فیله استریپس یا همان فیله مرغ سوخاری شده از جمله غذاهایی است که اکثراً در فست فودها وجود دارد .از محبوب ترین غذاها در فست فود ها می توان به فیله استریپس اشاره کرد.که به دلیل طعم دلنشین و بسیار عالی آن علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است.به طوری که طرز تهیه آن و پخت آن در خانه بسیار رایج است.  آرد سوخاری استریپس از مهم ترین موارد ساخت استریپس است.مرکز پخش آرد سوخاری استریپس

موارد مصرف آرد سوخاری کدام اند؟

موارد مصرف آرد سوخاری کدام اند؟ استریپس از خوش مزه ترین و محبوب ترین غذا هایی است که در فست فود ها وجود دارد. به دلیل محبوبیت این غذا پخت آن در خانه بسیار به چشم می خورد.

آرد سوخاری یکی از موادی است که در ساخت فیله ایتریپس استفاده می شود .مصرف آرد سوخاری باعث ترد شدن فیله می شود و طعم آن را چندین برابر خوش طعم تر می کند.

از بسیار موارد استفاده از پوطر سوخاری در تهیه غذا کاربرد دارد.آرد سوخاری علاوه بر استفاده در تهیه فیله استریپس در بسیاری از غذا های دیگر استفاده می شود که باعث بهتر شدن طعم غذا می شود.غذاهایی چون ماهی،مرغ سوخاری،میگو ،قارچ ،کتلت،ناگت و انواع بسیاری از غذاهای دیگر.

آراد سوخاری انواع مختلفی دارد چون:

  • آرد سوخاری ساده(کلاسیک)
  • آرد سوخاری پانکو
  • آرد سوخاری رنگی
  • آرد سوخاری پولکی
  • آرد سوخاری طعم دار
  • آرد سوخاری کنجدی
  • آرد سوخاری پرک(فلیک)
  • آرد سوخاری تمپورا

آرد سوخاری و نان سوخاری هر دو از یک خانواده هستند ،و برای تهیه آرد سوخاری همان روش تهیه نان را انجام می دهند و با این تفاوت که دو بار مورد حرارت و تحت فرایند پخت قرار می گیرد که کاملا خشک شود و آرد مورد نظر تهیه و تولید شود.

فروش مستقیم آرد سوخاری استریپس

فروش مستقیم آرد سوخاری استریپس از بهترین و با کیفیت ترین آرد ها ،می توان به آرد سوخاری استریپس اشاره کرد. این آرد سوخاری با طعم بسیار خوش مزه ای که به غذا می دهد باعث شده است طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

آرد سوخاری استریپس را  برای تهیه و پخت غذاهای خانگی گفته شده و همچنین برای رستوران ها وفست فود ها که روزانه تعداد زیادی غذا تهیه می کنند مورد استفاده است . از آنجا که یکی از مواد مورد استفاده در رستوران ها آرد است و اکثرا در غذا های پرطرفدار وجود دارد ، رستوران ها و حتی همچنین افراد برای پخت و پز در خانه می توانند آرد سوخاری استریپس را از طریق سایت معتبر ذکر شده تهیه کنند.فروش مستقیم آرد یکی از به صرفه ترین و بهترین محصولات را دارد که می توان آن را از طریق سایت مربوطه و ذکرد شده با مناسب ترین قیمت تهیه و خریداری کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *