هنگامی که بخواهیم مرغ یا ماهی را سرخ کنیم به ویژه ماهی اگر آن را همینجوری در روغن بگذاریم از هم جدا شده و تکه تکه میشود در نتیجه اصلا به خوبی سرخ نخواهد شد این هنگام است که از آرد سوخاری مخصوص ناگت استفاده میشود.تکه های گوشت را در ارد میگذاریم تا کاملا به آرد آعشته شود سپس رز روغن سرخ میکنیم.

پخش کننده آرد سوخاری مخصوص ناگت

مشخصات آرد سوخاری مرغوب مخصوص ناگت

مشخصات آرد سوخاری مرغوب مخصوص ناگت در تمامی فروشگاه های سطح کشور و مغازه های خارو بار فروشی پخش آرد سوخاری صورت میپذیرد و مردم میتوانند با مراجعه به فروشگاه ها نیاز خود را بر طرف کنند.

از خرد کردن و ریز کردن گندم و جودر کارخانه آردی به دست می آید از آرد گندم بیشتر در نانوایی ها استفاده میشود اگر همین آرد گندم یا آرد جو را با یک سری از ادویه جات مخصوص و خوشمزه قاطی کنیم آرد سوخاری به وجود می آید.

پس از اینکه ضایعات نان مصرفی خود را مخصوصا نان های حجیم مانند نان فانتزی خانه را خشک کنیم و پس از خرد کردن آن و آسیاب کردنش آردی به دست می آید که به آن آرد سوخاری میگویند.این آرد را پس از قاطی کردن با پودر گوشت و انواع ادویه های دیگر مانند دارچین ،فلفل سیاه ،فلفل قرمزو گیاهان معطر مخصوص ناگت میشود.

اگر بتوانیم این آرد را در خانه درست کنیم بسیار بهتر از نمونه های آماده شده آن است زیرا سالم تر و عاری از هر نوع میکروب و باکتری است.

خرید انواع آرد سوخاری مخصوص ناگت

خرید انواع آرد سوخاری مخصوص ناگت خرید آرد سوخاری از طریق سایت های موجود در دنیای مجازی بسیار به صرفه است و یکی از نمونه های فروش محصولات تولیدی به این صورت است که تولید کنندگان عکس،نام کالا،تاریخ انقضا ،قیمت و …را در سایت در معرض دید مشتریان قرار داده تا آنها بتوانند از طریق این سایت های معتبر خریدی مجازی را تجربه کرده و از هزینه های اضافی آن جلوگیری به عمل آوردهو همچنین نیازی به خرید حضوری نباشد که سبب اتلاف وقت میگردد

برای تهیه نان باگت از کاشت گندم گرفته تا آسیاب کردن آن هزینه های را در بر میگیرد بدیهی است که قیمت آن هم گرفته شده از هزینه های مصرفی است.این آرد دربسته بندی های متنوعی است که باید در جای خنک نگهداری شود.

این آرد و دیگر آرد های نظیر آن اگر در جای گرم نگهداری شود پس از مدتی آفت زده و فاسد میشود پس بعد از خرید و استفاده آن میتوان بقیه آرد را دریخچال نگهداری کرد

فرق عمده بین آرد معمولی و آرد سوخاری در میزان سبوسگیری آن است که آرد سوخاری سبوس کمتری دارد.همچنین آرد های دیگری هم هستند که در شیرینی پزی از آنها استفاده میشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *