قیمت پودر سوخاری شنیسل به پارامتر های متعددی بستگی دارد که یکی از آن ‌ها وزن بسته بندی است. هر چقدر وزن فروش پودر سوخاری کیلویی افزایش یابد، تاثیر معکوس بر قیمت آن می گذارد. به عنوان مثال پودر های ۵ کیلویی از انواع دو کیلویی قیمت مناسب تری دارند. علت آن نیز به دلیل هزینه بسته بندی کالا  است که برای کالا های بزرگ تر به صرفه تر است. در این مقاله قصد داریم درباره مواد تشکیل دهنده این محصول و قیمت نهایی آن با شما صحبت نماییم. لطفاً با ما همراه شوید.

فروش پودر سوخاری شنیسل کیلویی

مواد تشکیل دهنده پودر سوخاری شنیسل

مواد تشکیل دهنده پودر سوخاری شنیسل شاید این سوال برای شما نیز مطرح شده باشد که پودر سوخاری شنیسل از چه موادی تشکیل شده است؟

برای پاسخ به این پرسش باید گفته شود که اصلی ترین ماده تشکیل دهنده آن نان های برشته ای هستند که تحت تاثیر حرارت خشک شده و آسیاب می گردند. در کنار این ماده اصلی، ادویه‌حات و چاشنی ها با هدف طعم دار نمودن این پودر به آن اضافه می شود.

از آنجایی که شنیسل مرغ، گوشت و ماهی طبخ می گردند، برای هر کدام از آن ‌ها از چاشنی های ویژه متناسب با خودش در ساخت پودر سوخاری مربوط به آن بهره می برند.

برای مثال اگر هدف تهیه شنیسل ماهی یا میگو باشد باید از پودر های سیر و یا سایر سبزیجات در تهیه آرد سوخاری آن استفاده کرد. اما اگر بخواهید شنیسل گوشت تهیه کنید، زردچوبه ادویه ای است که حتماً باید در این پودر آن را به کار برد.

برای درست کردن انواع گوناگون پودر های سوخاری شنیسل یک روش کلی وجود دارد. این روش به این صورت است که نان های با حجم زیاد همانند باگت را با حرارت دادن خشک می نمایند. سپس این نان خشک شده را آسیاب نموده و به صورت پودر در می آورند. در مرحله آخر هم مواد افزودنی آن را مخلوط می کنند. بدین ترتیب این ماده آماده مصرف می گردد.

دو روش سنتی و صنعتی برای تهیه این محصول وجود دارد که هر یک از این متد ها مشتریان مخصوص به خود را دارند.

قیمت نهایی پودر سوخاری شنیسل

قیمت نهایی پودر سوخاری شنیسل قیمت نهایی پودر سوخاری شنیسل به عواملی همچون نوع عرضه، حجم سفارش، کیفیت پودر، نوع و وزن بسته بندی، روش تولید، برند شرکت سازنده و نرخ ارز و تورم بستگی دارد.

اگر درباره قیمت عمده این ماده غذایی، نحوه ارسال آن و خدمات پس از فروش پرسشی دارید، با ما در تماس باشید. کارشناسان با تجربه ما آماده پاسخگویی به تمامی سوال های شما در این زمینه می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *