شاید شما هم از دوست دارن پودر سوخاری شنیسل باشید در این مقاله با ما باشید تا شما را با پودر سوخاری و پودر سوخاری شنیسل آشنا کنیم.

پودر سوخاری را از نان های حجم دار مثل نان تست نان باگت و … تولید میکنند بدین صورت که نان پخته شده را دوباره میپزند و در طی فرایند پخته شدن دوباره رطوبت نان از بین می رود در نتیجه تغیر رنگ داده برشته و قهوه ای میشود سپس با وسایل مختلف آن را به صورت پودر یا آراد سوخاری درمیاورند.

بعضی از نان ها به دلیل به فروش نرسیدن بیات و غیر قابل استفاده میشوند که این نان ها دوباره به کارخانه بازگرداننده میشوند تا به پودر یا آراد سوخاری تبدیل شوند البته گاهی اوقات بعضی از نان های تازه تولید شده هم به دلیل نداشتن شکل و بافت دلخواه و مطلوب تولید کننده در همان کارخانه راهی بازار نشده به پودر سوخاری تبدیل میشوند.

به طور عمدهاز پودر سوخاری در سرخ کردن مواد مختلفی مثل سبزیجات میگو ها مرغ ها و … استفاده میشود.

برای مثال یکی از انواع پودر های سوخاری پودر سوخاری پانکو است که در سرخ کردن غذا های ژاپنی مثل” توناکستو” استفاده میشود همچنین پانکو از نان هابی که دو لبه ندارند تولید میشود مثل نان های که باجریان برق پخته میشوند .

پودر سوخاری و آراد سوخاری هر دو از یک خانواده هستند اما پودر سوخاری نسبت به آراد دانه های درشت تری دارد و به آن افزودنی های مثل نمک و فلفل و ادویه جات مختلف اضافه میشود که طمع بهتری نسبت به آراد سوخاری خواهد داشت که شما با توجه به سلیقه خود میتوانید هر یک از این دو مورد را انتخاب و مصرف کنید.

سفارش عمده پودر سوخاری شنیسل

کیفیت بارز انواع پودر سوخاری

کیفیت بارز انواع پودر سوخاری پودر سوخاری انواع مختلفی دارد که بنا به سلیقه شخصی خود میتوانید انها را انتخاب کرده و در پخت غذا های مختلف از انها بهر ببرید

ویژگی پودر سوخاری یک دست و ترد کردن انواع غذاهای های سرخ کردنی است.

انواع پودر سوخاری عبارت اند از :

۱ _پودر سوخاری ساده : اولین نوع پودر سوخاری است که برای طرد کردن غذا های سرخ کردنی از آن ا استفاده میشود و در تولید آن تنها از نان استفاده میشود .

۲ _پودر سوخاری رنگی: یکی از جذاب ترین پودر های سوخاری پودر سوخاری رنگی است که علاوه بر مصارف خانگی در رستوران ها هم مصرف بالای دارد این پودر به رنگ های سفید، زرد، نارنجی ،قهوه ای ،طلایی، و با سایز های متفاوت روانه بازار میشود.

البته هریک از رنگ های این پودر در غذا های مختلفی استفاده میشود برای مثال رنگ سفید و نارنجی و طلایی بیشتر در سرخ کردن غذا های گوشتی و دریایی مثل ماهی میگو شینسل کاربرد دارد.

و همینطور رنگ های نارنجی ،قهوه ای، زرد وطلایی بیشتر در فست فود های مثل فلافل و همچنین در شامی ها و کتلت ها استفاده میشود و از انواع پودر ها سوخاری رنگی میتوان به پودر سوخاری دانه ریز رنگی و پودر سوخای ادویه دار اشاره کرد.

۳_ پودر سوخاری پرک: این پودر بهترین گزینه برای فیله نرغ است و شما برای تشخیص کیفیت این پودر کافیست به اندازه دانه های آن و همینطور نداشتن رطوب پودر دقت فرمایید.

۴ _پودر سوخاری پانکو: پودر سوخاری پانکو که در بالا نیز به آن اشاره شد از انواع پودر های سوخاری است که در اشپزی های زاپنی نقش موثری دارد.

۵_ پودر سوخلری پولکی: این پودر شکل متاقوتی با سایر پودر ها دارد و به صورت ورقه ای تولید میشود ‌.

پودر های سوخاری پولکی اکثرا دارای طمع های تند می باشند ،محوبیت بالای دارند و به ترد شدن غذا ها بسیار کمک میکند.

این پودر در سرخ کردن غذا های مثل سبزیجات، مرغ و … مورد استفاده قرار میگرد

۶_ پودرسوخاری طمع دار: این پودر برای از بین بردن بوی نا مطلوب غذا ها انتخاب بسیارمناسبی است و در طمع های اسپایسی نرمال سبزیجات سیر و پیاز و دودی تولید و توزیع میشود.

۷_ پودر سوخاری کنجدی :پودر سوخاری کجدی به دلیل داشتن طمع کنجد و همینطور ظاهر خاص و زیبای که به غذا میبخشد طرفداران خاص خود را دارد همچنین به دلیل داشتن کنجد در ترکیبات خود ارزش غذای بالای دارد و انتخاب اول بسیاری از آشپز های معردف دنیاست.

۸ _پودر سوخاری تیمپورا: اسم این پودر برگرفته از یک غذا ژاپنی است.

این پودر حالت بسیار پفکی به غذا میدهد و استفاده از آن نیز بسیار اسان است برای استفاده از این پودر کافی است مقداری از ان را با آب مخلوط کردهو سپس مواد دلخواه خود را به ان مایع اغشته کرده و سرخ کنیم.

هریک از این طمع ها در کیفیت غذا طپخ شده بسیار موثر هستند اما مهم تر از طمع و شکل پودر سوخاری کیفیت و بهداشت ان مهم است پس در خرید پودر سوخاری باید دقت زیادی داشته باشیم. در ادامه این مطلب باما همراه باشید تا شما را با یکی از با کیفیت ترین فروشندگان پودر سوخاری مرغوب اشنا کنیم.

کارایی عمده پودر سوخاری

پودر سوخاری اولین بار توسط یک سیاهپوسنت امریکایی به نام جزوف لی ساخته شد .

این پودر کارایی های زیادی دارد اما همانطور که همه مامیدانیم دلیل عمده استفاده از پودر سوخاری در غذاهای ما این است که این پودر به غذاها حالت طرد و سبکی میبخشد و به مزه بهتر انها نیز کمک میکند همچنیندر مصرف روغن صرفه جویی میکند.

پودر های سوخاری که امروزه تولید میشوند را میتوان به عنوان طمع دهنده نیز برای غذا ها استفاد کرد که مزه بهتر و منحصر به فردی به غذاهای ما می بخشند.

برای مثال استفاده از پودر سوخاری ادویه دار با توجه به ادویه استفاده شده در آن برای داشتن طمع دلنشین تر و بهتر غذا موثر است.

از جمله غذای های که با اضافه کردن پودر سوخاری به مراحل پخت انها بسیار لذیذ و خوشمزه تر میشوند میتوان به مرغ و قارچو ماهی و سیب زمینی اشاره کرد.

پرطرفدارترین طعم پودر سوخاری

پرطرفدارترین طعم پودر سوخاری اینکه شما چه پودر سوخاری را برای مزه دار کردن بهتر غدایتان انتخاب کنید به سلیقه و ذائقه غذایی شما برمیگردد اما طبق نظرسنجی های انجام شده محبوب ترین طمع پودر سوخاری طمع تند آن است .

استفاده از پودر سوخاری مزه تند و دلنشینی به غدای شما میبخشد که بی شک اگر شما به غذا های تند علاقه داشته باشید برای شما بسیار دل انگیز خواهد بود

شرکت آراد فود که در زمینه تولید پودر سوخاری جز بهترین شرکت های ایران است انواع پودر های سوخاری تند را تولید و به به بازار روانه میکند بی شک یکی از بهترین پودر های سوخاری تند این مجموعه پودر سوخاری ماهی تند پانکو است که طمع بسیار خوبی به ماهی میبخشد و باعث از بین رفتن بوی نامطبوع ان نیز میشود .

طرز تهیه پودر سوخاری خانگی

شما میتوانید به اسانی انواع پودر یا اراد سوخاری را در منزل تهیه کنید برای این کار سه روش وجود دارد که در عین سادگی سرگرم کننده هم خواهد بود و شما میتوانید در روز های بی حوصلگی خود به آن بپردازید تا هم سرگرم شوید هم یک پودر سوخاری دلچسب را در منزل خود تهیه کنید.

تنهاماده مورد نیاز برای تهیه پودرسوخاری نان است و نوع آن هیچ فرقق ندارد شما میتوانید از نان باگت ،نان لواش یا هر نان دیگری که در دسترس شماست استفاده کنید .

روش اول :

تهیه پودرسوخاری از نان لواش در تابه:

ابتدا نان ها را به قسمت های کوچکی تقسیم کنید هرچه کوچک تر باشند سریع تر رطوبت خود را در تابه از دست داده و خشک میشوند سپس نان ها دا در تابه ای که از قبل گرم کرده اید بریزید و هرچند دقیقه یک بار آنها را هم بزنید و اجازه دهید تا کاملا رطوبت نان از بین برود و خشک شود سپس انها را از ماهیتابه خارج کرده و روی یک پارچه تمیز بریزد و اجازه دهید سرد شوند، در این مرحله اگر قصد تهیه پودر سوخاری دارید انها را درون یک کیسه ریخته و با وردنه یا گوشتکوب خوب خورد و یک دست کنید و اگر قصد تهیه اراد سوخاری را دارید نان های خشک شده را به آسیاب برقی منتقل کرده و خوب انها را اسیاب کنید و سپس بعد از چند بار الک کردن اراد سوخاری خود را به ظرف مورد نظر انتقال دهید همچنین شما میتوانید ادویه دلخواه خود را به پودر یا اراد سوخاری خود اضافه کنید و یک پودر طمع دار داشته باشید.

روش دوم:

تهیه پودر سوخاری از نان های حجیم در فر :

ابتدا نان های حجیم خود را به تکه های کوچکی تقسیم کنید سپس این نان ها روی کاغذ روغنی در سینی فر بچینید و دمای فر را روی ۱۵۰درجه سانتی گراد تنظیم کنید و اجازه دهید به مدت پنج دقیقه در فر باشند پس از پنج دقیقه نان ها را از فر بیرون اورده بهم بزنید و دوباره در فر قرار دهید . سپس انها را به روش بالا پودر یا اراد کنید. همچنین میتوانید نان ها را روی یک الک با مش متوسط قرار داده و با کشیدن دست روی الک انها را خورد و الک کنید سپس تکه های بزرگ باقی مانده نان را با غذا ساز پودر کرده و به پودر سوخاری خود اضافه کنید.

روش سوم:

تهیه اراد سوخاری طمع دار:

ابتدا نان را به تکه ها کوچکی تقسیم کرده و به کمک خورد کن یا غذا ساز ریز کنید سپس سه قاشق روغن زیتون مخصوص پخت و پز در ماهیتابه ریخته و تان های خورد شده را به آن اضافه کنید و پس از چند دقیقه تفت دادن به انها نمک های ریز دانه اضافه کنید و اجازه دهید کاملا ترد و طلایی شوند سپس انها را از ماهیتابه خارج کرده و روی یک پارچه تمیز بریزید تا خشک شوند در این مرحله شما میتوانید سبزی های خشک شده دلخواه خود را مثل جعفری پودر ، پودر سیر ، رزماری یا هر طمع دهنده پودری دیگری را به انها اضافه کنید همچنین میتوانید برای یک دست شدن بهتر ،آنها را دوباره به غذا ساز یا خورد کن منتقل کنید تا پودر بهتری داشته باشید.

نکاتی در باره نگه داری پودر سوخاری:

۱_ پودر سوخاری خانگی به دلیل داشتن رطوبت کمی سریع تر کپک میزند پس بهتر است ان را ر فریز نگه داری کنید.

۲_پودر سوخاری را پیتوان یک ماه در یخچال معمولی و شیش ماه در ظرف در بسته در فریز نگه داری کرد

۳_در صورت مشاهده کپ در اراد سوخاری حتما آن دور بریزید.

مرکز فروش پودر سوخاری شنیسل

مرکز فروش پودر سوخاری شنیسل همانطور که همه ما میدانیم کیفیت مواد غذایی و مواد اولیه انها بسیار در سلامتی و همچنین طمع و مزه غدای ما موثر است. پودر سوخاری نیز از این دسته خارج نیست یکی از بهترین شرکت های تولید کننده مواد غدای و پودر سوخاری شرکت اراد فود است این شرکت با هدف توسعه کسب کار خود و توسعه روتق اقتصادی و ملی فعالیت خود را اغاز کرده و اکنون یکی از موفق ترین شرکت ها در تولید و فروش مواد غذای من جمله پودر سوخاری شنیسل است.

قیمت پودر سوخاری شنیسل کیلویی

قیمت پودر سوخاری به عوامل مختلفی بستگی دارد یکی از این عوامل وزن بسته بندی ان است که هرچه وزن بسته بندی بیشتر باشد قیمت کمتری را خواهیم داشت.

برای مثال پودر سوخاری کیلویی و فله قیمت پایین تری دارد. یا قیمت پودر های شنیسل دو کیلویی از پودر های شنیسل پنج کیلویی بیشتر است زیرا بسته بندی های بزرگتر مقرون به صرفه تر هستند و درنتیجه قیمت کمتری خواهند داشت .

در اینجا شاید برای شما سوال شود که پودر شینسل چه تفاوتی با پودر های سوخاری دیگر دارد تنها نکته قابل ذکر این است که تفاوت در نوع ادویه های اسفتاده شده است‌. و همینطور ادویه های مورد استفاده در انواع پودر های شنیسل نیز باهم متفاوت است برای مثال اگر شما قصد داشته باشید پودرسوخاری شنیسل را تهیه کنید واز آن برای سرخ کردن ماهی و میگو استفاده کنید حتما در ترکیبات آن پودر سبزیجاتی مثل سیر وجود دارد اما برای شنیسل گوشت عضو اصلی آن زردچوبه است.

شما برای اطلاع از قیمت انواع پودرهای سوخاری شنیسل میتوانید با مشاوران فروش اراد فود تماس حاصل کرده و از قیمت های مطلع شوید.

توزیع انواع پودر سوخاری شنیسل طعم دار

توزیع انواع پودر سوخاری شنیسل طعم دار همانطور که در بالا کاملا توضیح داده شد انواع مختلفی از پودرهای سوخاری طمع دار وجود دارد که به از بین بردن بوی نامطلوب بعضی از خوراکی های مثل ماهی و مرغ کمک کرده و طمع بهتری یه غذا میبخشد از این رو شرکت اراد فود در تولید انواع پودر های سوخاری طمع دار پیش قدم شده و به تولید این محصولات می پردازد سپس در بسته بندی های کاملا بهداشتی به بازار های مصرف داخلی و خارجی توزیع میشوند و دراختیار همگان قرار میگرند.

شما با یک بار خرید از این مجموعه متوجه کیفیت بالای محصولات آن خواهید شد و بی شک انتخاب اول شما برای انواع پودرهای سوخاری مجموعه آراد فود خواهد بود .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *