بحث در رابطه با فروش پودر سوخاری عمده ای می باشد. به طور خلاصه در این باره می توان گفت که تولید کننده گان و عرضه کننده گان این محصول باید تمام سعی خود را به کار گیرند که یک محصول سالم که ضمانت کننده ی سلامتی افراد باشد را در بازار عرضه کنند. چون پخش بصورت عمده ای است و پای سلامتی افراد زیادی در میان است.

نمایندگی فروش پودر سوخاری مرغ فله | لیست قیمت آن

تولیدکننده پودر سوخاری در تهران

تولیدکننده پودر سوخاری در تهراناگر قصد شروع یک تجارت پرفروش و پرسود در ایران یا تهران را دارید شما می توانید تولیدکننده پودر سوخاری در تهران یا دیگر نقاط ایران شوید. برای این کار باید با صرف مقداری وقت تحقیقات جدی و کاربردی در این زمینه انجام دهید، و زمانی که اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کردید شروع به تولید و فروش عمده پودر سوخاری، ابتدا بصورت جزئی و سپس به صورت کلی کنید. تولید کننده حتی میتواند پخش و فروش پودر سوخاری عمده ای را در نه تنها در داخل کشور داشته باشد بلکه می تواند محصول خود را به خارج از کشور نیز بصورت عمده ای نیز صادر کند.

بهترین برند پودر سوخاری ایرانی و خارجی

آرادسوخاری یکی از موادی است که هنگام سرخ کردن مواد غذایی به ویژه اگر شکل و ظاهر غذا مهم باشد، استفاده می شود. در کشور ما هم این محصول به دوصورت موجوداست یکی ازآنها آرد سوخاری دانه درشت است که برای سوخاری کرد انواع مرغ و ماهی به مصرف عموم می رسد. نوع دیگر آرد سوخاری به صورت دانه های ریز است که مانند آرد گندم و ادویه برای سرخ کردن انواع مرغ و ماهی و میگو به مصرف عموم می رسد. مسِئله ی ریز و درشت بودن آرد سوخاری  به الک کردن این آرد و  نیاز مشتری طبق مصرفی که میخواد از این آرد کند، بستگی دارد همچنین کیفیت و مرغوب بودن آرد سوخاری ربطی به ریز و یا درشت بودن این آرد ندارد.

شیوه ی تهیه ی آراد سوخاری به این صورت است که ابتدا از آرد گندم معمولی تهیه می شود طی چندین مرحله آراد گندم پخته شده تخمیر می شود.

آنگاه مقداری الک شده و یا تبدیل به نان های تست و ساندویچی شده و در آخر طی مراحلی کاملا بهداشتی به آرد سوخاری تبدیل می شود‌.

آرد سوخاری را اکثر درتهیه انواع گوشت های سفید برای ترد کردن و مزه دادن به این نوع گوشت ها استفاده می کنند که این آرد نقش به سزایی در طعم خوب این گوشت ها دارد.

معمولا این نوع آرد درغذای سرخ کردنی استفاده می شود و علت استفاده آن ترد شدن و لذیذ شدن غذاست.

در غذاهای چون مرغ آرد سوخاری درشت بیشتر کاربرد دارد ولی در غذاهایی چون فیله مرغ میگو و ماهی نوع پودر آن بیشتر استفاده میشود.

بهترین برند آرد سوخاری درایران بستگی به نوع آرد گندم، مراحل آماده کردن این آرد از جمله حرارت دادن و رعایت نکات بهداشتی در حین آماده کردن دارد، این نکات مسائلی هستند که از مصرف کنندگان این نوع آرد پوشیده نمی ماند، بنابراین شخص باید حین خرید مراقب باشد جنس بی کیفیت نخرد. البته در بازار انواع پودر سوخاری ایرانی موجود است که دارای کیفیت لازم می باشند و آنها به صورت کاملا بهداشتی تهیه شده اند که پیشنهاد ما به شما این است که پودر سوخاری ایرانی را تهیه و استفاده بفرمائید.

می خواهیم در رابطه با شرایط نگهداری پودر سوخاری که بسیار مهم و حیاتی است صحبت کنیم. همان طور که می دانید اصولا نگهداری موادغذایی ارتباط مستقیم با میزان رطوبت آن دارد. چون یکی از شرایط رشد میکروارگانیسم ها در موادغذایی وجود رطوبت در آن است و هرچه میزان آن کمتر باشد، رشد این عوامل در آن پایین تر خواهد بود. پس رطوبت نقش زیادی در رشد باکتری ها و میکروب ها دارد. در مورد آرد سوخاری نیز به دلیل اینکه میزان رطوبت بسیار پایین است، در صورتی که آن را در جای خشک و خنک نگهداری کنیم، مشکل چندانی به وجود نخواهد آمد و می توان آرد سوخاری را تا مدت طولانی ذخیره کرد. البته در این مورد باید به نکاتی مثل اکسیدشدن روغن موجود در این محصول نیز اشاره کرد. اطلاع از نشانه های فساد آرد سوخاری چیست نیز مهم است و فرد با دانستن این مساله از مصرف آرد فاسد خودداری خواهد کرد.

در بیشتر موارد، تشخیص فساد آرد سوخاری توسط افراد عادی امکان پذیر نیست ولی اگر بخواهیم مشخصه ای برای این موضوع در نظر بگیریم، بوی خاصی است که اصطلاحا به بوی «نا» موسوم است. اگر آرد سوخاری بوی کهنگی و نا بدهد، بهتر است استفاده نشود. می توان به تغییر رنگ آرد نیز برای پی بردن به فساد آن توجه کرد. به گفته ی  متخصصان مواد غذایی یکی از معایب سوخاری کردن استفاده از روغن زیاد برای طبخ است؛ بنابراین مصرف این قبیل غذاها به همین دلیل و بدون در نظر گرفتن سایر معایب باعث چاقی می‌شود اما مشکل مهم‌تر این است که در اثر حرارت زیادی که به روغن و مواد غذایی غوطه‌ور در آن داده می‌شود، ترکیب‌های ناسالمی به وجود می‌آید که پس از ورود به دستگاه گوارش به راحتی جذب بدن می‌شوند. یکی از این ترکیب‌های ناسالم، آکریلامید است. آکریلامید یک ماده سرطان‌زاست که هنگام سوختن، برشته شدن زیاد یا پختن با حرارت بالای مواد قندی و کربوهیدراتی مثل غلات، سیب زمینی، نان و … ایجاد می‌شود. حتی ورود میزان کم آکریلامید به بدن هم می‌تواند خطرناک باشد. نان یکی از مواد کربوهیدراته‌ای است که حرارت دادن زیاد آن باعث سوختگی قسمت‌هایی از آن می‌شود و این ماده خطرناک و سرطان‌زا (آکریلامید) را ایجاد می‌کند.

بنابراین به هیچ وجه نباید قسمت‌های سوخته یا بسیار قهوه ای نان‌ها را مصرف کرد. اگرچه نان‌ها در اثر برشته شدن معمولا طعم و ظاهر بهتری پیدا می‌کنند ولی میزان زیادی آکریلامید وارد بدن می‌کنند. مثال بارز این قبیل نان‌ها هم ته دیگ است که متاسفانه طرفداران زیادی دارد اما به دلیلی که ذکر شد بسیار مضر است. بنابراین برای حفظ سلامتی خود تا می توانید روغن کم بریزید و با شعله کم و ملایم سرخ کنید.

مواد تشکیل دهنده پودر سوخاری چیست؟

مواد تشکیل دهنده پودر سوخاری چیست؟پودر سوخاری نوعی پودر مخصوص سرخ کردن مواد غذایی به ویژه مواد گوشتی است که معمولاً در آشپزی آسیایی استفاده می شود، هرچند امروزه در آشپزی غربی هم در دامنه وسیعی عمومی شده است. چیزی که آن را از دیگر پودر های سوخاری‌ متمایز می‌کند، بافت آن و نوع نانی است که در آن استفاده شده است. برای آماده کردن این نان باید مراحلی را طی کرد و نکاتی را، اعم از نکات بهداشتی و نکات پختن رعایت کرد تا نتیجه ی مطلوبی به دست آید. رعایت کردن این نکات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چون مساله ی سلامت غذایی مصرف کنندگان در میان است بنابراین خیلی مهم است در حین آماده کردن این محصول نکات رعایت شود تا محصولی سالم به دست مصرف کننده برسد. از طرفی این مساله ای است که در فروش رفتن محصول و پیدا کردن مشتری تاثیر بسیاری دارد.

مراحل تهیه ی آرد سوخاری در حالت کلی به این صورت است که پودر سوخاری یا آرد سوخاری معمولاً از نان‌های حجیم تهیه می‌شود. این نان‌ها به شکلی ملایم و البته طولانی در برابر گرما قرار می‌گیرند که نم آنها از بین برود و به صورت خشک بیرون آیند. آرد سوخاری و نان سوخاری دو فراورده از یک خانواده هستند. این نان در اثر حرارت مجدد، رطوبت خود را به طور کامل از دست می‌دهد و به صورت خشک، قهوه‌ای و برشته می‌شود. بنابراین می بینید که تهیه ی این آرد فرمول پیچیده ای ندارد، به طوری که حتی می توان به راحتی در منزل هم آن را تهیه و استفاده کرد. درست است که آرد سوخاری معمولا برای سرخ کردن مرغ، ماهی و میگو استفاده می شود اما خانم های باسلیقه ی ایرانی از این آرد در تهیه ی غذاهای دیگری هم مانند کوفته، کتلت، شامی و حتی هنگام سرخ کردن سیب زمینی استفاده می کنند.  اگر قصد داشته باشید این آرد را در منزل تهیه کنید برای این کار می توانید از نان های باگت خشک شده در منزل استفاده کنید تا هزینه های شما هم کاهش یابد یا اینکه می توانید خمیر وسط نان های حجیم را در بیاورید و بصورت بهداشتی خشک کنید و از این طریق آرد سوخاری مورد نیاز آشپزی خود را فراهم کنید. همچنین اگر دوست دارید آرد سوخاری خانگی کمی درشت‌تر باشد و بتوانید از آن برای سرخ کردن مواد گوشتی استفاده کنید، می‌توانید به جای آسیاب کردن نان‌ها و خمیرهای خشک، آن‌ها را در هاون بکوبید تا به اندازه دلخواهتان خرد بشوند.

ضمن اینکه می‌توانید آرد سوخاری خانگی را با ادویه‌هایی مانند فلفل سیاه، فلفل قرمز، پودر کاری و پودر سیر و کمی نمک طعم‌دار کنید. این مورد به سلیقه ی شخصی افراد بستگی دارد. گاهی برخی از افراد، عصاره سبزی‌ها یا مرغ و گوشت هم به پودرهای سوخاری خانگی می‌افزایند. در این صورت، باید پودر افزودنی کاملا خشک باشد و در جای خشک و خنک نگهداری شود. در غیر این صورت، امکان کپک زدن و فساد پودر سوخاری خانگی وجود خواهد داشت. این نکته را از اهمیت بالایی برخوردار است و پای سلامت غذایی افراد در میان است و باید آن را کاملا جدی دانست. آرد سوخاری در صنعت هم به همین صورت تهیه می شود. خوب اساس کار به همین شکل است؛ یعنی برای تهیه آرد سوخاری، نان دو بار تحت فرآیند پخت قرار می گیرد و تهیه آن به طور مستقیم از آرد معمولی امکان پذیر نیست. حتی در مواردی که بازار مصرف آرد سوخاری زیاد است، برخی نان ها به صورت ویژه برای تبدیل به آرد سوخاری، پخته می شوند. به هر حال، آرد سوخاری فقط با پخت مجدد نان به دست می آید. البته این پخت دوم نسبت به پخت اول متفاوت است. پخت نان در مرحله اول یک پخت عادی است ولی در مرحله دوم پخت هم طولانی تر است و هم حرارت ملایم تر. در واقع مرحله دوم پخت برای از دست رفتن باقیمانده آب و خشک شدن کامل نان به انجام می رسد. تغییر رنگی هم که در آن مشاهده می شود به دلیل واکنش میلارد و نیز کاراملیزه شدن است و هر چه مدت زمان پخت دوم در این نان ها بیشتر باشد، رنگ آرد تیره تر خواهد بود. افزودن ادویه جات و افزودنی ها نیز در این مرحله انجام می شود. بسیاری از افراد علاقمند هستند برخی مواد غذایی مثل نان، مرغ، گوشت، سیب زمینی و حتی بعضی از سبزی‌ها را سوخاری کنند. و از این طریق غذاها را لذیذ تر کنند. این روش پخت بخصوص در رستوران‌ها و آشپزخانه های بزرگ و تالار ها هم برای جذب بیشتر مشتری کاربرد زیادی دارد.

آرد هایی که دربازار به دست عموم مردم و مشتریان می رسد ابتدا آراد کندم بوده طی مراحلی به نان هایی تبدیل می شود که طی پخت تمامی آبی که درنان است کشیده شده و به صورت کاملا برشته پخته می شود‌. مراحل پخت نام هم به این صورت است که نان به آرامی پخته می شود تا مغز آن کاملا پخته شده و در عین حال رویه ی آن نسوزد. معمولا و تهیه ی صنعتی این آرد این نکته رعایت می شود.

نان پخته شده خورد می شد و به آرد تبدیل می شود سپس  الک می شود و به دانه های بسیارریزی که به رنگ کرم یا قهوه ای است در می آید این آرد را در بسته بندی های بهداشتی قرار می دهند و به دست مشتری می رسانند. اگر در حین تهیه ی آرد سوخاری نکات لازم از جمله نکات بهداشتی و رعایت مواد اولیه پودر سوخاری، همچنین نکات پختن رعایت شود و از ادویه های مناسب و البته به اندازه استفاده شود، با این کار رضایت مصرف کننده تامین می شود و این تاثیر بسزایی و فروش رفتن محصول خواهد داشت.

بهترین برند پودر سوخاری وارداتی

آرد هایی که دربازار به دست عموم مردم و مشتریان می رسد ابتدا آراد گندم بوده طی مراحلی به نان هایی تبدیل می شود که طی پخت تمامی آبی که درنان است کشیده شده و به صورت کاملا برشته پخته می شود‌. مراحل پخت نام هم به این صورت است که نان به آرامی پخته می شود تا مغز آن کاملا پخته شده و در عین حال رویه ی آن نسوزد. معمولا و تهیه ی صنعتی این آرد این نکته رعایت می شود.

نان پخته شده خورد می شد و به آرد تبدیل می شود سپس  الک می شود و به دانه های بسیارریزی که به رنگ کرم یا قهوه ای است در می آید این آرد را در بسته بندی های بهداشتی قرار می دهند و به دست مشتری می رسانند. اگر در حین تهیه ی آرد سوخاری نکات لازم از جمله نکات بهداشتی و رعایت مواد اولیه پودر سوخاری، همچنین نکات پختن رعایت شود و از ادویه های مناسب و البته به اندازه استفاده شود، با این کار رضایت مصرف کننده تامین می شود و این تاثیر بسزایی و فروش رفتن محصول خواهد داشت.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!