خرید پودر سوخاری 200 گرمی

فروش عمده پودر سوخاری بسته بندی شده به صورت دسته اول از درب کارخانه قابل فروش می باشد. مشتریان عمده این محصول عمدتا فروشگاه های مواد غذایی و مغازه دارها می باشند که به صورت خرده یا جزئی انواع پودر سوخاری را به فروش می رسانند. پودرهای سوخاری بسته بندی شده در بسته های پاکتی یا سلفونی در اوزان 75 گرمی، 200 گرمی، 250 گرمی، 300 گرمی و یک کیلویی بیشتر تولید و به بازار جهت خرید و فروش عرضه می شوند.

انواع پودر سوخاری بسته بندی:

  • پودر سوخاری ماهی
  • پودر سوخاری میگو
  • پودر سوخاری مرغ
  • پودر سوخاری پفکی
  • پودر سوخاری کنتاکی
  • و …

هر کدام از این پودرها جهت سرخ کردن غذا مورد استفاده قرار می گیرند و بسته به نوع مصرف دارای ادویه های منحصر به فرد و مختص به خود می باشند که در رفع بوی بد غذا و تردی بیشتر و طعمی خوشمزه تاثیری چشمگیر دارد.

 

فروش عمده پودر سوخاری

 

فروش عمده پودر سوخاری

برندهای معروف پودر سوخاری:

  1. پانکو
  2. kfc
  3. تردک
  4. ترخینه
  5. گلها
  6. هاتی کارا
  7. امون
  8. امریکن گاردن
  9. برتر

قیمت فروش ارد سوخاری قیمت پودر سوخاری پانکو فروش عمده پودر سوخاری

نحوه تولید پودر سوخاری:

پودرهای سوخاری از نان های حجیم مانند نان باگت، نان تست بدست می اید. بعد از پخت نان نوبت خشک و برشته شدن نان ها می باشد. معمولا نان ها را دو بار تحت حرارت قرار می دهند تا رطوبت نان ها گرفته شوند. در این مرحله باید مراقب بود تا نان ها در اثر حرارت زیاد یا زمان زیاد دچار سوختگی نشوند که کیفیت پودر سوخاری را از دست نرود. مرحله بعد نوبت اسیاب کردن نان های خشک شده می باشد. در این مرحله با توجه به نیاز مشتریان یک یا چند بار نان ها اسیاب می شوند.

فروش عمده پودر سوخاری

بعد از این مراحل نوبت به تقسیم بندی پودرها جهت ساده و طعم دار کردن انهاست. پودرهای ساده اماده بسته بندی می شوند و اما پودر سوخاری طعم دار با اضافه کردن ادویه های مختلف در چند طعم برای مصارف گوناگون که در بالا ذکر شد اماده و سپس بسته بندی می شوند.

فروش عمده پودر سوخاری:

خرید و فروش این محصول به صورت انلاین و یا اینترنتی انجام می شود. همچنین می توانید از مشاوره رایگان این شرکت نیز بهره مند گردید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!