصرف به آرد سوخاریتان اضافه کنید تا کیفیت و عطر و طعم آنها حفظ شود.

بعد از تهیه آرد سوخاری آن را در ظرف در بسته نگه دارید.

استفاده از پفک در تهیه این نوع آرد به دلیل خوشرنگ شدن آن است.

سفارش آرد سوخاری مخصوص کتلت بسته بندی

سفارش آرد سوخاری مخصوص کتلت بسته بندی برای خرید و سفارش آرد سوخاری با کیفیت لازم نیست حتما به سراغ فروشگاه های موجود در سطح شهر بروید.

شما به راحتی می توانید در منزلتان بنشینید و چایتان را بنوشید و در عین حال خریدتان را انجام دهید.

دنیای وب این امکان را برای شما فراهم کرده است. آرد سوخاری مخصوص کتلت بسته بندی به دلیل قابلیت ارسال امکان خرید غیرحضوری را دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *