آرد سوخاری مخصوص ناگت درجه یک سبب خوش طعم تر شدن ناگت و انواع فرآورده های گوشتی می شود. آرد سوخاری یک تفاوت عمده با سایر آرد ها دارد. آرد گندم، جو بقیه ی غلات از آسیاب کردن دانه های غلات تهیه می شود که کاملا خام و نپخته است. اما آرد سخاری خام از آسیاب کردن نان های خشک شده که دیگر قابل استفاده نیستند، به دست می آید و به هیچ عنوان خام نیست. این محصول در انواع فروشگاه ها و سوپر مارکت ها به فروش می رسد. فروشندگان انواع مختلف آرد را در حجم های متنوع در لیست محصولات خود دارند‌.

فروشنده آرد سوخاری مخصوص ناگت درجه یک

آرد سوخاری ناگت چه خصوصیاتی دارد؟

آرد سوخاری ناگت چه خصوصیاتی دارد؟ ناگت ترکیبی از گوشت چرخ کرده به همراه ادویه ها و چاشنی ها است که درون آرد سوخاری غلتانده شده و در روغن بسیار داغ سرخ می شود. آرد سوخاری سبب می شود هنگام سرخ شدن به بافت گوشت آسیبی نرسد و اطراف ناگت نسوزد. هم چنین با وجود این آرد طعم بی نظیری ناگت گرفته و ترد و خوشمزه تر خواهد شد.

ناگت ها همیشه ترد و دوست داشتنی هستند، آرد بکار رفته برای ناگت با سایر آرد سوخاری ها متفاوت است. سایز ذرات آن بزرگتر بوده و با کمی ادویه طعم دار شده است. برای بهتر شدن ناگت بهتر است آرد مخصوص به آن را از فروشگاه ها خریداری کنید.

آرد سوخاری خانگی را می توان به راحتی درون منزل درست کرد، برای این کار کافی است، نان های باگت و تست که خشک و غیر قابل خوردن شده اند را درون یک دستگاه آسیاب ریخت. وقتی که نان ها به پودر نرم تبدیل شدند ارد سخاری آماده است. اما این محصول در کارخانه ها تولید و کاملا بهداشتی بسته بندی شده است.

آرد سخاری می بایست حرارت روغن داغ را به خوبی جذب کند و در روغن سرخ شود. به هیچ عنوان نباید آرد سوخاری بسوزد و یا سیاه شود، رنگ آن پس از سرخ شدن نارنجی پر رنگ و یا قهوه ای روشن خواهد شد.

قیمت تولید آرد سوخاری مخصوص ناگت درجه یک

قیمت تولید آرد سوخاری مخصوص ناگت درجه یک این محصول در کارخانه های مخصوصی تولید می شود. آرد سوخاری ترکیبی از پودر نان و ادویه هایی است، که علاوه بر طعم، عطر خوبی نیز دارند. در کارخانه ها به جای آسیاب کردن نان از ترکیب های مخصوصی استفاده می شود، که در منزل قابل تهیه نیست.

قیمت این کالا با توجه به متریال بکار برده شده چندان گران نیست و قیمت ارزان و مناسبی دارد. هنگام خرید آرد سوخاری می بایست به برند و مارک آن توجه کرد. تنها از برندی خریداری کرد که دارای نشان استاندارد و سیب سلامت هستند. محصولات درجه یک نشان افتخار خود را از لبخند رضایت خریداران کسب می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *