آرد سوخاری پانکو یکی از بهترین انواع آرد سوخاری بوده که منشاء آن از ژاپن می باشد. این آرد به شکل سوزنی و پهن بوده و از آن برای تهیه انواع غذاهای سوخاری استفاده می شود. معنای لغوی واژه پانکو در ژاپنی “خرده نان” می باشد و در تهیه آن از ماشین آلات پیشرفته و به روز (از تهیه مواد اولیه گرفته تا پخت و خشک کردن) استفاده می شود. آرد سوخاری پانکو در اوزان و بسته بندی های مختلفی پخش و عرضه می گردد و از جمله پرفروش ترین و مرغوب ترین آرد سوخاری می باشد.

پخش آرد سوخاری پانکو مرغوب

خصوصیات آرد سوخاری پانکو چیست؟

خصوصیات آرد سوخاری پاکو چیست؟ ماده اصلی تشکیل دهنده پانکو آرد با پروتئین زیاد بوده که سایر مواد اولیه به آن افزوده می شود. از ویژگی های بارز پانکو سبک و ترد کردن مواد قابل پخت است که در نتیجه باعث می شود مواد غذایی روغن کمتری جذب نموده و غذای سالم تری باشند.

همچنین شکل متخلخل و حجیم آرد سوخاری پانکو باعث می شود تا چربی کمتری جذب شود و در نتیجه نسبت به گونه های مشابه وعده غذایی سالم تری ارائه می دهد. از طرفی یکسان و هم شکل بودن دانه های مزیت دیگر آن است که حالت ترد و یکدستی به غذا می دهد که علاوه بر شکل زیبا، ظاهر زیبایی نیز به غذا می بخشد. از این آرد برای ترد تر و لذیذ تر کردن انواع غذاها از جمله شنسل، فلافل، شامی، کتلت و کوکو استفاده می شود. از طرفی با توجه به اینکه این پودر فاقد اسید چرب ترانس می باشد، می تواند جایگزین مناسبی برای انواع دیگر آرد سوخاری باشد.

 

قیمت نهایی آرد سوخاری پانکو مرغوب

قیمت نهایی آرد سوخاری پانکو مرغوب آرد سوخاری پانکو یکی از محبوب ترین آرد سوخاری بوده که ویژگی های منحصر به فرد و ویژه، آن را به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین آرد سوخاری تبدیل کرده است. آرد سوخاری پانکو علاوه بر مزه فوق العاده، ظاهر زیبایی نیز به غذا می بخشد. این ویژگی ها باعث شده تا این محصول در ایران از فروش مطلوبی برخوردار بوده و دارای بازار مطلوبی می باشد.

پخش آرد سوخاری پانکو در برندها، بسته بندی ها و همچنین اوزان مختلفی انجام می گردد و در نتیجه قیمت نهایی آرد سوخاری پانکو بر اساس نوع بسته بندی و کیفیت آن متغیر می باشد. به عبارت دیگر، قیمت نهایی آن متفاوت می باشد چرا که در کیفیت های مختلف، بسته بندی ها و اوزان متفاوتی پخش و عرضه می گردد. توصیه می شود جهت کسب بهترین قیمت و کیفیت، به نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر مراجعه نموده و بدین طریق ضمن صرفه جویی در هزینه ها، از محصول با کیفیتی بهره مند شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *