شرکت تردک با بیش از ۳۷ سال سابقه در تولید انواع آرد سوخاری به عنوان یکی از برندهای شناخته شده و بنام در کشور می باشد که انواع آردهای سوخاری مرغ،ماهی و میگو را در طعم های گوناگون در محیطی کاملا بهداشتی و استاندارد تولید و به فروش می رساند.
آرد سوخاری تردک در بسته های پاکتی شکیل با اوزان ۲۰۰ گرمی و ۵۰۰ گرمی جهت مصارف صنعتی و خانگی تولید می کند.
انواع آردهای سوخاری توسط نمایندگیهای معتبر در سراسر کشور به صورت عمده به فروش می رسد. همچنین خرید جزئی خود را می توانید از فروشگاه های مواد غذایی خریداری کنید.
آرد سوخاری تردک با توجه به طعم و وزن دارای قیمتهای مختلف می باشد که با خرید از نمایندگیهای فروش می توانید با قیمتی مناسب تری نیاز خود را تامین نمایید و به صورت اینترنتی و انلاین سفارش خود را می توانید ثبت نمایید تا در وقت و هزینه صرفه جویی کنید.

همانطور که در بالا برای شما مشتریان ارجمند توضیح داده ایم، شما عزیزان می توانید برای یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه در این واحد فروش که توزیع کننده انواع محصولات غذایی با استاندارد جهانی در زمینه ی آرد سوخاری فله ای به حساب می اید شما مشتریان می توانید این محصولات را ارزان و با قیمت بسیار پایین نسبت به دیگر رقبای تولید کننده انواع آرد سوخاری از جمله انواع آرد سوخاری رستورانی را ثبت سفارش کنید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

شما مشتریان گرامی در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید در اسرع وقت با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید، با تشکر نمایندگی آرد سوخاری تردک.

کارخانه تولیدی آرد سوخاری تردک

برترین کارخانه تولید انواع آرد سوخاری رستورانی

برترین کارخانه تولید انواع آرد سوخاری رستورانی عرضه و تقاضای ارد سوخاری در میهن عزیزمان ایران، نسبت به این محصول شگفت انگیز که علاوه بر طعم دار کردن غذا آن را ترد و پر زرق و برق می کند، بسیار فراگیر شده است؛ وقتی صحبت از برترین و بهترین کارخانه های تولید انواع مختلف آرد سوخاری رستورانی می شود، نام های آرد سوخاری آمون و آرد سوخاری هاتی کارا می درخشد، این کارخانه علاوه بر دارا بودن کیفیت بالا و استاندارد ملی از طعم، رنگ و بوی خاصی برخوردار هستند که شما می توانید با کمک این آرد های سوخاری به بافت، طعم دلنشین و رنگ دلخواه خود در غذای مورد نظر دست پیدا کنید.

از نکات قابل توجه و مهم هنگام خرید محصول غذایی، دارا بودن نشان سلامت و استاندارد ملی است، ما از شما خواهشمنديم که به این نکات توجه بفرمایید که به دلیل ازدیاد مارک و برند های مختلف و همچنین زیاد بودن تقاضا، بصورت عامیانه در بازار داخل، توزیع این محصول نیز، افزایش یافته و نکته حائز اهمیت دارا بودن تاریخ مصرف و انقضا می باشد که اهمیت بسیار بالایی دارد.

کدام شهرها بهترین کارخانه ها را برای تولید آرد سوخاری دارند

کدام شهرها بهترین کارخانه ها را برای تولید آرد سوخاری دارند همچنین توزیع کلی این محصول به صورت رایگان به دلیل وجود تعادل میان توزیع کننده و مشتریان، این امر را فراهم نموده است؛ توزیع و عرضه آرد سوخاری فله ای ارزان در حجم و اندازه های گوناگون و با قیمت درب کارخانه میزان مطالبات مشتریان را به راحتی افزایش داده است.

امروزه به این دلیل که پودر های سوخاری یکی از شناخته شده ترین چاشنی ها به حساب می اید، می توان این نوع از ادویه ها را در هر اشپزخانه ای، چه صنعتی و چه اشپزخانه های کوچک و بزرگ به راحتی پیدا کرد و حتی با ساخته شدن انواع ادویه های کاری همچنان جزو بهترین ها و یا باید ها به حساب می اید و نوع زعفرانی ان به دلیل سازگاری با غذا های ما بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

عرضه عمده و فله ای آرد سوخاری درجه یک و ارزان که عموماً برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد، امروزه بیشتر می باشد. عموماً به دلیل ازدیاد عرضه و تقاضا در شهر های بزرگ مانند : تهران، اصفهان، یزد، سمنان، قم و… به همین دلیل این شهر ها، بزرگ ترین و بهترین کارخانه های تولید انواع مختلف آرد سوخاری را دارا می باشند، هر چند امروزه با وجود روز افزون تقاضای مشتریان از شهرستان های کوچک، ما برای گسترده کردن کسب و کار خویش و سهولت در خرید شما عزیزان به زودی اقدام به احداث کارخانه و تولیدی های دیگر می نماییم.

هر آنچه یک کارخانه دار آرد سوخاری باید بداند

هر آنچه یک کارخانه دار آرد سوخاری باید بداند برای آشنایی با یک آرد سوخاری با کیفیت ممتاز، نیاز است تا با روند تولید انواع مختلف آرد سوخاری آشنا شوید تا تولید آگاهانه و هدفمندی را انجام دهید، به همین دلیل ما مراحل تولید آرد سوخاری با کیفیت ممتاز را در سطر های ذیل که مشاهده می کنید توضیح می دهیم:

  1. در مرحله نخست و شاید مهمترین مرحله بگوییم بهتر است که انتخاب درجه کیفی مواد اولیه بسته به نوع آرد سوخاری (رنگی، طعم دار، پولکی و…) انجام می گردد.
  2. در درجه اول نان های خشک و یا بیات شده را در دستگاه هایی که از تکنولوژی روز دنیا استفاده می کنند که کار اصلی آنها در مرحله اول گرفتن رطوبت، ترد و برشته کردن نان است قرار می دهیم تا به کیفیت مطلوب مورد نظر دست پیدا کنیم.
  3. سپس نان هایی که در مرحله قبل کاملا رطوبت خود را در دستگاه از دست داده بودند را در آسیاب یا خورد کن ریخته تا یک پودر به اندازه دلخواه نسبت به نوع سفارش ثبت شده بدست آوریم.
  4. در این مرحله خرده نان های بدست آمده یا پودر سوخاری را با تکنولوژی روز دنیا به رنگ های متنوع و مختلف (سبز، نارنجی و قرمز) رنگ دار می کنند.
  5. حالا نوبت به طعم دار کردن پودر رنگ دار شده است که به طعم های مختلف (تند و فلفلی، ساده، اسپایسی، سبزیجات و…) انجام می گردد.
  6. پودر های سوخاری رنگ دار و طعم دار شده را در سرد خانه های استرلیزه شده گذاشته تا کاملا رنگ و طعم خود را بدست آورند.
  7. حالا نوبت به مرحله آخر می رسد که باید بعد اتمام گذشت تمام این فرآیند های تولید، محصول بدست آمده را جدا گانه و با کاور های مختص به خود فرآوری و بسته بندی کنند و محصول بسته بندی شده را در سرد خانه ها انتقال داده تا با دمای درست و مطلوب، انبار و نگه داری کنیم.

کارخانه آرد سوخاری فله ای ارزان با بهترین کیفیت

کارخانه آرد سوخاری فله ای ارزان با بهترین کیفیت ما در بازار، شاهد تنوع بسیار بالایی از آرد سوخاری هستیم. شرکت های تولید کننده آرد سوخاری نیز همواره در پی این هستند تا بهترین آرد سوخاری خود را وارد بازار کنند. به نوعی، امروزه آرد سوخاری باعث گشته تا کسب و کار های زیادی بر اساس این طعم از بازخورد بالایی بهره مند گردند. با این حال کارخانه ها با استفاده از طرح توجیهی، تولید آرد سوخاری را انجام می دهند. با همه این ها، شما به عنوان خریدار بهترین آرد سوخاری در کشور، می توانید به روش های متفاوتی وارد عمل شوید. به دلیل رایج شدن استفاد از این محصول پیدا کردن ان در همه جا بسیار اسان گردیده است.

ولی از مزایای خرید پودر سوخاری از سایت اینترنتی ما دارا بودن بالا ترین کیفیت محصولات و همچنین استاندارد بودن محصولات می باشد و همچنین شما هم میهنان این محصولات را با نازل ترین قیمت خریداری می نمایید و اگر هر گونه ابهامی در انتخاب محصولات دارید می توانید از روش های ارتباطی گوناگون (برقراری تماس و یا گذاشتن پیغام) در زیر سایت با ما ارتباط برقرار نمایید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *