آرد سوخاری یکی از فرآورده هایی است که از نان های حجیم مخصوص تولید شده و این روزها بسیاری از خانم های خانه دار و فست فودها و مراکز طبخ غذا، از آن برای سرخ و سوخاری کردن غذاهای خود بهره می برند. مجموعه ای که در حال حاضر مشاهده می کنید یکی از بزرگترین مراکز و شرکت های پخش آرد سوخاری مخصوص فلافل در کشورمان ایران می باشد و بهترین و عالی ترین نمونه این محصول را در اختیار خریداران خویش قرار می دهد.شرکت پخش آرد سوخاری مخصوص فلافل

میزان جذب روغن آرد سوخاری مخصوص فلافل

میزان جذب روغن آرد سوخاری مخصوص فلافل برای تولید آرد سوخاری نان های حجیم را در معرض حرارت بسیار ملایم قرار می دهند و به آرامی رطوبت موجود میان بافت های آن را از بین می برند و آن را کاملاً خشک می کنند؛ سپس آن را برشته کرده و به صورت پودر در می آورند.
البته بسته بندی این نوع آرد، بر مبنای اندازه دانه های آن انجام می پذیرد؛ برخی از بسته های آن دارای دانه های درشت، برخی دانه های متوسط و برخی دیگر به صورت کاملاً پودر شده هستند که هر کدام از آنها کاربردهای خاص خود را دارند.

یکی از مهم ترین نکاتی که توجه بسیاری از افراد را به استفاده از این آرد جلب نموده است، میزان جذب روغن بسیار کمی است که در آن وجود دارد. به عنوان مثال فلافل که یکی از غذاهای پرطرفدار ما ایرانیان است، اگر قبل از سرخ کردن در مقداری از این آرد غلتانده شود، نه تنها بسیار ترد و خوشمزه می شود، بلکه روغن بسیار کمی نیز به خود جذب کرده و این امر برای سلامتی انسان بسیار مفید می باشد.

عرضه عمده آرد سوخاری مخصوص فلافل ارزان

عرضه عمده آرد سوخاری مخصوص فلافل ارزان سالهاست که در بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورمان ایران، استفاده از آرد سوخاری جایگزین آردهای معمولی شده است و این امر به سبب ویژگی های منحصر به فردی است که در آن وجود دارد.
به عنوان مثال غذاهایی مانند فلافل که قبل از سرخ کردن درون این روغن غلتانده می شوند، در معرض سوختگی قرار نمی گیرند و در واقع می توان گفت سالم تر هستند؛ همچنین برخی از شرکت های تولید کننده، به این آردها مواد طعم دهنده ای مانند زعفران، فلفل، سیر و … اضافه می کنند و به این صورت طعمی بسیار دلنشین و عالی به غذاها می بخشند.

این روزها در کشورمان کارخانجات معتبری به فعالیت مشغول هستند که با استفاده از جدیدترین دانش روز دنیا و استانداردهایی که در این زمینه وجود دارد، اقدام به تولید و عرضه آرد سوخاری ارزان قیمت مخصوص فلافل نموده اند و این محصول را در دسترس خانم های خانه دار و مراکز طبخ غذا قرار می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *