پودر سوخاری کنتاکی یکی از طعم دهنده های اصلی در تهیه فست فود است که مصرف بسیار بالایی در کل جهان دارد و روز به روز هم بر مصرف آن افزوده می شود. پودر سوخاری به صورت بسته بندی شده برای مصرف های خانگی و در حجم های بالاتر و به صورت عمده نیز برای مصرف های رستورانی به فروش می رسد.

فروش ویژه پودر سوخاری کنتاکی

ناگفته ها در مورد پودر سوخاری کنتاکی

ناگفته ها در مورد پودر سوخاری کنتاکیشاید برای بسیاری از ما پیش آمده باشد که افرادی در پیرامون ما از نان های حجیمی که خشک شده و غیر قابل مصرف هستند در تهیه پودر سوخاری خانگی استفاده می کنند ولی آیا واقعا پودر سوخاری صنعتی نیز به همین روش استفاده می شود؟
بهتر است بدانید که اساس تهیه پودر سوخاری صنعتی، نان حجیم خشک شده است و این نانها در دو مرحله حرارت داده می شوند تا کاملا رطوبت آنها گرفته شده و خشک شوند. در واقع نان سوخاری نیز هم خانواده پودر سوخاری است که در داخل فر کاملا حرارت داده شده و خشک شده است و در صورتی که در فروشگاه های نان به فروش نرسد به پودر سوخاری تبدیل شده و عرضه می شود.
کیفیت پودر سوخاری به کیفیت نان استفاده شده در مواد اولیه آن و عطر سبزیجات و ادویه هایی بستگی دارد که در تهیه آن استفاده می شود.
نان استفاده شده باید کاملا سالم باشد و خراب و کپک زده نباشد که باعث طعم بدی در غذای تهیه شده از پودر سوخاری می شود.

آخرین قیمت فروش پودر سوخاری کنتاکی

آخرین قیمت فروش پودر سوخاری کنتاکیپودرهای عرضه شده سوخاری در بازار انواع مختلفی دارد و معمولا دارای تنوعی مانند پودر سوخاری و دانه درشت سوخاری در بازار عرضه می شود که در هر دو نوع هم نمونه های ساده و ادویه دار آن موجود است.
در هنگام خرید پودر سوخاری کنتاکی کیفیت و حجم محصول تعیین کننده قیمت آن است و البته تشخیص کیفیت مرغوب آن به صورت صد در صد در اولین نگاه کار راحتی نیست و معمولا فقط از بوی پودر می توان به مطبوع بودن آن پی برد.
تولید کننده های پودر سوخاری با توجه به مصرف این محصول در مکان های مختلفی مانند رستورانها و فست فود ها و همچنین استفاده آن در خانه، پودر سوخاری را در حجم های کوچک و بزرگ در بازار عرضه می کنند که دارای قیمت های متفاوتی است.
نمونه هایی که حجم بالاتری دارند برای مصرف کننده به صرفه تر است که معمولا مصرف کننده های آن رستورانها و فست فود ها هستند.
مراکزی که مصرف پودر سوخاری بالایی دارند، با خریدهای عمده و در حجم بالا می توانند محصول را با قیمت بسیار پایین و مستقیم از تامین کننده اصلی تهیه کنند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!