برای خرید آرد سوخاری کنتاکی آینز نیاز است به مراکز خرید بزرگ مراجعه و بر اساس نیاز خرید کنیم. همان گونه که می دانید آرد سوخاری با پودر سوخاری متفاوت است که تفاوت آن در کاربرد است. از آرد برای استفاده در تولید همبرگر، فلافل، کتلت و سایر مواد غذایی بهره برده ولی از پودر سوخاری می توان برای سوخاری کردن مرغ، میگو و سایر مواد استفاده کرد. پس با توجه به نیاز و نوع کاربرد می توان آرد سوخاری لیمویی یا آرد سوخاری ماهی خرید کرد.

مراکز خرید آرد سوخاری کنتاکی آینز

توضیحاتی درباره آرد سوخاری کنتاکی

توضیحاتی درباره آرد سوخاری کنتاکی

آرد سوخاری یکی از خوشمزه ترین ادویه هایی است که امروزه در طعم های متنوع تولید و به بازار عرضه می شود. بسته به نوع ادویه ای که در تولید آرد سوخاری استفاده می شود، نام آن متفاوت است. یکی از انواع پودر سوخاری که بازار فروش بسیار خوبی دارد، به نام پودر سوخاری کنتاکی معروف است.

این نوع پودر سوخاری دانه درشت بوده و ترکیبی از آرد گندم، آرد سفید، افزونی های مجاز و… می باشد که پس از طی مراحل مختلف در نهایت به صورت الک شده و به صورت دانه دانه آماده، بسته بندی و آماده عرضه به بازار می شود.

برای خوشمزه ترین شدن و بالا رفتن کیفیت آرد سوخاری از طعم دهنده ها استفاده می کنند که از جمله مهمترین آنها می توان به عصاره مالت اشاره نمود. این عصاره به خوبی می تواند هم طعم و هم مزه محصول تولیدی را بهبود بخشیده و آن را مشتری پسندتر نماید.

برخی از تولید کنندگان برای آنکه بتوانند کیفیت را بهبود بخشند از شیر خشک هم استفاده می کنند. شیر خشک ارزش غذایی پودر سوخاری را بیشتر کرده و بافت آن را تردتر می کند. به همین دلیل بعضی از انواع پودرهای سوخاری در حین سرخ شدن در روغن بیشتر پف می کنند و طعم غذا با آن لذیذتر می شود.

امروزه تولید پودر سوخاری به روش های کاملا صنعتی و به کمک دستگاه های تمام اتوماتیک و بدون دخالت انجام می گیرد و لذا محصول نهایی از نظر کمی و کیفی بهداشتی تر و قابل اطمینان تر می باشد.

پخش کننده آرد سوخاری کنتاکی

پخش کننده آرد سوخاری کنتاکی

پخش کننده آرد سوخاری کنتاکی را به صورت عمده عرضه می کند تا مشتریانی که به صورت کیلویی خرید می کنند بتوانند نیازشان را یکجا و با هزینه کمتر تامین نمایند. امروزه پخش این محصول به صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت هم انجام می گیرد.

ما به عنوان عرضه کننده عمده باکیفیت ترین پودر سوخاری کنتاکی تولید شده در کشور را بی واسطه به خریداران محترم در سراسر کشور عرضه می کنیم. فروش آنلاین بوده و شما می توانید ثبت سفارشات خود را در سایت انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *