شرکت آرد سوخاری آینز

سایت شرکت آرد سوخاری آینز ، خرید آرد سوخاری آینز هر کیلو 8000 تومان ، فروش عمده انواع آرد سوخاری آینز ، ارسال رایگان آرد سوخاری آینز ، کارخانه آرسد سوخاری آینز.

شرکت آرد سوخاری آینز

کارخانه آرد سوخاری آینز واقع در تهران در تولید آرد سوخاری سفید و نارنجی از نوع ساده فعالیت دارد. این شرکت در طی مدت کوتاهی که از فعالیت خود می گذرد توانسته آرد سوخاری خود را به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب در ایران جای بیندازد و از فروش بالایی برخوردار گردد.

شرکت آرد سوخاری آینز

انواع آرد سوخاری آینز

  • آرد سوخاری سفید آینز
  • آرد سوخاری نارنجی آینز

آرد سوخاری سفید و نارنجی بدون ادویه و طعم ساده می باشند. مش بندی این آرد از نوع آرد سوخاری دانه ریز است. کاربرد این آرد برای تمامی غذاها از جمله: مرغ، ماهی، میگو، قارچ، پاچینی، سبزیجات و بویژه ناگت و شنیسل بسیار مناسب می باشد.

شرکت آرد سوخاری آینز

قیمت آرد سوخاری آینز فله ای

آرد سوخاری آینز مخصوص رستوران ها و فست فودها تولید می شود. این آرد در کیسه های 20 کیلویی به صورت آرد سوخاری فله با قیمت هر کیلو 8000 تومان در شرکت آرد سوخاری آراد فود به فروش می رسد.
شایان ذکر است قیمت آرد سوخاری نارنجی و سفید این محصول یکسان می باشد.
قیمت هر کیسه از آرد سوخاری آینز 160000 تومان خواهد بود. ارسال آرد سوخاری آینز در شهر تهران رایگان و در سایر شهرها مستقیما از درب کارخانه ارسال می گردد.

شرکت آرد سوخاری آینز

سایت شرکت آرد سوخاری آینز

شرکت آراد فود به عنوان مرجع فروش و مرکز پخش انواع آرد سوخاری ایرانی و خارجی ؛ آرد سوخاری آینز را با قیمت ارزان تر و به قیمت کارخانه به مشتریان عرضه می دارد.
جهت اطلاع از قیمت روز آرد سوخاری و ثبت سفارش با کارشناس فروش این مجموعه از طریق راههای ارتباطی موجود در همین وب سایت و یا تماس با شماره 09119195220 ارتباط برقرار نمایید.

شرکت آرد سوخاری آینز

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!