پودر سوخاری در انواعی بسیار مختلف و در درشتی و دانه بندی های بسیار متفاوت در بازار موجود است که آرد سوخاری تمپورا پانکو یکی از بهترین های این کالا است این محصول درجه یک از بهترین انواع مواد اولیه و طبیعی تولید و برای سرخ کردن انواع گوشت و سبزیجات م. رد استفاده قرار می گیرد و نیازی نیست زمان استفاده از آن شما از تخم مرغ استفاده کنید بلکه این محصول به تنهایی گوشت و میگو و انواع سبزیجات را در بهترین حالت و رنگ سرخ و در اختیار شما قرار می دهد.

توزیع کننده آرد سوخاری تمپو از گان کو بسته بندی این محصول بسیار با کیفیت و عالی را با قیمتی بسیار مناسب و منطقی در اختیار تمام مصرف‌ کنندگان قرار داده است.

توزیع کننده آرد سوخاری تمپورا پانکو بسته بندی

طرز استفاده آرد سوخاری تمپورا پانکو

طرز استفاده آرد سوخاری تمپورا پانکو آرد سوخاری تمپو از پانکو یکی از بهترین انواع آرد های سوخاری محسوب می شود که به دلیل کیفیت و استفاده سهل و آسانی که دارد یکی از محبوب ترین انواع این کالا است و به همین دلیل از مصرف بسیار بالایی برخوردار است این محصول از آرد گندو و آرد ذرت و کمی شکر و نمک و بکینگ پودر و… تشکیل شده است.

و استفاده ای بسیار سهل و آسان دارد برای مصرف بعد از باز کردن درب آرد شما باید آرد را با کمی آب سرد یا شیر سرد به صورت خمیری در آورده و انواع گوشت و میگو و یا مرغ و ماهی یا سبزیجات مختلف را بدون نیاز به تخم مرغ و تنها با همان خمیر پوشش و در روغن فراوان سرخ نمایید این پودر دارای بافتی نرم و ویژه است که شما می توانید از طعم و رنگ بسیار زیبایی که به انواع مواد سرخ شده می دهد استفاده و لذت ببرید در صمن با استفاده از این پودر شما انواع غذا ها را بسیار پوک و ترد استفاده خواهید کرد.

مرکز عرضه آرد سوخاری تمپورا پانکو قرمز

مرکز عرضه آرد سوخاری تمپورا پانکو قرمز تولید کننده انواع آرد سوخاری تمپورا پانکو قرمز این محصول عالی و با کیفیت را با مواد اولیه بسیار طبیعی و تازه تولید و محصول را در بسته بندی در اختیار مرکز عرضه مواد غذایی قرار داده تا این محصول غذایی پر مصرف را در تمام فروشگاه ای بزرگ و معتبر سراسر کشور توزیع و در دسترس تمام مشتریان قرار دهند.

مرکز عرضه آرد سوخاری این محصول مرغوب را با قیمتی بسیار مناسب و منطقی در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است و شما می توانید از توزیع آرد سوخاری استفاده و کالا را با قیمت واقعی و مناسب تهیه نمایید اگر تمام دلالان را حذف و محصول را به صورت مستقیم و عمده خریداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *