قطعا همگی ما دست کم یکبار در زندگی طعم دلپذیر غذا های سوخاری با انواع پودر سوخاری را چشیده ایم، غذاهایی مثل قارچ سوخاری، ماهی و فیله وگوشت و سیب زمینی سوخاری، پنیر و انواع سبزیجات سوخاری اما تابحال به این فکر کرده اید که این پودر خوش رنگ و لعاب از کجا و به چه شکل تولید شده است، بله تابحال به تولید پودر سوخاری برای اولین بار فکر کرده اید؟ جالب است بدانید سیاهپوستی بنام جوزف لی که بعد تحمل سالها برده بودن و خدمه کشتی خالق این پودر جذاب و خوش طعم شده است.

جوزف بعد از تحمل سالها بردگی توانست در ماساچوست رستوران و هتلی تاسیس کرده و بدلیل انباشته شدن نان ها روی هم به فکر این افتاد که از دور ریختن بیش از حد نان جلوگیری کند این فکر باعث شد تا دستگاهی اختراع کند که نان های پخته شده را دوباره در فرایند پخت قرار بدهد و بعد با پودر کردن آن برای اولین بار به فرمول تولید پودر سوخاری در جهان دست یافت، موفقیت برای کسانی است که همیشه تلاش می‌کنند :)))

پودر سوخاری مرینت علاوه بر سوخاری بودن دارای طعم دهنده هایی است که برای گرفتن بوی ضخم مواد غذایی مثل گوشت و مرغ و ماهی بسیار موثر بوده و علاوه بر ان باعث تردی و خوشمزگی این مواد شده بهتر است بعد از مرینت کردن این مواد بهتر است ساعتی در یخچال نگه داری شود تا پودر سوخاری به خرد مواد غذایی برود.

شما میتوانید با خرید پودر سوخاری از سوپر مارکت های سراسر کشور که در طعم های مختلف تولید و پخش می‌شود لذت یک مزه ی دلچسب را به خانواده خود هدیه بدهید.مناسب بودن قیمت پودر سوخاری دلیل دیگری ست تا هم با قیمت خوب هم با روشی ساده و بسیار کوتاه مدت به غذایی با کیفیت دست یابید

پودر سوخاری معمولا از پخت دوباره ی نان های حجم دار و پودر کردن آن تولید می‌شود.

پودر های سوخاری رنگ های مختلفی دارد بسته به نوع مرینت شدن آنها هر پودر رنگ مختص به خود را دارد.

مثلا پودر سوخاری فلفلی رنگ تیره و رو به قرمز و پودر سوخاری با رنگ های تیره مخصوص همبرگر و برگر های مختلف است.

امروزه بازار صادرات انواع مواد غذایی داغ است نباید از اشتغال زایی و صادرات پودر سوخاری غافل شد، کشور های غربی و حتی شرق آسیا بسته به نوع زائقه شان پذیرنده انواع پودر سوخاری هستند که بهتر است در بسته بندی های شکیل و مناسب آماده صادرات بشنوند. البته مهم تر از آن کیفیت و مرغوب بودن پودر سوخاری است که باعث تقاضای آن می‌شود و بازار اشتغال و تولید کننده ی ایرانی را گرم می‌کند.

امروزه غذاهای فست فودی جایگاه ویژه ای بین جوانان و نوجوان پیدا کرده است، بهتر است در جهت کم کردن مضرات انواع سرخ کردنی از پودر هایی با کیفیت عالی استفاده بشود. قارچ سوخاری، پنیر و سیب زمینی سوخاری از پر طرفدار ترین غذا های سوخاری ست.

پای سوخاری ها به سالاد هم باز شده و سالاد سزار با انواع مختلف طبخ مرغ از جمله فیله سوخاری و سالاد میگو پفکی که از آرد سوخاری تمپورا تهیه میشود طرفداران خاص خود را دارد.حتی برای تردن شدن کتلت خونگی خوشمزتون هم میتونید از مقداری پودر سوخاری استفاده کنید… این پودر را در منزل هم می‌توانید تهیه کنید اما دقت کنید که برای آسیاب کردن آن حوصله بخرج داده تا خیلی اردی و ریز نشود، هرچقدر دانه ها درست و یک دست باشد غذای ترد تر و کم روغن تر خواهید داشت.

داخل نان تست یا باگت مانده برای مدت چند روز را خالی کرده تکه تکه می‌کنیم وبا توجه به حرارت فر آنرا تست میکنیم در حدی که رنگ آن خیلی تغییر نکند و خشک بشود و رطوبت نان کاملا گرفته شود، حالا آنرا با دست کمی خرد کرده و در بلندر یا آسیاب ریخته و با دقت خرد کنید، مراقب باشید که زیاد پودر نشود پودر سوخاری شما آمادست حال میتوانید با مواد و ادویه های مورد علاقه حدود آن را مزه دار کرده و در ظرف در دار در یخچال نگه داری کنید. نوش جان… سالم بخورید و سلامت بمانید

تولیدکننده پودر سوخاری مرینت

بررسی کیفی پودر سوخاری

بررسی کیفی پودر سوخاری خرید پودر سوخاری برای افرادی که معمولا با آن سرو کار دارند نباید کار سختی باشد اما به هرحال دقت در خرید هر ماده غذایی که قرار است وارد بدن بشود شرط اول سلامت بودن است. پودر سوخاری مرغوب ترد است و بوی نا و رطوبت نمیدهد. نرم و له شده نیست. دانه های پودر یکسان و یک شکل اسباب شده است و نسوخته و بوی سوختگی هم نمی‌دهد، رنگ آن نه پریده است و نه بسیار غیر طبیعی پر رنگ است زیرا این نشانه بکار رفتن مواد صنعتی در پودر است. و در نهایت زیبا و شکیل بودن بسته بندی و زدگی نداشتن و خوش عطر بودن پودر سوخاری و صد البته قیمت مناسب آن از نشانه های باکیفیت بودن محصول است. بسته به مرغوبیت مواد اولیه کیفت پودر های سوخاری متفاوت است. سعی کنید همیشه از برند و شرکت های معتبر و شناخته شده خرید کنید

نحوه بسته بندی پودر سوخاری

پودر های سوخاری در بسته بندی های ساده با سلفون و جعبه های طرح دار برای مصارف خانگی در مقادیر کم مثل ۲۰۰ الی ۳۰۰ وگرم

نیم کیلویی و یک کیلویی به فروش می‌رسد ومقادیر بالا در سلفون های بزرگ و انواع خارجی آن در جعبه های شکیل و زیبا بفروش می‌رسد.

موارد مصرف پودر سوخاری کیلویی

موارد مصرف پودر سوخاری کیلویی شاید برای شما که در منزل آشپزی میکنید یک جعبه کوچک پودر سوخاری کفایت کند اما در کیترینگ ها و رستوران های فست فود و حتی تالارهای عروسی و رستوران های معروف قطعا یه جعبه کوچک کارساز نبوده و آنها در مقادیر بالا و کیلویی اقدام به خرید پودر سوخاری میکنند خرید پودر سوخاری کیلویی هم از نظر اقتصادی به صرفه است و هم باعث صرفه جویی در وقت افراد می‌شود. این روزها بازار صنایع غذایی‌ آنقدر داغ و پررونق هست که عده ای در همین حیطه یعنی فروش پودر سوخاری و فروش کیلویی آن فعال هستن. حتی در سرتاسر جهان صادرات پودر سوخاری در حال انجام است

نکاتی مهم در تهیه پودر سوخاری

یکی از موارد مهم در تهیه مواد غذایی وجود کمترین میزان رطوبت در آن برای جلوگیری از رشد عوامل فساد و میکرو ارگانیسم هاست پس هرچه رطوبت مواد غذایی و پودر سوخاری کمتر باشد کیفیت بهتری خواهیم داشت و پودر سالم تری نصیب ما می‌شود به همین سبب بهتر در فرایند پخت مجدد نان از حرارت ملایم استفاده شود تا رطوبت نان بکلی کشیده و به صفر برسد اینگونه پودر ترد تر و سالم تری داریم و تا ۶ ماه در یخچال قابل نگهداری ست. بهتر از از نان های بیات شده ی کپک زده در تولید نان سوخاری استفاده نشود تا سلامت مصرف کننده به خطر نیفتد.

خرید انواع پودر سوخاری مرینت

خرید انواع پودر سوخاری مرینت در این جا شما را با تعدادی از انواع پودر سوخاری آشنا میکنیم

۱_پودر سوخاری پرک

برای درست کردن فیله بهترین گزینه استفاده از پودر سوخاری پرک است. این پودر با داشتن بافتی فلس مانند و پولکی باعث ترد شدن فیله و جذب روغن کمتر می‌شود.

این نوع پودر سوخاری بسته به سایز دانه بندی و رنگ در شکل های مختلف عرضه می شوند.

اگر می خواهید بهترین کیفیت پودر سوخاری پرک را تشخیص بدهید باید به ترد و عاری بودن آن از هرگونه رطوبت، دانه بندی یکسان، رنگ طبیعی، بسته بندی، طعم و عاری بودن آن از سوختگی توجه کنید. به سیاه بودن پودر سوخاری توجه کنید این نشانه سوختگی نان است.

۲_پودر سوخاری پانکو

پانکو یک جور پودر سوخاری به سبک ژاپنی میباشد

پانکو در زبان ژاپن به معنای “تکه کوچک نان” ترجمه می شود

این پودر سوخاری به وسیله دستگاه های بروز دنیا با یکبار پختن تهیه می‌شود و نان بدون هیچ گونه سوختگی یا پوسته به دست ما می‌رسید

بافت حجم دار این پودر سوخاری باعث جذب کمتر چربی و پفکی و کریسپی شدن غذای سوخاری می‌شود فرایند تهیه این محصول با یک بار پخت باعث روشن بودن رنگ آرد سوخاری میشود که بعد از سرخ شدن در روغن رنگ طلائی بسیار زیبایی به خود میگیرد.با توجه به اینکه هیچگونه پوسته نان و یا سوختگی نان در این محصول نیست پس از سرخ شدن در روغن کاملاً یک دست می شود

هم شکل بودن دانه های آرد سوخاری حالتی یکدست و زیبا به غذای سوخاری شما می دهد.

پودر سوخاری پانکو از سمت غرب و زمان حمله غربی ها به ژاپن یک کشور شرقی وارد شده است آن زمان رستوران های شهر های ژاپن پر شده بود از مرغ و ماهی و غذا های سوخاری ، بدلیل گران بودن پودر سوخاری ژاپنی ها خودشان دست به تولید آن زده و پودر سوخاری پانکو را تولید کرده که از یکبار نان تولید شده و کم کم پای آن به میز های غذای غربی نیز باز شد.

۳_پودر سوخاری ساده یا کلاسیک

پودر سوخاری کلاسیک ساده ترین و اولین نوع سوخاریست که از پخت مجدد نان های حجم دار و سوخاری و پودر آنها تهیه میشود و دارای طرفدارن خاص خود هست هرچند امروزه با تنوع بسیار زیاد این پودر و تنوع ذائقه انسانها تمایل آنها به انواع دیگر این پودر ها نیز بسیار است.

۴_سوخاری طعم دار یا مرینت

حتما همه شما یکبار پودر سوخاری مرینت را امتحان کرده اید این پودر از مزه دار کردن پودر سوخاری با مواد معطر بدست می آید و طعم های مختلفی دارد از جمله :اسموکی با اسانس دود. سبزیجات. سیر و پیاز جعفری، فلفلی و تند

پودر های سوخاری مرینت در از بین بردن بوی ضخم گوشت و مرغ و ماهی تاثیر بسزایی دارد.

۵_پودر سوخاری کنتاکی

ازین نوع پودر سوخاری برای استفاده مرغ ،ماهی، میگو،شینسل میتوانید استفاده کنید.

مرغ سوخاری کنتاکی یا همان KFC مشهور، یکی از خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای رستورانی و فست فودی است و به غذای پمپ بنزینی در آمریکا معروف است زیرا اولین بار در رستوران پمپ بنزین محقری عرضه شده است . غذای اختراعی پسر یک خانواده فقیر آمریکایی که بعدها صاحب یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای دنیا شد. اگر چه هنوز فرمول اصلی پخت مرغ کنتاکی در دنیا جز اسرار مهم است اما حالا دیگر همه می‌دانند که یازده ادویه برای پخت آن لازم است و البته نمک و فلفل جز اساسی این ادویه‌هاست.

۶_پودر سوخاری تمپورا یا پفکی

در اصل تمپورا نوعی غذای ژاپنی است.

برای سرخ کردن ماهی مرغ و میگو از خمیر تمپورا استفاده می‌شود.

این پودر جهت پفکی کردن فیله مرغ یا میگو مورد استفاده قرار می‌گیرد و دستور تهیه‌ آن روی تمامی جعبه های حاوی ای نوع پوذر نوشته شده است که به آن اشاره ای کوتاه میکنیم : پودر سوخاری را با اب سرد مخلوط کرده فیله ها را داخل آب خوابانده و بعد از چند دقیقه آبکش کرده و سرخ میکنیم.

۷_پودر سوخاری کنجدی

از اسم این محصول هم مشخص است که پودر سوخاری به همراه دانه های کنجد یک غذای سوخاری دلچسب را به ما هدیه می دهد.

این پودر هم همانند پودر سوخاری پفکی ابتدا باید‌ با بسته مرینت که داخل جعبه موجود هست مزه دار بشود بعد هم داخل پودر غلتانده تا شود تا تمام محصول آغشته به آرد و کنجد شود….

قیمت تولیدی پودر سوخاری مرینت

قیمت دقیق پودر سوخاری با توجه به کیفیت و کمیت مواد اولیه بکار رفته نوع مرغوبیت ادویه ها، برند شرکت سازنده نوع بسته بندی و کیفیت نان و نوسانات بازار متفاوت هست.

اما در حال حاضر قیمت هر دویست الی سیصد گرم پودر سوخاری مرینت از برند های مختلف، بسته به نوع برند بین ۴۵۰۰ الی ۱۰۰۰۰ تومان است.

فروشنده برتر پودر سوخاری مرینت عمده

فروشنده برتر پودر سوخاری مرینت عمده در نهایت بعد از معرفی مفصل انواع پودر سوخاری به بحث جذاب معرفی سایت یا فروشند برتر پودر سوخاری می‌رسیم. اگر نگاهی به سایت های معتبر یا حتی فروشگاه های آنلاین بزنید انواع و اقسام این پودر ها در بسته بندی و قیمت های مختلف برای ارائه به مشتری آماده مصرف هستند

دراینجا با معرفی سایت

www.poodrsokhari.ir شما را در جهت خریدی آسان و مقرون به صرفه راهنمایی میکنیم.

این مجوعه در زمینه تولید و فروش انواع پودر سوخاری مرغ، ماهی، میگو و همچنین انواع مرینیت ها فعالیت می نماید تا مسیری هموار برای انجام معاملات تجاری در این حوزه برای بازارهـای داخـلـی و خـارجـی فـراهـم آورد. این گروه در زمینه پودر سوخاری ، مرینت و حوزه های مربوط به آن فعال می باشد و قادر است تا انواع پودر سوخاری ایرانی و خارجی را تامین و جوابگوی مشتریان و تاجران این حوزه باشد برای صادرات باشد. این مجموعه جهت فروش اینترنتی و همچنین مشاوره خرید بهترین پودر سوخاری مصرفی مناسب هر مشتری که یکی از دغدغه های اصلی ما بشمار می آید فعالیت می نماید. آنها سنجش نیاز کشور به تولید انواع پودر سوخاری و همچنین ظرفیت های موجود، پودرهای سوخاری مختلفی را همچون پودرهای سوخاری پوششی و همچنین پودر سوخاری درون محصولی برای منسجم سازی مواد درونی، به مشتریان خود پیشنهاد می دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *