کنتاکی یکی از خوراکی های خوشمزه ای می باشد که با مرغ تهیه می شود و همواره برای تهیه آن نیاز به آرد سوخاری می باشد، آرد سوخاری کنتاکی ازعطرو طعم عالی برخوردار می باشد به همین دلیل فروش بالایی را از آن خود کرده است. این عرضه کنندگان آرد سوخاری کنتاکی را به صورت عمده و در بسته بندی های مقاوم و بهداشتی در بازار ها عرضه می نمایند تا بتوانند به خوبی و به راحتی نیاز بازار ها و مصرف کنندگان را پوشش بدهند.

عرضه کنندگان آرد سوخاری کنتاکی

کاربرد انواع آرد سوخاری در آشپزی

کاربرد انواع آرد سوخاری در آشپزی انواع آرد سوخاری در صنعت آشپزی وجود دارد که هر کدام برای پخت غذایی کاربرد دارند و از نظر عطر و طعم و رنگ و کیفیت هم با یکدیگر متفاوت هستند، از انواع این آرد های سوخاری و از کاربرد های هر کدام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آرد سوخاری کنتاکی؛ این آرد دانه های درشت تری دارد و برای پخت مرغ کنتاکی کاربرد دارد.
  • آرد سوخاری درشت؛ برای سرخ کردن ماهی و میگو کاربرد دارد.
  • آرد سوخاری پودری؛ این نمونه برای پخت کباب شامی و کتلت هم انتخاب عالی می باشد.
  • آرد سوخاری شنیسل؛ این آرد برای سرخ کردن و سوخاری کردن سینه مرغ کاربرد دارد.
  • آرد سوخاری گرانولی؛ این محصول برای سوخاری مرد مرغ، ماهی، میگو و قارچ کاربرد دارد.

البته ناگفته نماند که این آرد ها با نمونه های مختلفی تولید می شود که هر یک از آنها دارای موادی هستند و طعمی دارند و برای پخت و سرخ کردن محصولی مورد استفاده قرار می گیرند.

پخش بی واسطه آرد سوخاری کنتاکی

پخش بی واسطه آرد سوخاری کنتاکی پخش آرد سوخاری کنتاکی در بازار ها رونق و رواج زیادی پیدا کرده است زیرا با مصرف و استفاده از آنها می توان طعم غذا ها را لذت بخش تر کرد. پخش این محصول به صورت بی واسطه انجام می شود به گونه ای که تولید کننده بهترین آرد ها را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد آن هم به صورت مستقیم تا بتواند با این روش نیاز مصرف کنندگان را به خوبی تامین کرده و با جلب رضایت آنها اعتبار خود را هم افزایش بدهد.

پخش های بی واسطه به روش آنلاین هم انجام می شود به گونه ای که پس از ثبت سفارش محصول متناسب با نیاز و بودجه مشتریان، این سفارشات در مدت زمان کوتاه و صحیح و سالم تحویل داده می شود، قابل ذکر است که مصرف بالای مردم از این پودر باعث شده تا هم پخش آن در بازار ها بیشتر شود و هم تولیدات آن برای تامین نیاز ها به سطح انبوه برسد. در پخش های بی واسطه دلالی وجود ندارد که قیمت را بالا ببرد و کیفیت را کاهش بدهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *