یکی از بهترین طعم دهنده های غذا که البته ظاهر آنها را هم تا حد زیادی تغییر خواهد داد، آرد سوخاری است. این آرد، مزه ای واقعاً دلچسب را به غذاهایی که با آن ترکیب گشته اند، می دهد. حال با توجه به کاربرد و اهمیت بالای این محصول، صادرات آرد سوخاری در انواع مختلف از جمله آرد سوخاری مخصوص ناگت توسط برترین واحدهای صادرکننده این محصولات نظیر این مرکز صورت گرفته و امکان عرضه انواع آرد سوخاری باکیفیت فراهم گشته است.

صادرکننده آرد سوخاری مخصوص ناگت

ویژگیهای آرد سوخاری مخصوص ناگت چیست؟

ویژگیهای آرد سوخاری مخصوص ناگت چیست؟ آرد سوخاری را می توان یکی از فرآورده های مربوط به نان های حجیم معرفی کرد که در اثر خشک کردن این نان ها و گرفتن تمامی رطوبت آنها، به این شکل درآمده و سپس قابل استفاده در نوعی دیگر گشته اند.
همانطور که میدانید آرد سوخاری یکی از افزودنی های بسیار پراستفاده ای است که اغلب برای ترکیب با مواد غذایی بخصوص از جمله ناگت، مرغ، قارچ، کتلت و … از آن بهره می‌برند.

در اینجا می خواهیم به بررسی آرد سوخاری مخصوص ناگت بپردازیم که در این باره می توان گفت:

  • این آرد برای تهیه ناگت مرغ یا ناگت گوشت، مورد استفاده قرار گرفته و لایه ای تقریباً ضخیم و خشک را روی آنها به وجود می آورد.
  • انواع مختلفی از آن وجود دارد که هر یک با توجه به ذائقه مصرف کننده، انتخاب خواهند شد، مانند آرد سوخاری دانه درشت، آرد سوخاری پودری و آرد ادویه دار.
  • آرد سوخاری منجر به تهیه و آماده کردن ناگت های بسیار خوشمزه ای شده که البته از خاصیت سیر کنندگی و تقویت کنندگی عالی نیز برخوردار خواهند گشت.
  • یکی از مکان هایی که برای نگهداری این آرد مناسب بوده و می تواند منجر به حفظ ویژگی های کمی و کیفی آن شود، محل خشک و خنک است.
  • همچنین باید گفت که امکان مخلوط کردن آرد سوخاری ناگت با ادویه جات دیگر مانند پودر کاری، پودر سیر، انواع فلفل قرمز و سیاه وجود داشته و بنابراین طعمی چند برابر بهتر را می‌توان در آن ایجاد کرد.

مرکز تولید آرد سوخاری مخصوص ناگت

مرکز تولید آرد سوخاری مخصوص ناگت در انواع مرکز تولید آرد سوخاری، بخصوص مراکز بزرگ و نامداری که سالهاست در حوزه تولید این محصولات فعالیت دارند، انواع مختلفی از این محصول، هر روزه در معرض ارائه قرار گرفته اند که در این میان، سهم قابل توجهی از آنِ آرد سوخاری مخصوص ناگت بوده است.

این آرد برای تهیه ناگت های آماده و صنعتی و ناگت های خانگی، عالی به نظر رسیده و طعم دهنده اصلی این محصول به شمار می رود، مطمئناً بدون وجود آرد، نه تنها ناگت طعمی که باید را پیدا نخواهد کرد، بلکه خواص و ارزش غذایی آن هم چندان بالا نخواهد بود که اینها همگی نشان از تاثیر خوب آرد بکار رفته در ترکیبات ناگت دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *