بهترین پودر سوخاری برای ماهی

قیمت پودر سوخاری ساده و کلاسیک در ایران بسته نام برند و کیفیت مواد اولیه و نوع بسته بندی متفاوت می باشد. از آنجایی که پودر سوخاری ساده و کلاسیک در ایران از فروش خوبی برخوردار است از این رو کارخانه های زیادی اقدام به تولید انواع پودر سوخاری کرده اند.

قیمت پودر سوخاری ساده و کلاسیک:

قیمت این محصول در بسته های 200 گرمی، 300 گرمی مابین 3800 تا 8700 تومان متغیر می باشد. که این قیمت در پودرهای سوخاری وارداتی همچون پودر سوخاری پانکو تولید کشور ویتنام گران تر می باشد.

قیمت پودر سوخاری ساده  قیمت پودر سوخاری ساده  قیمت پودر سوخاری ساده

دلیل اختلاف قیمت این محصول به دلیل تنوع زیاد آن در طعم، وزن، نوع بسته بندی، برند، رنگ و سایز دانه بندی (پودر سوخاری درشت یا ریز) می باشد.

تولیدکننده های بنام پودر سوخاری در ایران:

  1. تردک
  2. آمون
  3. ترخینه
  4. برتر
  5. گلها
  6. هاتی کارا
  7. الیت
  8. 222
  9. مزه لذیذ
  10. شاهسوند

قیمت پودر سوخاری ساده قیمت پودر سوخاری ساده قیمت پودر سوخاری ساده

نحوه خرید و ارسال بار در حجم عمده و خرده:

خرید انواع پودر سوخاری در شرکت آرادفود به صورت اینترنتی و آنلاین نیز انجام می گیرد. مشتریان عمده پودر سوخاری پس از ثبت سفارش تا حداکثر 3تا 5 روز کاری کالای خود را دریافت می نمایند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لازم به ذکر است ارسال بار در حجم عمده به قیمت درب کارخانه می باشد که این امر برای خریدارن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.[/box]
اما ارسال این محصول به صورت خرده یا جزئی، حداکثر 2 روز کاری زمان می برد که اینکار توسط باربری ها و یا پست انجام می گیرد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!