پودر آرد سوخاری تمپورا پانکو کالری بسیار زیادی دارد که سبب افزایش انرژی در فرد می شود طوری که مصرف آن فرد را از خستگی زود هنگام دور می سازد.

تولید کننده پودر تمپورا طعم دار از ترکیبات و اجزای درجه یک استفاده می کند که این امر سبب تولید آرد سوخاری درجه یک و با کیفیت می شود و در نهایت سود قابل توجهی برای تولید کنندگان به ارمغان می آورد.

تولید کننده آرد سوخاری تمپورا پانکو طعم دار

آشنایی با آرد سوخاری تمپورا پانکو

آشنایی با آرد سوخاری تمپورا پانکو

آرد سوخاری تمپورا پانکو ترد کننده غذا و پف دهنده می باشد طوری که با اضافه کردن به غذا، آن را ترد می کند حالت پف دهندگی به آن می دهد و بدون نیاز به تخم مرغ خاصیت چسبندگی دارد و به راحتی به آن می چسبد که این پودر برای افرادی که از بوی تخم مرغ متنفر می باشند توصیه می شود؛ زیرا بدون نیاز به تخم مرغ قابل استفاده است.

همین طوری این نوع محصولی آردی نرم و سبک می باشد و هیچ گونه ماده جامد بزرگی در آن دیده نمی شود و رنگ نارنجی با طلایی یک رنگ و یک دست به غذا می دهد و شکل غذا را زیبا می کند.

یکی دیگر از ویژگی بارز این پودر کاهش روغن می باشد یعنی در هنگام سرخ کردن به روغن بسیار کمی برای غذا نیاز می باشد از این رو خاصیت غذا را چند برابر می کند و ضرری برای فرد ندارد.

این نوع پودر برای پف کردن و سرخ کردن ماهی، قارچ، مرغ، فیله، میگو و … مناسب می باشد و غذا را ترد تر می کند و همین طور برای پوشش رویی کتلت و کوکو نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

قبل از استفاده پودر سوخاری تمپورا باید آن را با آب بسیار یخ یا شیر سرد به حالت خمیر در آورد سپس غذا مورد نظر را درون آن غلتاند و بعد از چند دقیقه درون روغن داغ انداخت تا یک دست سرخ شود.

پخش انواع آرد سوخاری تمپورا پانکو جدید

پخش انواع آرد سوخاری تمپورا پانکو جدید

پخش آرد سوخاری تمپورا سود آور و پر فروش می باشد زیرا این نوع خوراکی خواص و فواید فراوانی برای سلامتی و تندرستی دارد و همین طور ویژگی بارزی نسبت به مابقی آرد سوخاری ها دارد از این رو بیشتر افراد از آن خریداری می کنند که در نهایت پخش کنندگان سود قابل توجهی به دست می آورند.

پخش کنندگان باید از انواع آرد سوخاری تمپورا مرغوب و تازه استفاده کنند تا اعتماد مشتری را به خود جلب نمایند و همیشه از آن جا خرید کنند و همین طور باید آرد سوخاری طعم دار را به تمام مراکز خرید و بازار فروش عرضه کنند تا افراد بدون دردسر نیاز خود را تأمین نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *