امروز پودر سوخاری یکی از ادویه های مهم مربوط به پخت غذا به شمار می رود. پودر های سوخاری انواع مختلفی مانند پودر سبزیجات، پودر تند، پودر مخصوص ناگت، پودر مخصوص ماهی، کتلت و … دارند. مراکز فروش پودر سوخاری عمده این محصول را در تناژ بالا در اختیار مشتریان قرار داده و با قیمت بسیار مناسب و ارزان، به آن ها عرضه می کند.

مراکز عرضه عمده پودر سوخاری ادویه دار تند

انواع ترکیبات اولیه پودر سوخاری

انواع ترکیبات اولیه پودر سوخاری پایه اصلی و مهم ترین ماده اولیه این محصول، نان های باگت سوخاری پودر شده می باشند. در کارگاه های تولیدی ابتدا کناره های نان تست و باگت را جدا سازی می کنند و سپس در دستگاه های لازم، برشته می نمایند. پس از این مرحله، نان ها را به صورت کامل پودر می نمایند و به آن ادویه هایی مانند پودر فلفل، نمک، زرد چوبه، کاری، پودر سیر، فلفل قرمز و … را اضافه می کنند. 

برخی از پودر ها حاوی سبزیجات معطر مانند جعفری، پیازچه و … هستند که در این صورت نوع خاصی از پودر سوخاری حساب می شوند.

در برخی موارد به پودر سوخاری ادویه های خاصی مانند پاپریکا، آویشن، پودر پیاز اضافه می نمایند. این امر باعث می شود که پودر، طعم تند تر و خوشمزه تری داشته باشد و بسیار مناسب غذاهایی مانند مرغ، کتلت و … می باشد. 

خرید عمده پودر سوخاری طعم دار برای کتلت

خرید عمده پودر سوخاری طعم دار برای کتلت خرید پودر سوخاری ناگت، به صورت کلی و جزئی انجام می شود. خرید عمده باعث می شود قیمت هر کیلوگرم از پودر، برای مصرف کننده ارزان تر و به صرفه تر شود. 

مشتریان می تواند  با خرید کلی، نیاز طولانی مدت خود را به پودر سوخاری تامین کنند و از مراجعه مجدد به مراکز فروش، بی نیاز شوند. 

مخاطب اصلی خرید کلی و در تناژ بالا، رستوران ها و فست فود ها می باشند. از این جا که این مراکز به صورت روزانه مقدار زیادی غذای سوخاری تولید می کنند، پودر سوخاری ادویه دار را در مقدار زیاد می خرند تا مدت زیادی از آن استفاده کنند و در وقت و انرژی و هم چنین هزینه، صرفه جویی نمایند.

خرید عمده می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای مغازه داران و توزیع کنندگان کوچک باشد. در این روش فروشندگان می توانند پودر را به مقدار زیاد و با قیمت ارزان خریداری نمایند و سپس با سود مورد نظر خود، پودر را به سایر مشتریان بفروشند. 

مشتریان می توانند از طریق همین سایت، خرید خود را به صورت عمده و کلی انجام دهند. کافی است به کارشناسان فروش مجموعه ارتباط برقرار کنند و پودر مورد نظر خود را، با مقدار دلخواه خریداری نمایند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!