پودر سوخاری تمپورا که نام دیگر آن پودر سوخاری پفکی هم گفته می شود که تمپورا در اصل یک نوع خمیر ژاپنی است با استفاده از این خمیر می توان غذاهای با استفاده از سبزیجات و ماهی درست کرد.پودر سوخاری از نان های بزرگ و حجیم تهیه می شود که با دادن حرارت به آن رطوبت آن گرفته می شود و  تبدیل به پودر یا آرد سوخاری می شود.

پودر سوخاری تمپورا از نوع ایرانی آن هم وجود که با برند های مختلف وجود دارد که برای غذاهای مثل ماهی، میگو و… درست می شود و روانه بازار می شود و به فروش می رسد. این پودر سوخاری  در اصل تایلندی  است که وارد کشور ایران هم می شو و در کارخانه های مربوط به مواد غذایی با برند ایرانی وارد بازار می شود.

قیمت پودر سوخاری تمپورا ایرانی

ویژگی های پودر سوخاری تمپورا

ویژگی های پودر سوخاری تمپورا از ویژگی های پودر سوخاری تمپورا این است که دارای ارزش غذایی بالا و باکیفیت است که می تواند از غذای آماده و  مفید باشد. پودر سوخاری که  از دانه ریز و درشت و به صورت پودر و ادویه دار  وجود دارد که دارای ماده مغذی مثل کلسیم و پتاسیم، فسفر بالا است و همچنین دارای ویتامین مثل A, b, C و دیگر ویتامین موجود است که این پودر را بسیار با کیفیت و مغذی کرده است.

از ویژگی های دیگر پودر سوخاری می تواند به فوری آماده شدن این پودر و تهیه غذاهای مختلف و استفاده فوری آن است. از معایب این پودر که برای این که به خرابی یا فاسد شدن این پودر سوخاری پی ببرم باید از بوی نامطبوع و تغییر رنگ به شکل زرد دیده شود.

از انواع پودر سوخاری پودر سوخاری طعم دار است که دارای انواع مختلفی است که عبارت است از پودر سوخاری طعم تند، پودر سوخاری طعم سبزیجات و پودر سوخاری طعم سیر و پیاز است.

توزیع کننده پودر سوخاری تمپورا

توزیع کننده پودر سوخاری تمپورا این پودر سوخاری در اصل تایلندی است با برند های مختلف ایرانی وارد بازار می شود. توزیع کننده پودر سوخاری تمپورا در ایران بسیار زیاد است و دارای تنوع زیاد است که با کیفیت و قیمت های مختلف وارد بازار می شود و به فروش می رسد. توزیع این پودر در بسیاری از فروشگاه بزرگ عرضه می گردد و از این پودر در بسیاری از رستوران ها برای تهیه غذا های سوخاری مثل ماهی یا گوشت، سیب زمینی و قارچ و دیگر غذاهای سوخاری استفاده می شود که همین باعث شده که این غذاها به محبوب ترین غذاهای رستوران و آشپزخانه های مرکزی تبدیل شود و از آن استقبال زیادی می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *