توزیع کننده پودر سوخاری پانکو

پودر سوخاری تند 1000 گرمی پانکو از نمایندگی پانکو در تهران به صورت عمده قابل خرید و فروش می باشد. مشتریان می توانند انواع پودر سوخاری پانکو را در بسته های 200 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلویی و 10 کیلویی با قیمت ارزان از شرکت آرادفود و یا نمایندگی پانکو خریداری نمایند. پودر سوخاری پانکو یک محصول وارداتی و تولید ویتنام می باشد که واردات این محصول توسط نماینده این برند انجام می شود.

پودر سوخاری تند 1000 گرمی پانکو

پودرهای سوخاری پانکو بافت درشتی داشته و در رنگ های سفید، نارنجی و طلایی تولید و به فروش می رسد. با مطرح شدن پودر سوخاری پانکو و استقبال بی شمار مشتریان از این نوع پودر سوخاری، تولید کنندگان بسیاری اقدام به تولید محصولی همانند پودر سوخاری پانکو کرده اند. از آنجایی که پودرهای سوخاری ایرانی با نام پانکو مشابه پودر سوخاری پانکو خارجی می باشند بنابراین نمی توان انتظار کیفیتی همانند آن و یا بیشتر از آن را داشت.

پودر سوخاری تند 1000 گرمی پانکو

ویژگیهای پودر سوخاری پانکو شامل:

  • دارای مواد اولیه مرغوب
  • عاری از هر گونه آلودگی
  • دارای بسته بندی بهداشتی و شکیل
  • تنوع در اوزان
  • تنوع در رنگ
  • دانه بندی درشت می باشد.

محصولات شرکت پانکو

پانکو (panko) در زبان ژاپنی به معنای خرده نان می باشد که روش متفاوتی در تولید دارا می باشد. این شرکت واقع در ویتنام، در تولید انواع پودر سوخاری فعالیت می کند و سالهاست که محصولات خود را به کشورهای دیگر از جمله ایران صادر می کند. محصولات تولیدی این شرکت شامل:

  • پودر سوخاری ساده پانکو
  • پودر سوخاری نارنجی پانکو
  • پودر سوخاری طلایی پانکو
  • آرد تمپورا پانکو
  1. پودر سوخاری ساده پانکو به نام پودر سوخاری سفید نیز شناخته می شود. این محصول بدون طعم و ادویه می باشد و فقط شامل مقدار ناچیزی نمک می باشد. این محصول در بسته های نایلونی 200 گرمی، یک کیلویی و ده کیلویی به فروش می رسد.پودر سوخاری تند 1000 گرمی پانکو
  2. پودر سوخاری نارنجی از رنگ طبیعی پابریکا یا فلفل دلمه ای قرمز می باشد و این مدل هم مانند پودر سوخاری سفید پانکو بدون طعم و ادویه می باشد. این محصول هم در بسته های 200 گرمی، 1 کیلویی و 10 کیلویی بسته بندی و قابل فروش می باشد.پودر سوخاری تند 1000 گرمی پانکو
  3. پودر سوخاری طلایی پانکو که تند و اسپایسی می باشد دارای درصد فلفل زیادی می باشد که نیاز به اضافه کردن فلفل بیشتر ندارد. رنگ این پودر سوخاری قهواه ای روشن مایل به طلایی می باشد. این محصول فقط در بسته های 200 گرمی و 1 کیلویی به بازار عرضه شده است.پودر سوخاری تند 1000 گرمی پانکو
  4. آرد تمپورا پانکو جهت پفکی کردن انواع غذاهای گوشتی، قارچ، پیاز و … استفاده می شود. این محصول فقط در بسته بندی 500 گرمی تولید و عرضه می شود.
  • تمام پودرهای سوخاری پانکو جهت سوخاری کردن مرغ، ماهی، میگو و سبزیجات قابل استفاده می باشند.

نحوه سفارش پودر سوخاری تند 1000 گرمی پانکو

از آنجایی که این مجموعه فروش اینترنتی محصولات پانکو را بر عهده دارد، شما مشتری عزیز می توانید جهت سفارش پودر سوخاری تند 1000 گرمی پانکو ، از طریق راههای ارتباطی موجود در این وب سایت با این مرکز تماس گرفته تا با قیمت ارزان همراه با مشاوره رایگان، جهت خرید و فروش این محصول، بتوانید خریدی مقرون به صرفه و مطمئن داشته باشید.

پودر سوخاری تند 1000 گرمی پانکو

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!