انواع پودرهای سوخاری

کدام فروشگاه‌های آنلاین، انواع پودرهای سوخاری را با قیمت ارزان به فروش می‌رسانند؟ فروش اینترنتی پودر سوخاری چگونه صورت می‌گیرد؟ سایت‌های آنلاین مواد غذایی انواع پودر سوخاری را به مشتری خود عرضه می‌کنند.

پودر سوخاری یا همان آرد سوخاری که برای مصرف در تهیه غذاهی سوخاری مثل ماهی سوخاری و مرغ سوخاری ساخته شده اند انواع مختلفی دارند؛ هر نوع با اضافه یا کم کردن نوعی افزدونی مثل انواع ادویه ها بدست می‌آیدند.

پودرهای سوخاری در کارخانه‌ها در بسته بندی های 100، 200 و 300 گرمی قرار گرفته و گاهی هم برای مصارف بیشتر در وزن‌های بیشتری نیز قرار می‌گیرند و به بازار مصرف، عرضه می‌گردند.

انواع پودرهای سوخاری

انواع پودرهای سوخاری

پودرهای سوخاری در نوع ماده اولیه تقریبا با هم یکسان‌اند و همگی از نان‌های حجیم مثل باگت و تست تهیه شده اند که باز این نان‌ها از آرد گندم درست شده؛ ولی بعضی از پودرهای سوخاری از نان جو هم تهیه می‌شوند.

پودرهای سوخاری در انواع افزودنی مثل پودر گوشت و انواع ادویه‌جات با هم تفاوت دارند و این افزودنی‌ها انواع مختلفی از آرد و پودر سوخاری را به وجود می‌آورند. همچنین پودرهای سوخاری با دانه ها و ساختار درشت و نرم هم وجود دارد که هرکدام برای نوعی غذای سوخاری مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ مثلا نوع درشت آن برای غذاهای ترد مثل مرغ سوخاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و نوع نرم و الک شده آن برای غذاهایی مثل ماهی و میگو سوخاری استفاده می‌شود.

خرید و فروش بدون واسطه‌ی انواع پودر سوخاری اعلا

شما می‌توانید با اندک جستجویی در سطح وب، کارگاه‌های تولیدی و شرکت‌های تولیدی مواد غذایی بسیاری را پیدا کنید که خواهان فروش و عرضه مستقیم مواد غذایی تولیدشده خود به مشتریانشان را دارند؛ در این خرید و فروش فقط شما و نماینده شرکت تولید کننده وجود دارید و هیچ شخص سومی نیست که واسطه‌ای ایجاد کند و برای خود سودی بگیرد.

هرچه خریدی که از تولید کننده انجام می‌دهید عمده‌تر و مقدار بیشتر باشد، چون تولید کننده جنس و محصول تولیدی خود را بیشتر به فروش رسانده است از این امر راضی بوده و قطعا برای شما تخفیف خوبی در نظر می‌گیرد؛ پس توصیه ما برای شما عزیزان خرید عمده و بدون واسطه از تولیدکنندگان مواد غذایی می‌باشد.

این نوع خرید در مورد پودر سوخاری نیز می‌تواند صادق باشد و شما می‌توانید این ماده غذایی را از تولید کنندگان مواد غذایی و تولیدکنندگان انواع آرد بدون هیچ واسطه‌ای خرید کنید که قیمت آن برایتان ارزان‌تر و به صرفه تر خواهد بود.

انواع پودرهای سوخاری

پودر سوخاری با کیفیت بالا

کیفیت پودر سوخاری را ماده اولیه و نحوه تولید و تهیه آن رقم می‌زند؛ هرچه ماده اولیه مرغوب‌تر باشد و مواد افزودنی زیادی به آن مثل پودر گوشت و ادویه‌جات اضافه شده باشد کیفیت آن نیز بالا و به دنبال آن قیمت پودر سوخاری نیز افزایش می‌یابد.

دیده شده که بعضی از تولیدی‌های مواد غذایی با اضافه کردن افزودنی‌های خوش طعم و خوشبو مواد اولیه نامرغوب این ارد را پوشانده و در نهایت جنسی نامرغوب را به مشتریان عرضه می‌کنند؛ برای جلوگیری از این امر شما می‌توانید این پودر را خود، در خانه به آسانی و با چند دقیقه صرف زمان در آشپزخانه‌تان تهیه کنید یا اینکه از برند تولیدی مواد غذایی خرید کنید که مورد اطمینان همگان می‌باشد.

انواع پودرهای سوخاری

تهیه پودر سوخاری در خانه

پودر سوخاری را در خانه می‌توانید از مواد اولیه زیر تهیه کنید:

  • آرد گندم حرارت دیده
  • نان باگت خشک
  • نان تست خشک
  • خمیر خشک شده داخل نان باگت
  • نان چند غله
  • نان جو

بهترین قسمت نان باگت قسمت بیرونی و خشک و برشته آن است؛ برای از بین بردن کامل نم و رطوبت آن‌را داخل فر گذاشته و صبر می‌کنیم که خوب حرارت ببیند. سپس آن‌را به تکه های کوچک‌تر قسممت قسمت کرده و در آسیاب قرار می‌دهیم.

سپس طبق ذائقه و سلیقه فردی هر نوع افزودنی دیگری که دوست داریم به آن اضافه و در نهایت در ظرف شیشه ای گذاشته و دور از رطوبت از آن نگه داری می‌کنیم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!