قیمت فروش آرد سوخاری قرمز را تولید کنندگان این نوع محصول با توجه به معیار های مختلفی چون هزینه های مربوط به تهیه مواد اولیه، هزینه مربوط به پرداخت دستمزد کارگران و موارد دیگری از این قبیل تعیین کرده و مقدار کمی سود به آن افزوده و در نهایت به صورت لیستی از قیمت ها در معرض دید علاقه مندان قرار داده می شود تا بر اساس آن ها و با توجه به توان مالی خود نسبت به خرید این محصول اقدام به عمل آورند.

قیمت فروش آرد سوخاری قرمز

طرز تهیه آرد سوخاری قرمز با پاپریکا

طرز تهیه آرد سوخاری قرمز با پاپریکا

از آنجا که ذائقه بسیاری از افراد جامعه به سمت غذا های فسا فرود از جمله انواع سوخاری ها گرایش دارد و از طرف دیگر تهیه چنین خوراکی هایی کمی گران بوده و خرید آن ها به سبد اقتصادی خانواده ها لطمه جدی وارد می کند، پس لازم است تا شیوه درست کردن پودر های سوخاری را یاد بگیرید تا بتوانید خوراکی های خوشمزه ای را بدون صرف هزینه بسیار، در منزل تهیه نموده و با مصرف آن ها در جمع خانواده ازین کنار هم بودن نهایت لذت را ببرید.

در ذیل یکی از آسان ترین روش های تهیه پودر سوخاری قرمز با پاپریکا برای شما عزیزان به اختصار شرح داده می شود:

  • برای درست کردن این محصول خانگی به مقداری نان تست خشک یا خرده نان های تمیز خشک شده نیاز دارید که بهتر است ازمواد اضافی وسط انواع نان ساندویچ استفاده کنید.
  • نان ها را به صورت پودر در آورید( میزان درشتی یا ریزی پودر نان به سلیقه شما بستگی دارد) سپس مقداری نمک، کمی شکر، مقداری پاپریکا یا پودر پفک، در صورت تمایل مقداری فلفل قرمز به آن اضافه کنید.
  • اگر قرار است یک آرد سوخاری طعم دار با رنگ قرمز تهیه کنید که رنگ و عطر خاصی به غذای سوخاری شما ببخشد می توانید مقداری پودر زعفران که همان زعفران آسیاب شده است به آن بیفزایید.
  • کلیه مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید به طوری که یک پودر سوخاری کاملا یکدست به دست آورده و نتوانید هیچ یک از مواد افزوده شده را تشخیص دهید.

مرکز تولید آرد سوخاری قرمز

مرکز تولید آرد سوخاری قرمز

اگر بخواهیم بزرگ ترین و معتبر ترین فروشنده آرد سوخاری قرمز را معرفی کنیم می توانیم مرکز تولید این نوع آرد ها را نام ببریم.

این مرکز با تولید انواع پودر های سوخاری ساده، غنی شده، طعم دار و مانند اینها گامی مؤثر در زمینه تولید انواع خوراکی های خوش مزه، سالم و کاملا تازه و با کیفیت برداشته است.

مرکز تولید این نوع آرد، محصولات تولیدی خود را در بسته بندی هایی بسیار شکیل و کاملا استاندارد با وزنکیفیت های مختلف تعبیه نموده و در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *