آرد تمپورا پانکو بدون هیچ گونه افزودنی مضر و اضافی، در یک پروسه مشخص تبدیل به آرد تمپورا شده است.این آرد برای افرادی که بسیار به سالم درست کردن غذا اهمیت می دهند مناسب است.آرد پانکو به دلیل رنگ زیبایی که به غذا می دهد، ظاهر خیلی خوب در کنار طعم فوق العاده و بدون زیانش که دارد استفاده از آن به شدت پیشنهاد می شود. استفاده از این آرد هنگام سرخ کردن، روغن خیلی کمی استفاده می کند.با توجه به اینکه بچه ها علاقه خیلی زیادی به غذاهای سوخاری دارند بهترین انتخاب برای بچه های بد غذا می باشد.

مراکز فروش آرد تمپورا پانکو

طرز استفاده از آرد تمپورا پانکو

طرز استفاده از آرد تمپورا پانکو این پودر از ترکیب آرد گندم، آرد ذرت، بکینگ پودر و کمی شکر، نمک و روغن، طی یک فرایند خاص تولید می شود. (طبق دستوری که در بسته بندی آن آمده است) هنگام استفاده بایستی در آب یخ یا شیر خیلی سرد به صورت خمیر درآید و غذای سوخاری مورد نظر به مدت چند دقیقه در آن قرار گیرد و سپس در روغن داغ سرخ شود .

طرز استفاده آرد تمپورا میتوان اشاره کرد : برای سرخ کردن و پف دادن مرغ، ماهی ، میگو یا انواع سبزیجات (مثل سیب زمینی، پیاز، بادمجان، قارچ، هویج، …) -استفاده به عنوان ماده اولیه یا پوشش رویی در پخت غذاهایی مانند کتلت، شامی، انواع کوکو، فلافل و …

نحوه تهیه کردن آ‌‌‌‌رد: یک پیمانه آرد را با یک پیمانه آب بسیار سرد مخلوط کرده ، تکه های مرغ و پیاز حلقه را داخل مخلوط نموده و در روغن داغ سرخ نمایید تا پفکی و طلایی گردد.

آرد تمپورا بعنوان يک حجم دهنده غذا با مرغ و ميگو و پياز ميتواند استفاده شود .

کلمه پانکو در زبان ژاپنی به معنی خرده نان است . در حال حاضر در بازار، آرد تمپورا و پودر سوخاری با برند پانکو وجود دارد. کشور ژاپن برای تولید آرد تمپورا ، از بهترین مواد خام و تکنولوژی پخت مخصوص استفاده می کند . استفاده از این آرد شکل و طعم غذا را خیلی بهتر می کند .

چندین برند تولید کننده پودر سوخاری در ایران و صد ها برند در خارج از ایران وجود دارند . هر کدام از ابن مارک ها محصولات خاص خود را تولید کرده و پودر سوخاری مورد نیاز شما را تهیه می کنند . برای کسب اطلاعات در مورد ویژگی هر یک و از همه مهم تر این که طعم دهی آن ها را مقایسه کنید .

برای تهیه خمیر تمپورا میتوان از روش زیر استفاده کرد:

۱۰۰ گرم آرد سفید_۲۰۰ میلی لیتر آب یخ_ یک زرده تخم مرغ_نصف قاشق چایخوری بکینگ پودر_ یه مقدار کمی نمک

این خمیر را درست کرده و با ماده غذایی مورد نظر ترکیب کرده و سرخ کنیم.

خرید آرد تمپورا پانکو ۵۰۰ گرمی

خرید آرد تمپورا پانکو 500 گرمی تولید آرد سوخاری در جهان زیاد است چون این محصول علاوه بر کشورهای آسیایی در کشور های غربی هم مورد استقبال زیادی قرار گرفته است . باتوجه به اینکه این برند از لحاظ بهداشتی و غذایی ارزش بالایی دارد ، لذا حرف اول را در بین برندها میزند . کشور ویتنام جز کشورهای تولید کننده آرد تمپورا میباشد . برای خرید آرد تمپورا همچنین فروش آرد تمپورا میتوان ویتنام را جز اولویت ها قرار داد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *