آرد سوخاری پانکو به نوعی آرد اطلاق می شود که بیشتر در کشور های آسیایی از آن استفاده می شود ولی در آشپزی اروپایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. وجه تمایز آن با دیگر آرد ها بافت و نوع نانی می باشد که در تهیه آن مورد استفاده واقع شده است. ارائه آرد سوخاری اسپایسی پانکو در این مجموعه به صورت بسته بندی و عمده انجام می شود و شما می توانید برای تهیه آن به صورت عمده به این مجموعه مراجعه کرده و خرید خود را ثبت نمایید.

ارائه آرد سوخاری اسپایسی پانکو

مراحل تولید آرد سوخاری پانکو

مراحل تولید آرد سوخاری پانکو

از موارد استفاده از آرد سوخاری می توان به تهیه مرغ، ماهی، میگو، پیاز، قارچ و غذا های دیگر اشاره کرد که باعث ترد شدن آن غذا خواهد شد و این امر به خصوص برای کودکان خوشایند می باشد و به این طریق می توان بوی غذا های دریایی را حذف کرد.

در زبان ژاپنی پانکو یک تکه نان کوچک ترجمه شده است که در تهیه آن از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده شده است.

نانی که در تهیه این آرد مورد استفاده قرار می گیرد باید فاقد هر نوع سوختگی و پوسته ای درون آن باشد.

این نان بافت حجیم و متخلخلی دارد که همین امر موجب جذب کم روغن و چربی شده و غذا را پفکی خواهد کرد.

با استفاده از آرد سوخاری پانکو غذای مورد نظر ما رنگ شفاف و سفیدی به خود خواهد گرفت که این امر مورد پسند مشتریان زیادی می باشد.

در تهیه این آرد بهتر است از نان های حجیم استفاده شود و در صورت استفاده از نان همبرگر، خمیر داخل آن را خارج کرده و نان را به صورت تکه های کوچک درون سینی فر می چینیم و داخل فر می گذاریم. تکه های نان نباید تغییر رنگ بدهند و همین که سفت و تست شدند آنها را از فر خارج کرده و با استفاده از غذا ساز یا آسیاب آن را به صورت پودر در می آوریم.

با گسترش مصرف فست فود استفاده از انواع آرد سوخاری از سوی فست فودی ها و حتی رستوران ها افزایش یافته است و در تهیه انواع کباب لقمه، همبرگر و فلافل نیز از این آرد استفاده های زیادی می شود.

مراکز فروش انواع آرد سوخاری پانکو

مراکز فروش انواع آرد سوخاری پانکو

مراکز فروش انواع آرد سوخاری پانکو در این مجموعه گرد هم آمده اند تا با تولید انواع آرد سوخاری مرغوب، گام مهمی را در جلب رضایت مشتریان برداشته باشند.

انواع آرد سوخاری را می توان به صورت بسته بندی های مختلف، عمده و حتی فله ای نیز از این مرکز تهیه کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *