آرد سوخاری اسپایسی بسیار ظاهر جذاب و طعم بی نظیری به غذاها می دهد و به همین خاطر جزو پرفروش ترین آردهای سوخاری به حساب می آید که توسط تولیدکنندگان به روش های مختلف پخش و به بازار فرستاده می شود. پخش عمده آرد سوخاری اسپایسی به صورت اینترنتی و با استفاده از فروشگاه آنلاین انجام می شود و بدین ترتیب با عدم دخالت واسطه ها، محصول به صورت عمده با قیمتی بسیار مطلوب و ارزان به مردم ارائه می شود.

پخش عمده آرد سوخاری اسپایسی

مشخصات آرد سوخاری اسپایسی

مشخصات آرد سوخاری اسپایسی آرد سوخاری اسپایسی به دلیل داشتن ویژگی های خاص خود نسبت به انواع دیگر آرد سوخاری، طرفداران بیشتری پیدا کرده اند و اخیرا بسیار پر فروش شده اند که در این قسمت به برخی از مشخصات آرد سوخاری اسپایسی اشاره خواهیم کرد.

این نوع از آردهای سوخاری در ابتدا توسط آشپزهای کشور ویتنام کشف شد که تحول جدیدی در آردهای سوخاری ایجاد کرد و به وسیله آن یکی از خوشمزه ترین و جذاب ترین سوخاری ها را می توان تهیه کرد.

سوخاری اسپایسی بر خلاف آردهای سوخاری معمولی به صورت کامل پودر نشده و به صورت تکه های کوچک نان هستند که درشت بودن آن ها باعث تمایز این سوخاری از سایر محصولات مشابه شده است و لازم به ذکر می باشد که آرد اسپایسی حالت سوزنی شکل و ورقه ای داشته و توسط ماشین آلات مخصوص تهیه می شوند.

این آرد سوخاری ها بسیار ترد و خوشمزه هستند و کانلا سبک و کم وزن می باشند و بافت آن ها در هنگام استفاده پوک شده و شکل خاصی به سوخاری شما خواهد داد که بسیار آن را جذاب خواهد کرد.

رنگ آن ها نیز معمولا زرد طلایی و بسیار خوش رنگ می باشد که در طعم های مختلف تولید می شوند که نوع فلفلی و تند آن مشتریان بسیار زیادی در بین عموم مردم دارد.

از دیگر مشخصات قابل ذکر این محصول می توان به انسجام و پوشش دهی خوب آن برای مواد غذایی مختلف اشاره کرد که آن ها را سفت و خشک نمی کند و کاملا بافت نرم و تردی به غذاها خواهد داد که به همین دلیل مردم از آن برای موارد زیادی استفاده می کنند که از جمله کاربردهای آن سوخاری کردن مرغ ها،ماهی، میگو، قارچ، پیاز و… می باشد.

بازار خرید آرد سوخاری اسپایسی

بازار خرید آرد سوخاری اسپایسی بازار خرید آرد سوخاری اسپایسی به دلیل طعم فوق العاده خوشمزه و دلپذیر آن بسیار رونق گرفته است و در این میان  فروش آنلاین این محصولات افزایش چشمگیری داشته و بیشتر تولیدکننده ها و مشتری ها بازار خرید اینترنتی را به مراجعه حضوری و خرید با قیمت بالا از واسطه ها ترجیح می دهند.

در این بازار تولیدکننده ها محصولات خود را با سودی بسیار پایین در معرض فروش قرار داده و تولیدات با کیفیت خود را با پایین ترین هزینه به صورت کاملا مستقیم به مشتری ها به فروش می رسانند که با این کار فروش خود را به مناطق بیشتری از کشور توسعه داده و بخش بیشتری از بازار را در اختیار خود می گیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *