باید اعتراف کنم که در بیشتر عمرم هرگز به آرد فکر نکردم. هر چیزی با برچسب “پودر سوخاری” برای من قابل تعویض بود. این تا زمانی بود که سعی کردم با پودر سوخاری نارگیل به جای هم بپزم. این یک شکست بزرگ بود. و سپس یاد گرفتم که آرد کامل گندم می تواند چیزها را سنگین و متراکم کند و آرد بادام بسیار شبیه آرد نارگیل است و به راحتی قابل جایگزینی نیست. از آن زمان به بعد خمیر مایه را کشف کردم که ارزش واقعی استفاده از آرد مرغوب را پیدا کردم. یک آرد نان خوب، مانند این آرد کوهستانی ارگانیک، می‌تواند نان را از یک آشغال صاف و متراکم به یک نان نوری عالی و تقریباً خامه‌ای تبدیل کند. با دانستن آنچه اکنون می دانم، همیشه سعی می کنم در صورت امکان از ارگانیک استفاده کنم و پس از استفاده از آرد آسیاب مرکزی، همیشه آسیاب مرکزی. سنترال میلینگ یکی از قدیمی‌ترین آسیاب‌های آرد در کشور است که به طور مداوم کار می‌کند – قدمت آن به بیش از 150 سال قبل از دوران پیشگامی که آرد جزء اصلی زندگی روزمره بود، بازمی‌گردد. امروزه آنها بزرگترین آسیاب آرد ارگانیک در کشور هستند. فقط غلات با بالاترین کیفیت برای محصولاتی انتخاب می شوند که توسط نانوایان حرفه ای طراحی، آسیاب و آزمایش شده اند – همه اینها برای اطمینان از عملکرد استثنایی پخت. میلینگ مرکزی 100% متعلق به کارمندان است و کار می کند، به این معنی که کارکنان آنها شخصاً روی کیفیت محصولات و روابط با مشتریان خود سرمایه گذاری می کنند.

طرز تهیه آرد سوخاری خانگی با نان تست بدون فر به دو روش ساده

طعم پودر و پودر سوخاری پانکو تند را که می‌دانید تازه آسیاب شده است را نمی‌توان جعل کرد و هر ظرفی را که به آن راه پیدا می‌کند بالا می‌برد. من شخصاً تحت تأثیر تمایل Central Milling برای افشای تطبیق پذیری غلات کامل قرار گرفتم و با استفاده از آرد چاودار تاریک ارگانیک و برشته کردن آن، عمق کاملاً جدیدی از طعم و تطبیق پذیری را پیدا کردم. این بلوندها در واقع به دلیل چاودار برشته شده و شکر قهوه ای بسیار شبیه به براونی هستند، اما طعم آنها بیشتر شبیه یک زنجبیل است.

آرد سوخاری - فروشگاه آنلاین لوازم قنادی نارمیلا

پودر جوجه سوخاری

جهت ها: در تابه ای روی حرارت متوسط ​​تا متوسط، آرد چاودار تیره ارگانیک را برشته کنید. شما می خواهید پودر سوخاری حرفه ای را در حرکت نگه دارید تا نسوزد. چون در حال برشته شدن است کمی بوی پاپ کورن می دهد. باید حدود 5 دقیقه طول بکشد. پودر را از تابه داغ خارج کنید. اجازه دهید آرد برشته شده خنک شود. فر را با دمای 350 درجه گرم کنید و یک ظرف فر 8*8 را با کاغذ روغنی بپوشانید. در یک کاسه، کره ذوب شده، شکر قهوه ای و ادویه چای را با هم مخلوط کنید. تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید و مخلوط کنید. آرد و نمک را با هم مخلوط کرده و خوب مخلوط کنید. مخلوط را به طور مساوی در تابه 8*8 بریزید. شکر سفید و ½ قاشق چایخوری ادویه چای باقی مانده را با هم ترکیب کنید و به طور یکنواخت روی آن بپاشید. 20-22 دقیقه بپزید و یک تستر بیشتر تمیز بیرون می آید. بگذارید 10 دقیقه خنک شود. شکلات چیپسی های سفید را آب کرده و با قاشق روی بلوندی ها بریزید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *