آرد سوخاری تمپورا پانکو از جمله محصولات پرطرفدار برای سوخاری کردن انواع غذاهایی دریایی از جمله میگو و ماهی می باشد. خرید ویژه آرد سوخاری تمپورا پانکو نارنجی درشت به قیمتی باورنکردنی شروع شده است. به منظور ثبت سفارش خود می توانید از طریق سایت اقدام کنید.

 خرید ویژه آرد سوخاری تمپورا پانکو نارنجی درشت

انواع آرد سوخاری تمپورا پفکی برای میگو

 انواع آرد سوخاری تمپورا پفکی برای میگو غذاهای دریایی مثل میگو به ذائقه بسیاری از افراد خوش نمی آید اما از طرفی از خواص بی شمار این غذا هم نمی توان گذشت.

پیشنهادی که به این افراد داده می شود سوخاری کردن گوشت میگوها با آرد سوخاری پانکو می باشد. این محصول به دلیل ترکیبات و طعم دهنده هایی که دارد کمک می کند این غذا تبدیل به یکی از غذاهای مورد علاقه شما شود.

به این نکته توجه داشته باشید که پودر سوخاری با آرد سوخاری متفاوت است. آرد های سوخاری بافت نرم تری نسبت به پودرهای سوخاری دارند. در زیر به انواع آرد سوخاری اشاره می کنیم:

  • آرد سوخاری نارنجی پانکو
  • آرد سوخاری سفید پانکو
  • آرد سوخاری تند پانکو
  • آرد تمپورا پانکو

تنوع این آرد سوخاری به ویژه در طعم باعث شده است که هر ذائقه و سلیقه ای بتواند به راحتی طعم مورد نظر خود را تهیه کند.

آرد سوخاری تمپورا به آردی گفته می شود که ترکیبی از ادویه ها و مواد طعم دار است که نوع پفکی آن به بافت میگویی که می خواهید سوخاری کنید حالت ترد و پف کرده ای می دهد. خاصیت پفکی کردن این آرد سوخاری به دلیل حضور ذرات درشت و سوزنی شکلی است که وقتی در معرض روغن قرار می گیرد پفکی می شود.

علاوه بر میگو از این آرد سوخاری ویژه می توانید برای خوشمزه کردن انواع گوشت ها مثل گوشت ماهی، مرغ و انواع سبزیجات استفاده کنید.

آرد سوخاری نارنجی و سفید نمونه هایی از این محصول هستند که به دلیل تفاوت در ترکیبات رنگ های مختلفی دارند.

به منظور استفاده راحت از این پودر به منظور سوخاری کردن میگوها نیاز است آن را با مقداری آب سرد قاطی کرده و خوب هم بزنید، سپس تکه های میگو را درون آن انداخته تا به خوبی آغشته به پودر شوند و در نهایت آن را در روغن مخصوص سرخ می کنید.

فروش ویژه آرد سوخاری پانکو نارنجی

فروش ویژه آرد سوخاری پانکو نارنجی فروش ویژه آرد سوخاری پانکو نارنجی با قیمتی باور نکردنی شروع شده است. آرد سوخاری نارنجی به دلیل آن که علاوه بر طعم دهی به غذا رنگ آن را هم متفاوت می کند از محصولات ویژه و پرطرفدار شده است.

قیمت آردهای سوخاری با توجه به ترکیبات و نحوه بسته بندی متفاوت است.

به منظور اطلاع از آخرین قیمت این محصول می توانید از طریق سایت اقدام کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!