تولید کننده آرد سوخاری فلافل، کارخانه های آرد سازی می باشند. فلافل از اغذیه هایی است که طرفداران زیادی دارد. میزان کالری آن بسیار بالاست، و ادویه های متفاوتی دارد. خاستگاه این غذای خوشمزه، بیشتر خاور میانه است، و در کشورمان نیز تهیه می شود. به دلیل سریع آماده شدنش، می تواند گزینه ی مناسبی برای خانم هایی باشد که با کم بودن وقت مواجه هستند. آبادان آن را در ایران رایج کرد.  علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز آن را بسیار دوست دارند. 

تولیدکننده آرد سوخاری فلافل

آرد سوخاری فلافل چیست؟

آرد سوخاری فلافل چیست؟آرد سوخاری فلافل چیست و چگونه تهیه می شود؟ این سوال ممکن است ذهن بسیاری از افرادی را که قصد تهیه این محصول را دارند به خود مشغول کند. با مطلع شدن از ترکیبات به کار رفته در ساخت این آرد سوخاری، می توانید محصولی با کیفیت را تهیه نمایید.

آرد سوخاری از انواع نان باگت، یا تست  تهیه می شود. در ابتدای کار، نانها را پخته تا رطوبت موجود در آنها از بین برود. بعد آن را به صورت پودری و آردی آسیاب کرده، و با بسته بندی یا فله ای به سوپر مارکتها فروخته می شود. . تولید کنندگان زیادی در زمینه ی تولید آرد سوخاری، به فعالیت مشغولند. سس مخصوص آن خردل و انبه است. این نمونه که نوعی غذای خیابانی به حساب می آید در اهواز، بغداد، ایلام، شیراز، بیروت، دمشق، و بندر عباس زیاد طبخ می شود. اصالت این غذای لذیذ به کشورهای خاورمیانه، و در اصل به لبنان برمی گردد. نیز جزو فینگر فودهای پر طرفدار است.  منابع عظیمی از ویتامین ها، آهن کلسیم و فسفر را داراست. 

مصرف کنندگان آرد سوخاری فلافل

مصرف کنندگان آرد سوخاری فلافلمصرف کنندگان آرد سوخاری فلافل، در بیشتر موارد اغذیه فروشی ها، فست فودی ها و ساندویچی ها هستند، که این آرد را به صورت فله ای و یا بسته بندی، و در قالب عمده خریداری کرده و به مصرف می رسانند. البته تولید کننده آرد سوخاری باید مجوز بهداشتی داشته باشد. کودکان اغلب فست فودها و بخصوص فلافل را دوست دارند. برای تهیه فلافل کلیدی ترین ادویه زیره است، و فرق نمی کند سبز باشد یا سیاه. چون که زیره نفخ موجود در نخود را کاملا گرفته، تا فرد بعد از مصرف آن دچار دل پیچه نشود. توجه داشته باشیم که فلافل به دلیل استفاده روغن زیاد، در تهیه ی آن و کالری فراوانش، در افراد چاق و دارای چربی بالا با احتیاط مصرف شود. 

برای خرید عمده این محصول با بهترین قیمت و کسب اطلاعات بیشتر درباره ی آرد سوخاری فلافل، می توانید با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!