بازار خرید آرد سوخاری

خرید و فروش عمده آرد سوخاری با قیمت ارزان و خرید بهترین مارک ارد سوخاری از نمایندگی فروش پودر سوخاری، پیشنهاد این مرکز به مشتریان این محصول می باشد. سفارش انواع پودر سوخاری مرغ، ماهی و میگو، با برندهای گوناگون در اوزان مختلف از طریق این سایت و یا تماس با این شرکت امکان پذیر می باشد. این مرکز در کنار فروش انواع پودر سوخاری ایرانی، با توجه به نیاز مشتریان فروش انواع پودر سوخاری خارجی را نیز انجام می دهد.

خرید و فروش عمده آرد سوخاری

ارد سوخاری یا پودر سوخاری جهت سرخ کردن انواع غذاها کاربرد دارد که طی سالهای اخیر شاهد رونق صنعت تولید پودر سوخاری در کشور بوده ایم. در کنار بسیاری از پودرهای سوخاری ایرانی که تولید و به مصرف می رسند، استقبال از پودرهای سوخاری خارجی همانند پودر سوخاری پانکو، نیز توسط مشتریان و فعالان حوزه خرید و فروش انواع پودر سوخاری بسیار چشمگیر می باشد.

تولید آردهای سوخاری عموما در دو دسته قرار می گیرند:

  1. آرد سوخاری پوششی
  2. آرد سوخاری درون محصولی

آردهای سوخاری پوششی تنوع زیادی در طعم، رنگ، سایز با برندهای گوناگون دارند. کاربرد این محصول برای غذاهای سرخ کردنی مانند: مرغ، ماهی، میگو، شنیسل و … استفاده می شوند که تاثیر خوبی در شکل ظاهری غذا دارد. این پودرها هم به صورت بسته بندی و هم به صورت فله تولید و به فروش می رسند. مصرف عمده این پودرها در رستوران ها، فست فودها و صنایع بسته بندی می باشد.

خرید و فروش عمده آرد سوخاری

اما آرد سوخاری درون محصولی همانطور که از اسمش پیداست برای غذاهایی که نیاز دارند مواد داخلی آنها منسجم و یا ترد شوند کاربرد دارد. مانند: همبرگر، فلافل، کتلت، کباب لقمه و …

این مدل از ارد سوخاری نیز متناسب برای مصارف گوناگون در سایز و رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. در سالهای قبل که هنوز صنعت تولید پودر سوخاری تا این حد پیشرفت نکرده بود، از اردهای درون محصولی برای پوشش دهی غذاها یا در اصطلاح کاور کردن استفاده می شد. اما با پیشرفت تکنولوژی و رواج تولید پودر سوخاری، پودرهای سوخاری متنوعی با قیمت های مختلف به بازار امدند که موجب گسترده شدن این صنعت شد. در حال حاضر نیز شاهد استقبال بی نظیر افراد از غذاهای سوخاری هستیم که بازار خوبی را برای فعالان حوزه مواد غذایی آماده و نیمه آماده، پدید آورده است.

خرید و فروش عمده آرد سوخاری

طرز تهیه آرد سوخاری خانگی

اگر قصد تهیه آرد سوخاری در منزل را دارید لازم است این مراحل را دنبال کنید:

  1. ابتدا نان های حجیم مثل: نان باگت، نان جو، نان تست یا خمیر داخل نان ها که سالم و بدون کپک هستند را به تکه های کوچک تقسیم نمایید.

خرید و فروش عمده آرد سوخاری

  1. تکه نان ها را کف یک سینی بزرگ قرار داده (به طوریکه نان ها روی هم قرار نگیرند) و در جای خشک قرار دهید تا کاملا خشک شوند.
  2. در این مرحله نان های خشک شده باید آسیاب شوند.
  3. بعد از آسیاب کردن، باید از الک رد کنید تا تکه های درشت جدا شوند. تکه های درشت نان را مجددا آسیاب کنید تا کاملا با سایز مابقی آرد یکدست شوند.

خرید و فروش عمده آرد سوخاری

  1. حال نوبت به اضافه کردن ادویه جات می باشد. می توانید از نمک، فلفل، پودر آویشن، پودر سیر، پابریکا، پودر پیاز استفاده نمایید و یا هر ادویه دلخواه دیگر را به آرد اضافه نمایید.
  2. ارد و ادویه را بعد از مخلوط کردن باید مجدد بر روی گاز حرارات دهید تا رنگ آرد به رنگ قهوه ای روشن یا طلایی در بیاید.
  3. در انتها برای نگهداری این آرد، باید از ظرف شیشه ای دردار تمیز استفاده نمایید و در یخچال نگهداری کنید.

خرید و فروش عمده آرد سوخاری

  1. از این آرد سوخاری می توانید در تهیه انواع غذاهای سوخاری مانند: کتلت، مرغ و … استفاده نمایید.

خرید و فروش عمده آرد سوخاری و ارسال به سراسر کشور

اگر جزء خریداران عمده این محصول هستید، جهت خرید و فروش عمده آرد سوخاری می توانید با کارشناسان واحد فروش این مجموعه تماس گرفته تا از قیمت روز و همچنین مشاهده این محصول آگاهی پیدا کنید. این مرکز انجام مشاوره رایگان، جهت خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را نیز به خدمات خود اضافه کرده است. مشتریان عزیز می توانند از طریق راههای ارتباطی موجود بر روی این سایت با ما در ارتباط باشند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!