تولید  پودر سوخاری عمده صنعتی طعم دار در راستای استفاده از این محصول برای کباب کردن انواع غذا های سرخ کردنی و نرم شدن بافت گوشت استفاده می شود. پودر سوخاری طعم دار از بهترین محصولات تولید شده در این صنعت است که باعث خوش رنگ تر شدن غذا ها می شود. این محصول در بسته بندی های متنوع به بازار ارائه داده می گردد.

تولید عمده پودر سوخاری صنعتی طعم دار

پودر سوخاری مرغوب را چگونه بشناسیم؟

پودر سوخاری مرغوب را چگونه بشناسیم؟ پودر سوخاری صنعتی در واقع از نان های حجیم تولید می‌شود. این نان ها به قدری حرارت می بینند که رطوبت شان گرفته می شود و کاملاً خشک و به رنگ قهوه ای و برشته در می آیند  و زمانی که این نان های خشک شده به صورت آرد پودر شوند به آنها آرد سوخاری گفته می‌ شود.

آرد سوخاری در انواع پودر، نوع دانه درشت و ادویه دار و طعم دار در بازار موجود است که برای تهیه انواع غذا های سرخ کردنی مانند مرغ، ماهی و میگو از آن استفاده می‌ شود. این محصول فرمول تهیه پیچیده ای ندارد و خیلی از خانم ها  می تواننددر خانه نسبت به تهیه این محصول بپردازند.

پودر سوخاری مرغوب را چگونه بشناسیم؟  این سوال برای اکثر مشتریان در این زمینه پیش می آید. معمولاً نشانه خاصی برای تشخیص آرد سوخاری مرغوب و باکیفیت وجود ندارد. تنها برای تشخیص این محصول می ‌توان به بو و رنگ طبیعی آن اشاره کرد. پودر سوخاری مرغوب و با کیفیت نباید بوی کهنگی و بوی بد بدهد و باید دانه بندی آن یکسان و یکنواخت باشد. همچنین این محصول باید دارای رنگ برشته و قهوه ای کمرنگ باشد.

برای تهیه انواع پودر های طعم دار سوخاری به صورت صنعتی از ادویه‌ های مانند فلفل سیاه، فلفل قرمز، پودر کاری و پودر سیر برای طعم دار کردن استفاده می‌شود که در این صورت رنگ این محصولات باید متناسب با ادویه مورد استفاده در تولید آنها به صورت طبیعی باشد.

فروشگاه عمده پودر سوخاری مخصوص رستورانی

فروشگاه عمده پودر سوخاری مخصوص رستورانی در فروشگاه پودر سوخاری در طعم های متفاوت و در بسته بندی های مختلف معرفی می شود. پودر سوخاری طعم دار یک محصول تولید شده به کمک طعم های مختلف سبزیجات، سیر و پیاز، اسموکی و زعفرانی است که بیشتر از آن با نام پودر سوخاری رستورانی یاد می شود و برای تهیه غذا های مختلف در رستوران مورد استفاده قرار می گیرد.  پودر سوخاری طعم دار در شرایط استاندارد و با کیفیت باید طعم ماده طعم دهنده و رنگ آن ماده را داشته باشد.  در فروشگاه  قیمت این محصولات در رنج های مختلفی اعلام می شود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!