پودر سوخاری پانکو

نمایندگی های مختلف پودر سوخاری پانکو جهت خرید و فروش انواع محصولات با قیمت ارزان اماده ارائه خدمات می باشند. برخلاف بسیاری از افراد که به اشتباه تمامی پودر های سوخاری سایز درشت را به اسم پودر سوخاری پانکو می شناسند می توان آن ها را در نمونه های متنوعی در بازار یافت کرد. پانکو نام برند معروفی  در کشور ویتنام است و محصولی وارداتی در ایران می باشد. واردات پودر سوخاری پانکو توسط نماینده این شرکت در تهران انجام می شود. پانکو یکی از طعم دهنده های پر طرفدار است و در خوراکی هایی مثل میگو و مرغ طعم بسیار خوبی ایجاد می کند. ویژگی اصلی پانکو شکل درشت و سوزنی در کنار تردی و سبکی فوق‌ العاده آن است. فروش عمده پودر سوخاری panko طلایی پولکی برای رستوران ها، فست فودها، اشپزخانه های صنعتی و … از نمایندگی بسیار مقرون به صرفه انجام می شود.

نمایندگی پودر سوخاری پانکو طلایی پولکی

شناخت پودر سوخاری طلایی پولکی

شناخت پودر سوخاری طلایی پولکی

پودر سوخاری طلایی پانکو از نوع تند و اسپایسی می باشد و رنگ طلایی آن به خاطر داشتن درصد زیادی فلفل است که باب سلیقه بسیاری از مشتریان می باشد.
مصرف این پودر موجب می گردد که غذا بسیار برشته و ترد و یا به اصطلاح آشپزان کریسپی شود. پودر سوخاری طلایی پولکی برای انواع غذا هایی مانند مرغ و ماهی مورد استفاده است.

لازم به ذکر است که این پودر در بسته بندی های مختلف در بازار موجود است و نکته قابل توجه این است که بعد از تهیه، پودر سوخاری باید آن ها را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

آرد سوخاری خرید فوق العاده ای در کشور ما دارد که بازار های پر سودی را ایجاد می نماید بنابراین فروش پودر سوخاری را در بازار شهر های مختلفی از کشورمان شاهد هستیم.

پودر سوخاری پانکو چیست؟

پانکو در زبان ژاپنی به معنای خرده نان می باشد که با ماشین آلات پیشرفته و بروز تولید می شود. بافت این پودر بسیار سبک  و تردی خاصی به غذا می دهد.
پودر سوخاری پانکو اصل، تولید کشور ویتنام یکی از مرغوب ترین و پر فروش ترین پودرهای سوخاری در کشور می باشد که اغلب در اوزان ۲۰۰ گرمی، یک کیلویی و ده کیلویی می باشد.

پودر سوخاری panko به شکل درشت و سوزنی می باشد که برای تهیه انواع غذاهای سوخاری مورد استفاده قرار می گیرد.

پانکو نوعی از پودر و آرد سوخاری پرک شده هستندد که معمولاً در آشپزی
آسیایی استفاده می شوند، هر چند در آشپزی غربی هم در دامنه وسیعی مورد
کاربری قرار می گیرند. چیزی که محصولات پانکو  را از دیگر پودر و آرد
سوخاری‌ ها متمایز می‌ کند بافت و نوع طبخی است که در آن ها استفاده می
شوند.

کاربرد پودر سوخاری پانکو طلایی

کاربرد پودر سوخاری پانکو طلاییپودر سوخاری پانکو طلایی برای استفاده در غذاهای زیر کاربرد فراوان دارند:

  • قارچ سوخاری
  • آرد سوخاری
  • کتلت
  • ماهی
  • شامی

با نوجه به این که کاربرد پودر سوخاری را در زمینه های مختلف مشاهده می کنیم می توان گفت که این محصولات دارای بازار خرید عالی هستند که زمینه را برای تولید عمده شان فراهم می آورد.

وقتی پودر سوخاری پانکو را در غذا ها استفاده می کنیم به وضوح اثرات عالی شان را مشاهده می کنیم که از جمله این موارد می توان به ترد کردن غذا ها اشاره کنیم که همین امر سبب جلب توجه خریداران زیادی می شود.

محصولات مورد نظر از حیث نحوه عرضه با همدیگر فرق دارند که برخی به صورت فله و برخی بسته بندی شده هستند که از نظر قیمت با همدیگر تفاوت دارند.

کاربرد پودر سوخاری نارنجی

در میان انواع مختلف محصولات که از پودر هایسوخاری وارد بازار می شود می خواهیم در مورد پودر سوخاری نارنجی بگوییم که دارای شهرت بسیار می باشد. این محص ولات با طعم عالی که برای غذا ها ایجاد می کند توانسته نظر کدبانو های زیادی را با خود همراه کند.

کاربرد پودر سوخاری نارمجی را اگر بخواهیم دقیق تر بیان کنیم خوب است به استفاده از این محصولات در غذا هایی به عنوان میان بافت اشاره کنیم. در غذا هایی چون کتلت و شامی پودر ها را اضافه می کنند تا چسبندگی بین مواد بیشتر شود و تکه های غذا منسجم تر باشد.

با این وجود خریداران زیادی در صدد تهیه محصولات بر می آیند تا بتوانند آشپزی عالی را انجام دهند. پودر سوخاری پولکی از جمله مواد پر طرفدار است که اغلب در غذا هایی چون مرغ و ماهی به عنوان پوشش دهنده استفاده می شود که سبب زیبایی ظاهری و خوش طعمی آن ها می شود.

شرکت تولیدی پانکو پودر های پولکی را به طور عمده در طعم های مختلف آماده می کند تا مشتریان با اطمینان کامل این محصولات را بتوانند خریداری کنند.

اکثر خریداران به دنبال تهیه پودر های بسته بندی شده هستند، زیرا از نظر بهداشتی به این محصولات می توان بیشتر اطمینان کرد که در کارخانه تولیدی به وسیله دستگاه های پیشرفته ای آماده فروش می شوند.

نمایندگی پودر سوخاری پانکو

نمایندگی پودر سوخاری پانکو

انواع مختلف پودرهای سوخاری با نام برند معتبر پانکو، از طریق نمایندگی ها و شعب این مراکز به مشتریان و مصرف کنندگان عرضه می گردند. این نمایندگی ها در شهرهای مختلف کشورمان فعالیت گسترده و مثمر الثمری دارند و توانسته اند به خوبی نیاز خریداران را مرتفع سازند.

استفاده از انواع پودر های سوخاری پانکو برای غذاهای فست فودی مانند مرغ و ماهی موجب می گردد که طعم این غذاها بسیار لذیذ و ترد شود.

همانطور که می دانید خوراکی هایی مثل مرغ و ماهی در بین اکثر خانواده ها مصرف بالایی دارد. کدبانوها می توانند برای اینکه غذا را همیشه به یک شکل سرو نکنند، با تهیه کردن پودر های سوخاری در طعم های گوناگون آن، سطح مرغ یا ماهی را با این پودر ها بپوشانند و سپس آن ها را سرخ کرده تا یک لایه ی ترد روی این غذاها شکل بگیرد.

لیست قیمت انواع پودر های سوخاری در ایران

لیست قیمت انواع پودر های سوخاری در ایران

قيمت پودر سوخاری در بازار ایران به عوامل و فاکتورهای متعددی وابسته است که در اینجا به چند نمونه ی آن اشاره می کنیم:

  • نوع پودر سوخاری
  • برند و کارخانه تولید کننده
  • نوع بسته بندی
  • میزان حجم سفارش
  • شیوه خرید

پودر تمپورا به پودر پفکی و یا پودر بنیه میگو نیز شناخته می شود. این محصول همانطور که از نام آن مشخص است برای پفکی کردن غذاهایی مانند میگو و مرغ مصرف می شود.
این پودر سوخاری محصولی از کشور ویتنام است. واردات پودر سوخاری تمپورا پانکو توسط نماینده های انحصاری برند پانکو در ایران در حال انجام است.

اکنون تعداد معدودی از کارخانه های تولید کننده پودر سوخاری فله در ایران هستند که در تولید پودر سوخاری تمپورا فعالیت می کنند.

اما پودر تمپورا پانکو یکی از بهترین و با کیفیت ترین ترین پودر پفکی درحال حاضر می باشد. فروش عمده پودر تمپورا پانکو از طریق نمایندگی های پانکو و یا شرکت آراد فود با قیمت های متفاوت قابل عرضه به مشتریان عزیز خواهد بود. پودر سوخاری تمپورا panko به صورت کارتنی که هر کارتن دارای ۲۰ بسته ۵۰۰ گرمی می باشد، قابل خرید است.

تولید کننده بهترین پودرهای سوخاری صادراتی

تولید کننده بهترین پودرهای سوخاری صادراتی

کارخانجات مواد غذایی در ایران توانسته اند با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و همچنین دستگاه های پیشرفته و به کارگیری نیروهای زبده، برترین پودر های سوخاری را تولید و به بازار روانه کنند.

پودر های سوخاری صادارتی در طعم های مختلف ساده و یا اسپایسی، از طریق گمرک و مرزهای معتبر خروجی به صورت فله ای و یا بسته بندی شده به کشور های دیگر ارسال می شوند. پودرهای سوخاری ایرانی دارای مرغوبیت و کیفیت بالایی می باشند.

این پودر و آرد همچنین طوری تهیه شده که فاقد اسید‌های چرب ترانس است و می‌
تواند گزینه‌ ای مناسب برای جایگزین کردن انواع دیگر پودر و آرد سوخاری
باشد.

مرغوبترین پودرهای سوخاری پولکی

مرغوبترین پودرهای سوخاری پولکی

پودرهای سوخاری پولکی یکی از پرمصرف ترین پودرها در کشور ما می باشد و طرفدارن زیادی دارد. مرغوب ترین این پودرها از طریق مراکز و یا نمایندگی های معتبر به دست مصرف کنندگان عمده و یا جزئی می رسد. استفاده از پودرهای سوخاری پولکی در سطح مرغوب موجب می گردد که کیفیت غذاهای شما مانند رستوران های درجه یک شود. 

تولید کنندگان برتر پودرهای سوخاری فله در ایران بسیار هستند که هر کدان از آن ها در سطح کیفی خاصی محصولات خود را ارائه می دهند تا مشتریان با قیمت های متفاوت و با توجه به شرایط اقتصادی خود اقدام کنند.

طرز استفاده از پودرهای سوخاری

طرز استفاده از پودرهای سوخاری

اگر می خواهید غذاهای شما با استفاده از پودر سوخاری مانند رستوارن ها و به اصطلاح مجلسی شود، باید نکات و دستورالعمل درست آن را اجرا کرده تا به هدف خود دست پیدا کنید.

طرز استفاده از پودر سوخاری بدین شکل می باشد؛ در ابتدا باید نمک و سایر ادویه جات دلخواه خود نظیر پودر سیر، فلفل، زنجبیل و … را به تخم مرغ اضافه کرده و به خوبی هم بزنید. سپس تکه های مرغ، ماهی، میگو و … را در این مخلوط  و برای مدت چند ساعت قرار دهید تا در اصطلاح مزه دار شوند.

 بعد از این که فیله ها مزده دار شدند، آنها را بدون دست و با انبر مخصوص برداشته و در پودر سوخاری می غلطانید. سپس این فیله ها را داخل روغن داغ ریخته و خوب آنها را سرخ کرده و سپس نوش جان کنید.

معرفی انواع پودر سوخاری panko

معرفی انواع پودر سوخاری panko

پودر سوخاری پانکو در اکثر کشورها اعم از آسیایی و حتی اروپایی به خوبی استفاده می شود به همین دلیل شاهد بازار های پر سودی از محصولات هستیم که خود زمینه را برای تولید عمده در بازار ها فراهم می آورد.

این برند معتبر توانسته است نمونه های متنوعی از پودر سوخاری را مطابق با ذائقه های گوناگون تولید و به دست مصرف کنندگان خود برساند. انواع پودر سوخاری پانکو دارای نمونه های زیر است:

  • پودر سوخاری پفکی
  • پودر سوخاری طلایی
  • پودر سوخاری اسپایسی
  • پودر سوخاری ساده
  • پودر سوخاری نارنجی

بهتر است بدانید، به غیر از انواع پودر سوخاری یکی دیگر از محصولات Panko، آرد تمپورا می باشد. این آرد برای حجم دهی به پیاز، مرغ و میگو استفاده می شود.

قیمت روز پودر سوخاری panko در نمایندگی های فروش

قیمت روز پودر سوخاری panko در نمایندگی های فروش

بهترین شیوه برای اطلاع از نرخ و قیمت روز انواع پودرهای سوخاری پانکو مراجعه به نمایندگی های فروش این محصول خوشمزه و پرطرفدار می باشد.
در نمایندگی های عرضه برند panko که به صورت حضوری و یا آنلاین در سراسر کشور ما فعالیت دارند، ارائه قیمت روز به مشتریان موجب می شود که مبادلات این کالا در حجم های زیاد و یا کم راحت تر و سریع تر صورت بگیرد.

همان طور که می دانید برای غذاهای سرخ کردنی، استفاده تنها از روغن موجب خوشمزه تر شدن آن نمی شود. برای اینکه طعم غذا لذیذتر شود باید در یک چاشنی مانند پودر سوخاری قرار بگیرد. این روزها پودر سوخاری پانکو به عنوان یک افزودنی خوش طعم برای خوراکی ها، در قفسه های مارکت های مواد غذایی موجود است.

فروش ویژه پودر سوخاری با حداقل قیمت

فروش ویژه پودر سوخاری با حداقل قیمت

بیشتر کارفرمایان و یا صاحبان مشاغلی مانند رستوران داران، فست فودی ها و … در صدد هستند که خرید پودر و آرد سوخاری به صرفه برایشان تمام شود. مدیران فست فودی و یا خانه های کنتاکی در طول روز از انواع مختلف پودر سوخاری استفاده های زیادی می کنند، بنابراین تهیه این کالای خوراکی با نرخی پایین برایشان بسیار اهمیت دارد.

فروش ویژه پودرهای سوخاری با قیمت حداقل از طریق مراکز زیر در سراسر کشور در حال انجام می باشد:

  • عمده فروش های موجود در سراسر کشور
  • مارکت های آنلاین معتبر
  • نمایندگی های شرکت های سازنده پودر سوخاری

لازم است بدانید، در کارخانجات مواد غذایی، برای تولید انواع پودر سوخاری از انواع مختلف نان استفاده می کنند. این نان ها می تواند شامل نان های سبوس دار (قهوه ای) و یا نان های بدون سبوس (سفید) باشند.

خرید پودر سوخاری با قیمتی استثنایی

خرید پودر سوخاری با قیمتی استثنایی

بهترین راه برای خرید پودر سوخاری با نرخ و قیمت باور نکردنی و استثنایی از چه طریقی امکان پذیر می باشد؟

امروزه کسب و کارها و عرضه محصولات غذایی علاوه بر مراجعه حضوری به صورت اینترنتی و یا آنلاین گستردگی خاصی پیدا کرده است. اکثر شرکت های سازنده این ماده خوراکی بسیار پرمصرف، برای اینکه خدمات بیشتری به مشتریان ارئه کنند، اقدام به ایجاد سایت و یا کانال های معتبر کرده اند.

خرید از طریق سایت ها و یا کانال های معتبر به دلیل عدم واسطه و حذف دلالان، موجب می گردد که مشتری پودرهای سوخاری را با قیمت دست اول و مناسب تهیه کند.
فروشگاه  های اینترنتی یکی از چند سایت معتبر است که انواع پودر سوخاری را با نرخی به صرفه به مشتری عرضه می دارند.

پودر سوخاری panko را از کجا بخریم؟

پودر سوخاری panko را از کجا بخریم؟

پودر سوخاری پانکو را می توان به راحتی از طریق شعب و فروشگاه های این برند تهیه کرد. مراکز عرضه این محصول، پودر پانکو را برای مصرف در انواع مختلف غذاهای زیر در ویترین محصولات خود دارند:

  • پودر سوخاری پانکو به عنوان پوشش دهنده غذاهای مختلفی همچون ماهی، ميگو، بوقلمون، مرغ، گوشت قرمز، سبزیجات
  • پودر سوخاری پانکو به عنوان دسر، چيپس ميوه، کوکی ها، بستنی و موز سرخ شده
  • پودر سوخاری پانکو به عنوان حجم دهنده انواع گراتن، همبرگر، روی لازانيا، خمير پيتزا و سوسيس خانگی

پودرهای سوخاری panko نوع طبخ و بافتشان متفاوت با دیگر پودرهای موجود در بازار است. این پودرها دارای ارزش غذایی بالایی هستند و به عنوان یک انتخاب عالی برای سرآشپزان حرفه ای می باشد.

شرکت تولید کننده پودر سوخاری panko

شرکت تولید کننده پودر سوخاری panko

شرکت تولید کننده پودر سوخاری panko این افزودنی و یا چاشنی را برای ترد کردن غذاهایی مانند انواع فیله، فلافل، کوکو، کتلت و … ساخته و روانه بازارها می کند.

یکی از اهداف برتر و ممتاز شرکت پانکو این است که همواره سلامت مصرف کنندگان برایشان اهمیت ویژه ای دارد. بنابراین، این برند در ساخت انواع پودرهای سوخاری خود به هیچ عنوان از اسیدهای چرب ترانس استفاده نمی کند. همچنین در طول فرایند تولید پودرهای سوخاری پانکو از روش های ویژه و منحصر به فردی استفاده می شود تا مرغوب ترین محصول به دست مشتری برسد.

استفاده از پودرهای سوخاری پانکو موجب می گردد که غذاها بافتی ترد و در عین حال سبکی به خود بگیرند. همچنین پودرهای پانکو به نحوی هستند که روغن کمتری را به خود جذب می کنند.

پودر سوخاری عمده را از کجا می توان تهیه کرد؟

پودر سوخاری عمده را از کجا می توان تهیه کرد؟

انواع مختلف پودرهای سوخاری در طعم های گوناگون را می توان از عمده فروشی های معتبر حضوری یا اینترنتی تهیه کرد. همچنین اغلب کارخانه داران دارای نمایندگی های معتبری هستند که پودر سوخاری را با نرخی زیر قیمت بازار و به صورت فله ای و یا کلی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

در هنگام خرید پودر سوخاری به صورت عمده حتما به این نکته توجه لازم را داشته باشید که این پودر در بسته بندی های مطمئنی قرار گرفته باشد. پودرهای سوخاری اگر بسته بندیشان درست نباشد، موجب می گردد که هوا داخل آنها نفوذ کرده و بعد از مدتی خاصیت و کیفیت خود را از دست بدهند بنابراین بسته بندی در آن ها بسیار مهم می باشد.

 

نتیجه‌گیری:

پودرهای سوخاری با تنوع در طعم‌ها و کاربردها، به مصرف‌کنندگان امکان تهیه انواع مختلف غذاها با طعم‌های منحصر به فرد را می‌دهند. با توجه به توصیه‌ها و نکات خرید به صورت عمده، می‌توانید از مزایای این پودرها بهره‌برده و تجربه‌ای شیرین از آشپزی را تجربه کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!