آرد سوخاری تند توسط افراد ماهر و چیره دست تهیه و تولید می شود. سپس به مراکز گوناگون جهت پخش، ارائه می شود. مراکز پخش، انواع آرد سوخاری با کیفیت عالی و درجه یک را با قیمت مناسب عرضه و پخش می کنند. تمامی محصولات دارای نشان استاندارد بوده و مورد تایید وزارت بهداشت نیز هستند.

مراکز پخش آرد سوخاری تند

مواد اولیه آرد سوخاری چیست؟

مواد اولیه آرد سوخاری چیست؟ غذا های زیادی وجود دارد که هر کدام با توجه به ذائقه هر فرد، انتخاب می شود. اما امروزه غذا های سرخ کرده بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. برای تهیه غذا های سرخ کرده در ابتدا به آرد سوخاری با کیفیت احتیاج است. آرد های سوخاری عموما در چند نوع تهیه و تولید شده اند که می توان به آرد سوخاری تند، آرد سوخاری معمولی، آرد سوخاری دودی و … اشاره کرد.
از مواد اولیه آرد سوخاری معمولی می توان به نان، نمک، فلفل، فر و … اشاره کرد. در این روش ابتدا باید نان ها را درون فر یا مایکروویو قرار داد و اجازه داد تا نان ها برشته و خشک شوند. سپس آن ها را از مایکروویو خارج کرد و اجازه داد تا کاملا سرد شوند. بعد از سرد شدن تمامی نام ها را می توان با دست یا دستگاه خرد کرد. حال می توان به خرده های نان نمک، فلفل و سایر طعم دهنده های دلخواه، اضافه کرد.
آرد گندم، نمک، فلفل، پودر سیر و … از دیگر مواد اولیه برای تهیه انواع آرد سوخاری است. در این روش تنها کافی است مواد نامبرده را با هم ترکیب کرد. حتی می توان مواد طعم دهنده دیگری مانند دارچین، زنجبیل، زیره و … به آن اضافه کرد. استفاده از مقداری زردچوبه در این نوع آرد سوخاری باعث می شود تا هنگام مصرف، غذا یا تکه هایی از غذا هنگام سرخ شدن، با رنگ بهتری ظاهر شوند.
از ویژگی های آرد سوخاری صنعتی با کیفیت و درجه یک می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱٫ پودر مصرفی باید بوی خوبی داشته باشد و به دور از بوهای نامطبوع باشد.
۲٫ همچنین باید حالتی یک دست داشته باشد و گلوله گلوله یا تکه تکه نباشد.
۳٫ مورد تایید وزارت بهداشت بوده و دارای نشان استاندارد نیز باشد.
۴٫ مواد تشکیل دهنده آن باید به گونه ای باشند که موجب حساسیت و آلرژی نشود.

شرکت تولید آرد سوخاری تند

شرکت تولید آرد سوخاری تند شرکتی وجود دارد که آرد سوخاری تند را با روش های کاملا مدرن و بهداشتی تولید می کند. شرکت نامبرده یکی از مدرن ترین و همچنین شرکت درجه یک در سطح ایران است که به کمک متخصصین داخلی به تولید آرد سوخاری تند می پردازد.
شرکت معتبر روی جعبه تمامی محصولات خود مواد اولیه مصرف شده در تولید آرد را هک می کند. تا افراد با مطالعه لیست مواد اولیه، در صورت داشتن حساسیت و … اقدام به خرید نکنند و یا در صورت نداشتن هیچ گونه مشکلی، با خیال راحت از آن استفاده کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *