قیمت پودر سوخاری عمده در بازار جهانی بسته به کیفیت، نوع برند، طعم و حجم بسته بندی متفاوت می باشد البته تغییرات جهانی نرخ دلار هم باعث شده قیمت این نوع ماده غذایی دارای نوساناتی باشد.

پودر سوخاری به وسیله خشک کردن و برشته کردن نان های حجیم بدست می آید و در تهیه انواع غذاها مانند ناگت، ماهی، کتلت، میگو و… از آن استفاده می شود.

قیمت پودر سوخاری عمده در بازار جهانی

جایگاه پودر سوخاری ایرانی در خاورمیانه

جایگاه پودر سوخاری ایرانی در خاورمیانه

جایگاه پودر سوخاری ایرانی در خاورمیانه فوق العاده می باشد چون این نوع ماده غذایی ایرانی از نظر کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از معروف ترین پودر های سوخاری در خاورمیانه محسوب می شود که خوشبخانه تولید کنندگان معتبری در ایران مشغول تولید این محصول غذایی می باشند.

آرد سوخاری علاوه بر نان های حجیم به وسیله مواد نشاسته ای و دانه غلات هم تهیه می شود و تولید کنندگان آن به خوبی توانسته اند رضایت مصرف کنندگان را جلب کنند.

برای سرخ کردن مواد گوشتی از این چاشنی استفاده می کنند تا بتوانند به تردد شدن آن ها کمک کنند تا به راحتی پخته شوند. امروزه تولید کنندگان آن با در نظر گرفتن ذائقه های مختلف افراد جامعه سعی می کنند از انواع ادویه جات هم در تولید پودر سوخاری استفاده کنند که می توان به پودر سوخاری زرد، پودر یودر سوخاری نارنجی و… اشاره کرد.

استفاده از نان های خشک شده برای تهیه این ماده غذایی می تواند به رونق گرفتن اقتصاد کمک فراوانی کند و تمام نان های خشک در کارخانه ها تبدیل به آرد سوخاری می شوند برای تولید آن به هیچ عنوان نباید از نان های کپک زده استفاده کنید چون کپک برای سلامتی مضر می باشد و این یکی از استاندارد های بهداشتی در تولید پودر سوخاری است.

در هنگام حرارت دادن نان های حجیم نباید درجه حرارت به قدری زیاد باشد که باعث سوختن نان شود چون می تواند به ایجاد بوی سوختگی در آرد سوخاری کمک فراوانی نماید.

صادرات عمده پودر سوخاری به عراق

صادرات عمده پودر سوخاری به عراق

صادرات عمده پودر سوخاری به عراق با بالاترین کیفیت ممکن انجام می شود به همین دلیل صادرات پودر سوخاری سبب شده صادر کننده آن بتواند سود خوبی را بدست آورد و در آمد عالی هم نصیب خود کند.

استفاده از این چاشنی باعث تردد شدن مواد گوشتی و خوش طعم شدن انواع غذا ها می شود به همین دلیل صادرات آن افزایش یافته است چون استفاده از آن در تهیه غذا ها می تواند یک امری ضروری و مهم باشد.

علاوه بر این نگهداری آسان و طولانی مدت آن باعث شده که صادر کننده بتواند با گذشت زمان با همان کیفیت روز اول آن را به دست مشتریان برساند چون فاقد از رطوبت می باشد و نگهداری آن به مدت طولانی باعث فاسد شدن و خراب شدن آن نمی شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *