پودر سوخاری

برای فتوچین آرد سوخاری، یک ماهیتابه بزرگ را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید، نیمی از آرد سمولینا دوروم را به طور یکنواخت روی پایه بریزید و مرتب هم بزنید تا طلایی شود (3 تا 5 دقیقه)، کناری بگذارید تا خنک شود. آرد برشته شده، باقی مانده آرد سمولینا دوروم، آرد ساده، تخم مرغ و 150 میلی لیتر آب را در یک همزن برقی مجهز به قلاب خمیر مخلوط کنید و هم بزنید تا صاف و ابریشمی شود (15 تا 20 دقیقه). خمیر را در پلاستیک بپیچید، به مدت 1 ساعت در یخچال قرار دهید.

خمیر را به 4 قسمت تقسیم کنید و هر بار با یک تکه کار کنید، از دستگاه پاستا تغذیه کنید و با غلتک ها در وسیع ترین حالت شروع کنید. از طول تا کنید، دوباره وارد کنید، سپس این کار را تکرار کنید، درجه به درجه تنظیمات را کاهش دهید تا خمیر نیمه شفاف و ضخامت 2 میلی متر شود. با استفاده از چسب فتوچینی برش دهید، با سمولینا گرد کنید، کنار بگذارید و با باقیمانده خمیر تکرار کنید.

یک ماهیتابه عمیق آب را روی حرارت ملایم قرار دهید تا بجوشد. هر تخم مرغ را در یک نعلبکی بشکنید، آب را به آرامی بچرخانید، تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید و آنقدر تفت دهید تا به سلیقه شما پخته شود (3 دقیقه برای آبکش نرم)، آبکش کنید، کنار بگذارید و گرم نگه دارید.

در همین حال، یک قابلمه بزرگ آب نمک را به جوش بیاورید. کره را در یک ماهیتابه بزرگ روی حرارت متوسط ​​آب کنید، پروشوتو را اضافه کنید و بپزید تا مات شود (1 تا 2 دقیقه). در همین حین پاستا را تا زمانی که آل دنته شود (1 تا 2 دقیقه) بپزید. پاستا را آبکش کنید، با پکورینو، جعفری و 1 قاشق غذاخوری آب پاستا به پروسوتو اضافه کنید، به آرامی هم بزنید تا ترکیب شوند و مزه دار شوند. پاستا را بین چهار کاسه تقسیم کنید، روی هر کدام یک تخم مرغ آب پز بریزید، در صورت استفاده روی پکورینو و ترافل اضافی بریزید و بلافاصله سرو کنید.

میزان سود حاصل از تولید آرد سوخاری

انتظار می‌رود اندازه بازار جهانی آرد برشته شده در سال 2032 به 7.1 میلیارد دلار آمریکا برسد و رشد شگفت‌آوری را با CAGR 5.6 درصدی در دوره پیش‌بینی‌شده از سال 2022 تا 2032 نشان دهد. افزایش تقاضا برای آرد سوخاری در صنعت نانوایی و شیرینی‌پزی احتمالاً افزایش می‌یابد. برای هدایت بازار در سال های آینده. طبق گزارش FMI، بازار جهانی آرد برشته شده در سال 2022 به 3.5 میلیارد دلار رسید.

وقتی پودر سوخاری ذرت در مایکروویو، فر یا روی اجاق برشته می شود، طعم خام آن از بین می رود و قهوه ای طلایی می شود. هر چه رنگ آرد برشته شده تیره تر باشد، طعم آن غلیظ تر و مغذی تر است.

انتظار می رود فروش آرد سوخاری به دلیل توانایی آن در افزودن بافتی مخملی و نرم به مواد غذایی مختلف، در سال های آینده با سرعت زیادی رشد کند. انواع مختلفی از آرد از این فرآیند برشته کردن سود می برند، از جمله آرد بدون گلوتن، غلات کامل، گندم کامل و آرد همه منظوره.

از آنجایی که آرد یک ماده خام است، خمیر خام خطر زیادی برای تبدیل شدن به خانه برای پاتوژن های مختلف مانند E. coli دارد. بنابراین، حرارت دادن یا برشته کردن آرد به از بین بردن باکتری هایی که ممکن است روی آن وجود داشته باشد کمک می کند و از گسترش بیماری های مزمن جلوگیری می کند.

چگونه تقاضا برای کوکی ها باعث رشد بازار آرد سوخاری می شود؟

استفاده روزافزون از آرد سوخاری رنگی تست شده در تهیه خمیر پیتزا، براونی، روکس، خمیر کوکی خوراکی و کوکی ها احتمالاً بازار را در سال های آینده رونق خواهد داد. پیش بینی می شود افزایش تقاضا برای کلوچه های شکلاتی در کشورهای توسعه یافته مانند بریتانیا، ایالات متحده و آلمان رشد بازار آرد برشته شده را در آینده تقویت کند. چندین تولید کننده کالاهای نانوایی با ایجاد راه حل های بسته بندی جدید و همچنین با معرفی طعم های جدید کوکی ها در تلاش برای جذب مشتریان هستند.

چه عواملی مانع از رشد بازار آرد سوخاری شده است؟

این آرد سوخاری نان باگت برشته شده بسیاری از مواد مغذی و الیاف آن در طی فرآیند گرم کردن حذف شده است. می تواند به سرعت توسط بدن متابولیزه شود و سطح قند خون فرد را افزایش دهد. تولید کنندگان محصولات پخته شده اغلب از چربی های ترانس هنگام تهیه محصولات خود استفاده می کنند زیرا می توانند عمر مفید محصول را افزایش دهند و هزینه نسبتاً پایینی دارند.

چربی های ترانس می توانند سطح کلسترول را افزایش دهند و در نتیجه خطر ابتلا به دیابت، سکته و بیماری های قلبی را افزایش دهند. با تحریک عوامل ذکر شده، فروش آرد سوخاری ممکن است در آینده کاهش یابد.

چرا سفارشی سازی غذا بازار آرد سوخاری آمریکای شمالی را تحت فشار قرار می دهد؟ پیش بینی می شود که آمریکای شمالی بیشترین سهم بازار آرد سوخاری را در دوره ارزیابی ایجاد کند. انتظار می رود مصرف بیشتر بیسکویت ساندویچی در ایالات متحده و کانادا، به ویژه در میان جمعیت طبقه کارگر، بازار منطقه را تقویت کند. در دسترس بودن آسان تعداد زیادی طعم کوکی مانند کره بادام زمینی، شکلات و کره، عامل حیاتی دیگری است که قرار است بازار را تسریع کند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *