پودرها و یا همان آردهای سوخاری از فرآوری نان های مختلف با شیوه هایی گوناگون حاصل گردیده و به منظور طبخ انواع مواد غذایی از جمله گوشت مورد استفاده گسترده ای قرار می گیرند؛ پودر سوخاری طعم دار محصول محبوب این دسته از کالاهای تغذیه ای می باشند که در طعم های سبزیجات، دودی، سیرو پیاز، اسپایسی، اسموکی و زعفرانی تولید می شود تا علاوه بر فراهم آوردن امکان آشپزی آسان، طعم و رایحه بی نظیری را در غذاها به ارمغان آورند.

صادرات پودر سوخاری طعم دار

پودر سوخاری طعم دار چیست؟

 پودر سوخاری طعم دار چیست؟پودر سوخاری طعم دار یکی از مواد اولیه پرکاربرد صنایع غذایی است که از ترکیب چاشنی ها و ادویه های مختلفی از قبیل زعفران، آویشن، فلفل سیاه، سیر، پودر پیاز، پودر سفیده تخم مرغ و دانه های طبیعی آسیاب شده تولید می شود.

استفاده از پودر سوخاری طعم دار مرغوب موجب افزایش رنگ و بوی غذا و ایجاد ساختاری ترد و لذیذ بر روی محصولات تغذیه ای می گردد؛ از سوی دیگر این محصول سفره ای رنگین و زیبا را در مهمانی ها و مراسمات مختلف برای میزبانان و مهمانان می آراید و موجب برگزاری بهتر دورهمی ها می شود.

اما آیا استفاده از پودر سوخاری ضرورتی نیز دارد؟ بله، چرا که بسیاری از مواد غذایی از جمله گوشت مرغ، ماهی و استیک در حین طبخ دچار سوختگی می گردند و در نتیجۀ مصرف موجب ایجاد تهدیداتی برای سلامت افراد می شوند؛ بهره مندی از پودر سوخاری با ایجاد شرایط شیمیایی مطلوب برای پخت کامل غذا حرارت مناسبی را به آن رسانده و سوختگی و همچنین جذب روغن توسط مواد جلوگیری می نماید.

کشورهای وارد کننده پودر سوخاری طعم دار

کشورهای وارد کننده پودر سوخاری طعم دارتغذیه نیازی اساسی و پایان ناپذیر در میان انسان ها است، از این رو متقاضیان خرید بسیاری در جای جای مختلف جهان راغب به استفاده از پودرهای سوخاری می باشند؛ موضوع مذکور باعث به وجود آمدن تجارتی پویا در زمینه صادرات و واردات پودر سوخاری طعم دار به کشورهای دور و نزدیک گردیده است.

ایران به واسطه دارا بودن مواد اولیه مورد نیاز و برخورداری از دانش و ماشین آلات پیشرفته صنعتی توانسته است نمونه های مرغوبی از پودرهای سوخاری را تولید نموده و به کشورهای مختلف دنیا صادر نماید؛ این مسئله علاوه بر رفع نیازهای مصرف کنندگان داخلی، سودآوری چشمگیری را نیز برای تولید کنندگان به همراه داشته است.
کشورهایی مانند ترکیه، گرجستان، آذربایجان و هند از شاخص ترین خریداران کالاهای مرغوب ایرانی هستند؛ البته شایان ذکر است ایران در کنار تولید محصولاتی با کیفیت، به عنوان وارد کننده مواد خارجی نیز اقداماتی را صورت می دهد تا دسترسی کاملتر و مختارانه تری برای مشتریان به وجود آید.

داد و ستد گسترده پودر سوخاری ایرانی نشان از کیفیت درجه یک آن دارد، در نتیجه خریداران قادر اند با اطمینان خاطر کاملی نمونه های مختلفی از محصولات را خریداری نمایند؛ پودر سوخاری طعم دار صادراتی به روش عمده در دسترس خریداران قرار داده می شود تا بتوانند با صرف هزینه های اندک به حجم قابل توجهی از کالاهای مد نظرشان دست یایند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!