به مزه دار کردن مواد اولیه در اصطلاح آشپزی مرینت نرمال گفته می شود. این کار غذاهایی مانند کباب، ماهی و مرغ را شامل می شود. مرینت کردن کاری است که در واقع هر آشپزی برای خوشمزه کردن غذای خود باید انجام دهد. مرینت نرمال در در بسیاری از رستوران معروف و معتبر، جزو الزامات آشپزی محسوب می شود، همچنین مرینت کردن بستگی به نوع مواد اولیه ای دارد که در غذا استفاده می شود.

خرید مرینت نرمال به صورت عمده

بهترین انواع مرینت نرمال

بهترین انواع مرینت نرمالمرینت کردن به معنی مزه دار کردن گوشت، مرغ و ماهی می باشد که روش های متفاوتی نیز دارد و برای هر نوع غذایی نیز متفاوت می باشد. انواع مرینت نرمال، مختلف می باشند که در زیر می توانیم به آنها اشاره کنیم:

  • مرینت ادویه: این مرینت ترکیبی از 15 نوع از ادویه است که طعم آن ملایم و خوشمزه می باشد.
  • مرینت سبزیجات: این مرینت علاوه بر ادویه، دارای سبزیجات نیز می باشد.
  • مرینت لیمو: از پودر لیمو در تهیه این مرینت استفاده می گردد.
  • مرینت زعفرانی: عطر و طعم زعفران در این مرینت، باعث خوشمزه و ترد شدن غذا می شود.
  • مرینت پنیر زغالی: طعم این مرینت متفاوت است. طعم خاص و خوشمزه ای به غذا مخصوصا به جوجه کباب می دهد.
  • مرینت باربیکیو: این مرینت باعث می شود تا جوجه کباب طعم دودی بگیرد.

مدت زمان مرینت نرمال به اندازه مواد اولیه غذا بستگی دارد و مدت زمان مرینت کردن نباید بیش از 24 ساعت طول بکشد. مرینت کردن مواد غذایی باعث می شود تا غذاهایی مانند مرغ، طعم بهتری پیدا کنند.

پایه اصلی انواع مرینت، آرد، پودر سوخاری، انواع ادویه های معطر و تند می باشد که این مرینت ها می توانند به صورت پولک های دانه ریز و دانه درشت باشند. هنگام استفاده از این مرینت ها و در زمان سرخ کردن غذا باید دقت نمود روغن داغ به تمامی قسمت های مرینت شده یکسان برسد تا غذای ما به رنگ طلایی خوشرنگ درآید.

بهترین مرینت نرمال، باید از مواد با کیفیت، درجه یک، تازه و معطر تولید شده باشد. امروزه مواد اولیه مرینه را با مقدار مشخص و معینی آب و آبلیمو مرینت می کنند. مدت زمان طول کشیدن مرینت، به اندازه خوراک ما بستگی دارد و همچنین مرینت کردن برای هر نوع مواد اولیه غذایی متفاوت می باشد.

نکاتی در مورد خرید و فروش مرینت

نکاتی در مورد خرید و فروش مرینتقیمت انواع مرینت به کیفیت، برند و وزن آن ها مربوط می باشد و می توان با توجه به قیمت آن، محصول مورد نظر خود را در بهترین کیفیت تهیه نماییم. این محصول در فروشگاه های مواد غذایی به فروش می رسد و همچنین سایت های اینترنتی مختلفی به خرید و فروش این محصول مشغول هستند.

این سایت فروشنده مرینت با کیفیت خوب و مرغوب می باشد که می توانیم آن را به صورت اینترنتی خرید کنیم و ضمن اطمینان از کیفیت بالا، خرید با قیمت مناسبی را تجربه نماییم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!