مواد غذایی و غذا های آماده سخاری شده طرفداران زیادی نسبت به غذا های عادی دارند. در تهیه این غذا ها باید از آرد های سوخاری مرغوب و با کیفیت استفاده شود که یکی از بهترین این آرد ها، آرد سوخاری پانکو است. این آرد سوخاری بسیار خوش عطر و بو و خوش طعم است و مزه فوق العاده ای را به غذا ها می بخشند.

برای استعلام قیمت آرد سوخاری پانکو درجه یک، باید به نمایندگی های فروش و سایت های مرتبط با فروشگاه ها مراجعه کرده و از آخرین قیمت این آرد های خوشمزه اطلاع حاصل کرد.

قیمت آرد سوخاری پانکو درجه یک

اطلاعاتی درباره آرد سوخاری پانکو

اطلاعاتی درباره آرد سوخاری پانکو آرد های سوخاری پانکو از تازه ترین و مرغوب ترین مواد اولیه تهیه و تولید شده اند. در تهیه این آرد ها بیشتر از نان های باگت پودر شده استفاده می شود و دلیل اصلی خوشمزگی آن ها همین پودر ها است. ادویه ها و افزودنی های زیادی نیز در تهیه این آرد های سوخاری مورد استفاده قرار می گیرند. ادویه هایی چون نمک، انواع فلفل هایی چون فلفل قرمز، فلفل سفید، فلفل سیاه و فلفل سبز، انواع ادویه های کاری و پاپریکا و ادویه های تند هندی و پاکستانی نیز در تهیه این پودر ها استفاده می شود.

پودر های سوخاری در دو نوع ریز ‌و درشت عرضه می شوند. پودر های ریز بیشتر برای تهیه انواع سرخ کردنی هایی چون کتلت استفاده می شود و چون در ماده اولیه مخلوط می شوند باید سایز ریز داشته باشند تا به خوبی ترکیب شوند. نوع درشت آرد ها برای سوخاری کردن انواع مرغ ها و قارچ ها و کنتاکی ها استفاده می شود و سطح آن ها ترد و خوشمزه می کند.

پخش آرد سوخاری پانکو درجه یک

پخش آرد سوخاری پانکو درجه یک مرکز پخش آرد سوخاری، انواع آرد سوخاری را در انواع طعم ها و مزه ها و با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه تهیه و تولید کرده و به فروشگاه ها و مشتریان و متقاضیان خود عرضه می کنند. قیمت نهایی این پودر های سوخاری به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:

اولین و مهم ترین عامل در تعیین قیمت این پودر های سوخاری، ریز یا درشت بودن اندازه آن ها است. پودر های ریز و آسیاب شده نسبت به پودر های درشت تر قیمت بیشتری داشته و گران تر هستند.

عامل بعدی طعم دار بودن با ساده بودن آن ها است. پودر های طعم دار شده با انواع ادویه ها و سبزیجات خشک شده و طعم دهنده ها و چاشنی های تایلندی نسبت به پودر های ساده و معمولی قیمت بیشتری داشته و گران تر خواهند بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *